Strona 1 z 3

przeróba 1.8s na 2.2 turbo

: 19 gru 2006, 12:44
autor: szant
czy może mi ktoś powiedzieć coś na ten temat bo chce włożyć silnik z audi 100 2.2 turbo do b3 1.8s :->

: 19 gru 2006, 12:47
autor: Cysztof
mysle ze z racji na znaczne roznice w moach chociazy taka przerobka bedzie wiazala sie z masa kosztow wynikajacych z wymiany podzespolow przenesienia napedu..Ale idz idz-przeieraj szlak :mrgreen: :mrgreen:

: 19 gru 2006, 17:19
autor: jmm
Bez sensu, gdyby to jeszcze była 90tka 2.0/2.2/2.3, ale do zwykłego 80 1.8 to sie nie oplaca, musisz wymienic wozek pod silnkiem, przednie zawieszenie, hamulce, zegary, wydech, przeguby, układ chłodzenia (w C3 jest inny). Wszystkie wymiany sprowadzaja sie do tego ze muszisz miec Audi 90 2.0/2.2/2.3 na czesci zeby wsadzic do swojego 1.8 2.2T, więc chyba lepiej poszukać 90tki ;-)

: 19 gru 2006, 18:17
autor: gangsta5555
:arrow: odpowiedzi szukaj tutaj... :mrgreen: http://www.streetracing.pl/forum/viewforum.php?f=17

: 19 gru 2006, 21:01
autor: Oofol
Albo po prostu przesiąść się na C3 2.2T

: 20 gru 2006, 17:25
autor: foxbat
Szczerze? NIE DA RADY za rozsądną cenę. No chyba że masz wolne 10k PLN i znajomego mechanika który to poskłada. POZA TYM - 1.8s to jest ośka. No i włożysz tam 2.2T o mocy 165-220KM... Nie da rady tym normalnie jechac - za dużo mocy i momentu na jedną oś, a ASR przecież nie ma....

: 20 gru 2006, 23:04
autor: Cysztof
nawet moze z normalna jazda daloby rade ale obawiam sie ze taki swap ma dawac radosc z jazdy wiec tego zadne polosie,przeguby itp nie wytrymaja :/

: 21 gru 2006, 16:18
autor: Oofol
Jest to zawsze do zrobienia ale ciągnie za sobą odpowiednie koszta i godziny dłubania. Poza tym pokombinować trzeba z zawieszeniem, układem napędowym, chłodzeniem i hamulcami!

: 21 gru 2006, 20:57
autor: MARCiN
Mocy nigdy za wiele odpowiednia kasa wytrwałośc i da rade :-)

: 21 gru 2006, 21:16
autor: Oofol
Tylko chodzi o to czy kolega ma na tyle wiedzy i "fachu w rękach" żeby samemu się za to zabrać. Jak ja bym miał zlecić komuś taką robotę to raczej bym zrezygnował - za duże koszta...

: 24 gru 2006, 00:46
autor: szant
wiedzy i fachu na temat audi 80 mam dużo praktycznie to audi 80 znam na pamięć tylko chodzi mi o to czy ktoś to już kiedyś robił czy np. trzeba zmienić sanki czy łapy pasują od silnika 2.3 czy jakiegoś innego jaka skrzynie można dopasować itp. itd.

: 24 gru 2006, 16:44
autor: mrx1983
raczej nic nie pasuje ale pomysl bardzo dobry,bedziesz przynajmniej orginalny :-D
zycze powodzenia :D
sam sie zastanawiam nad wstawieniem 2.0 dohc albo 2.6 V6 :-D ale to takie male marzenia,narazie mnie na nie niestac

: 25 gru 2006, 12:35
autor: Oofol
szant pisze:wiedzy i fachu na temat audi 80 mam dużo praktycznie to audi 80 znam na pamięć tylko chodzi mi o to czy ktoś to już kiedyś robił czy np. trzeba zmienić sanki czy łapy pasują od silnika 2.3 czy jakiegoś innego jaka skrzynie można dopasować itp. itd.
W C3 raczej na 100% sanki są inne! Ale porównam.

: 26 gru 2006, 13:13
autor: jmm
szant pisze:wiedzy i fachu na temat audi 80 mam dużo praktycznie to audi 80 znam na pamięć tylko chodzi mi o to czy ktoś to już kiedyś robił czy np. trzeba zmienić sanki czy łapy pasują od silnika 2.3 czy jakiegoś innego jaka skrzynie można dopasować itp. itd.
A czego nie zrozumiales w moim pierwszym poscie?:)

Przeciez napisalem, ze sanki/wozek sa inne :)

łapy podpasuja od kazdego R5, podobnie jak skrzynia

[b3 1.8] Modyfikacje - SWAP (nierozpoczete - teoria)

: 08 mar 2007, 14:27
autor: Oofol
Witam.
W mojej Niuni mam silnik 1.8s PM i zastanawiam sie na swapem. myślę tu o silniku 1.8 DZ ale nigdy nie widziałem tej jednostki na własne oczy i chciałem się poradzić szanownego grona... W rachubę wchodzi jeszcze motorek KV i ACE. W pierwszym z racji tej samej pojemności nie musiał bym chyba zmieniać skrzyni!? MA ktoś z was któryś z tych 3 motorów? Mogli byście napisać jak się sprawują te jednostki, średnie spalanie na Pb. A może ktoś ma inna propozycję!?