Siemanko,
sory ze sie wbilem do tematu kolego
KLAKSON
ale tez nad tym myslalem
najpierw zmienilem PM na JN bo niepodobal mi sie okragly filtr ;p niemyslalem o przyroscie mocy teraz mimo tego ze nie moge tym autem jezdic (sprawy prawne)
to mysle o montazu silnika mocniejszego
myslalem juz o 2.0 16V na mechanicznym wtrysku, albo o PG z corrado ;P EFI z kompresorem.
Ale ostatnio wpadl mi w rece moj stary blok od PM jest to ten sam bloczek ktory jest stosowany do silnikow 2E w golfach GTI, wiec pomyslalem moze moze znalezsc glowice od 2E cala wiazke
tez juz znalazlem i zlozyc silniczek na 2E, dlatego mysle o moim bloku bo z rok temu byly wstawiane tuleje cylindrow :mrgreen: a ECU mysle ze poradzilo sobie z doladowaniem 0,5 bez przeprogramowania
wiecie co mam na mysli ??
silnik 2E + turbawka, jezeli ktos by mogl mi jakis informacji udzielic na ten temat byl bym bardzo wdzieczny
Jaki przyrozt mocy mozna by osoagnac gdyby taka turbina dmuchala w zakresie 0,5-1,0 ?nigdy nie umialem liczyc %-)
i nie musicie nic pisac wiem jakie koszta wchodza w gre, chociaz by wyspawanie kolektora to juz nie male pieniadze
ale coz jak sie bawic to sie bawic drzwi wyjebac okna wstawic