Strona 1 z 1

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - obnizanie a prowadzenie-geometria

: 17 lip 2008, 09:44
autor: MaXuS
Cześć 2 dni temu wymieniłem springi przód na jamexa - 40 czy tam 50 dokładnie nie wie ale ładie usiadły, i tył są "obcięte" od Avanta puki co. też usiadło autko o około 40 mm, Teraz moje Pytanie:

1.Po założeniu przejechałem sie po asfalcie, i kierownica mi sie sama przestawiła na lewo musze ja trzymac bardziej z lewej niż na środku żebym prosto jechał.. o co chodzi? cos sie rozregulowało??

2.Auto przy większych prędkościach dziwnie się zachowuje odczuwam mocniejsze bicie na kierownicy (niewyważone koła) dodam ze przy normalnym zawieszeniu nie było tego tak czuć w sumie ledwo co a teraz jest dosyć mocno i podczas hamowania przy około 120 km/h lekko trzęsie kierownicą, przy mniejszych prędkościach już nie ( mogłem wykrzywić tarcz hamulca?)

3.Już po zakupie zauważyłem że ściąga mi auto lekko na prawą stronę powietrza jest w sam raz ale mam 2 rożne opony na tylnej osi:P;) i teraz po zmianie na niższe zawieszenie o dziwo ściąga minimalnie mniej..

4.Musze jechać na geometrię?? Ustawią mi tam wszystko tak żeby kierownica znowu była na swoim miejscu? Ile taka przyjemność może kosztować??

Przed: Obrazek PO: Obrazek



Proszę o pomoc kolegów. Pozdrawiam

: 17 lip 2008, 16:35
autor: Solskier
MaXuS pisze:1.Po założeniu przejechałem sie po asfalcie, i kierownica mi sie sama przestawiła na lewo musze ja trzymac bardziej z lewej niż na środku żebym prosto jechał.. o co chodzi? cos sie rozregulowało??
Hyy coś mi sie zdaje ze kolega przy zakladaniu torche za duzo rzeczy poodkrecał i zbierznosc poszła w las.
MaXuS pisze:2.Auto przy większych prędkościach dziwnie się zachowuje odczuwam mocniejsze bicie na kierownicy (niewyważone koła) dodam ze przy normalnym zawieszeniu nie było tego tak czuć w sumie ledwo co a teraz jest dosyć mocno i podczas hamowania przy około 120 km/h lekko trzęsie kierownicą, przy mniejszych prędkościach już nie ( mogłem wykrzywić tarcz hamulca?)
Raz kola do wywazenia i to bez gadania, daw winne moga byc tarcze lub klocki i nic dziwnego ze przy sztywniejszym zawiasie bardziej to jest odczuwalne.
MaXuS pisze:3.Już po zakupie zauważyłem że ściąga mi auto lekko na prawą stronę powietrza jest w sam raz ale mam 2 rożne opony na tylnej osi:P;) i teraz po zmianie na niższe zawieszenie o dziwo ściąga minimalnie mniej..
To albo wina nieprawidłowego ustawiania zbieznosci badz kata, lub zapieczony hamulec z którejs strony <ok>
MaXuS pisze:4.Musze jechać na geometrię?? Ustawią mi tam wszystko tak żeby kierownica znowu była na swoim miejscu? Ile taka przyjemność może kosztować??
Jak najbardziej i bez gadania, koszt od 50-100zł zalezy jak gdzie i u kogo ale nie jedz na inne jak komputerowe <piwo> PS/ Auto wyglada stanowczo lepiej

: 17 lip 2008, 20:04
autor: Silvesters
Zawsze jak robisz cos "grubszego" w zawiasie to musisz ustawiac geometrie ;-)

: 17 lip 2008, 21:24
autor: MaXuS
Dzięki Panowie, Solskier Ty to zawsze wiesz o co chodzi:D jest coś w Audi na czym się nie znasz?:D

: 17 lip 2008, 22:02
autor: noorbi
MaXuS pisze:podczas hamowania przy około 120 km/h lekko trzęsie kierownicą
coś mi tu pokrzywionymi tarczami pachnie...

koniecznie ustaw zbieżność i wyważ koła

: 17 lip 2008, 22:17
autor: MaXuS
Jutro jade wszystko ogarnąć i odpisze jak poszło i ile kosztowało ;) Najważniejsze żeby Andzia sie dobrze czuła <piwo>

[ Dodano: 2008-07-18, 14:10 ]
No dziś udało mi sie załatwić lekarza Audiczki ;) jestem chudszy o 70 zł no i chyba jest ok bo już kierownica stoi normalnie.

Możecie przeanalizować??? :

Obrazek

: 16 lis 2008, 13:15
autor: Myciej
Witam mam ten sam problem :D Ale teraz juz wiem co zorbic a czy do tech sprezyn masz tez amortyzatory nizsze??