Strona 1 z 1

[b3 1.8 RU] Jak zwiększyć moc - sens ?

: 31 lip 2008, 12:54
autor: KLAKSON
:mrgreen: Witam mam pytanko odnośnie mojej Niuni (B3 RU (Gaźnik 75km tylko :-/ ))...
Czy da się jakoś zwiększyć moc tego oto silniczka??...jak tak to w jaki w miare tani sposób..Pozdrawiam

: 31 lip 2008, 19:44
autor: KLAKSON
Dzięki , poszukam i przepraszam :roll:

: 01 sie 2008, 12:12
autor: DRED
największy przyrost mocy przy w miare sensownej kasie to zmaina silnika


tylko pamiętaj jak zwiększasz moc to zadbaj o inne podzespoły
typu hamulce , zawieszenie , przeguby ECT ECT

: 03 sie 2008, 00:15
autor: benek77
Wszystko można zrobić jeżeli się chce i oczywiście ma na to fundusze, pytanie tylko ile mocy zyskasz i za jaką kasę, a później staniesz na światłach koło B3 z silnikiem 2.0 i dostaniesz po du... więc taniej włożyć coś fabrycznie mocniejszego, przynajmniej trwałość nie ucierpi lub kupić auto z mocniejszym silnikiem.

: 03 sie 2008, 07:57
autor: 8S3
Moim zdaniem jakieś podwyższanie mocy nie ma sensu. Ważne, żeby auto miało moc fabryczną. Pojeździsz, znudzi Ci się buda i kupisz inne, mocniejsze.
Powiedzmy że nawet jakimś cudem zwiększysz moc 15 KM, masz wtedy 90 KM, silnik i tak będzie bardziej wysilony i mniej elastyczny niż seryjne 2.0 na gaźniku np. Za tą kasę skup się raczej na dobrym stanie technicznym.

: 03 sie 2008, 08:53
autor: KLAKSON
Dzięki chłopaki za wypowiedzi...Ja tylko tak się zapytałem czy dałoby radę nic nie będę kombinował...Niedługo wrzucę fotki Mojej niuni to po oceanicie jak wygląda;)...Temat uważam za zamknięty

: 03 sie 2008, 09:59
autor: Andrew^
Siemanko,
sory ze sie wbilem do tematu kolego
KLAKSON
ale tez nad tym myslalem :D
najpierw zmienilem PM na JN bo niepodobal mi sie okragly filtr ;p niemyslalem o przyroscie mocy teraz mimo tego ze nie moge tym autem jezdic (sprawy prawne) ;)
to mysle o montazu silnika mocniejszego :D myslalem juz o 2.0 16V na mechanicznym wtrysku, albo o PG z corrado ;P EFI z kompresorem.
Ale ostatnio wpadl mi w rece moj stary blok od PM jest to ten sam bloczek ktory jest stosowany do silnikow 2E w golfach GTI, wiec pomyslalem moze moze znalezsc glowice od 2E cala wiazke ;) tez juz znalazlem i zlozyc silniczek na 2E, dlatego mysle o moim bloku bo z rok temu byly wstawiane tuleje cylindrow :mrgreen: a ECU mysle ze poradzilo sobie z doladowaniem 0,5 bez przeprogramowania :D wiecie co mam na mysli ??
:D
silnik 2E + turbawka, jezeli ktos by mogl mi jakis informacji udzielic na ten temat byl bym bardzo wdzieczny :)
Jaki przyrozt mocy mozna by osoagnac gdyby taka turbina dmuchala w zakresie 0,5-1,0 ?nigdy nie umialem liczyc %-)
i nie musicie nic pisac wiem jakie koszta wchodza w gre, chociaz by wyspawanie kolektora to juz nie male pieniadze ;) ale coz jak sie bawic to sie bawic drzwi wyjebac okna wstawic ;)