Strona 1 z 2
[All] Modyfikacje - Swap - wybor 1.8T czy 2.2T
: 08 mar 2007, 20:13
autor: luki010
Siemanko mam pytanie odnośnie turbiny bo mam silnik od s2 i chcialbym przerzucic turbo do mego 2.0 czy to warto ?
: 08 mar 2007, 21:37
autor: FranoF1
luki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2T
pozdrawiam
: 08 mar 2007, 21:40
autor: jmm
FranoF1 pisze:luki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2T
pozdrawiam
Oj nie, w tym wypadku radze koledze takiego swapa jak Ty zrobiles czyli na 1.8T. Z 2.2T jest spoooooro roboty zważywszy, że kolega ma R4 pod maską a nie R5
: 28 kwie 2007, 16:43
autor: Vision
można a czy warto jak zrobisz to sam i nie utnie sworzni tłoków i zgrasz wszystko no to git jak masz zapasowy silnik to ok koszta takiej przeróbki nie znam wiem tylko jak
: 30 kwie 2007, 21:51
autor: Radek5V
uturbienie ABK? wydaje mi się że koszta byłyby gigantyczne, zdecydowanie SWAP! Ale myślę że naprawdę ciężko znaleźć zdrowego dawce S2, prędzej 1.8 T. Pozdrawiam!
: 02 maja 2007, 11:51
autor: Misiek_Stce
Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.
: 02 maja 2007, 11:56
autor: FranoF1
Misiek_Stce pisze:Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.
dlaczego 2,2t jest lepszy od 1,8t :?: uzasadnij to czyms...
: 02 maja 2007, 12:19
autor: Misiek_Stce
FranoF1, moze choćby mocą :?:
[ Dodano: 2007-05-02, 12:31 ]
Zważając na to ze silnik od S2 nie sa oszczędzane to wiadomo ze lepiej wsadzic 1,8T.
Bogatemu sie nie zabroni
Silnik S2 jest mocniejszy moim zdaniem ale nie wiem czy taki oszczędny
1,8T ma tą przewagę ze jest duzo młodszy od takiego ktory ma pewnie w zanadżu kolega
luki010.
Pozdrawiam
: 02 maja 2007, 14:52
autor: FranoF1
ale o jakim 1,8T mówisz :roll:
silniki są mniej awaryjne, niż słynne jednostki z esek
są różne przedziały mocy 1,8T, 150, 163,180,210, 225 i 238 ps
słaba ta Twoja argumentacja :-|
: 02 maja 2007, 14:58
autor: Misiek_Stce
FranoF1, miałem na myśli taki jak Twoj w całkowitej serii.
Co do awaryjnosci masz rację.
Jak kolega chce wstawic silnik ten co ma z S2 to nikt mu nie zabroni.
Wszystko się wiąze z zasobami portfela.
: 03 maja 2007, 13:05
autor: Kornel
1.8 T potencjał do 500KM!!!! Po gruntownej przebudowie. Więc ja byłbym za 1.8 T taki w serii 180KM albo 225KM z turbinką K04 i powinno byc git.
: 04 maja 2007, 17:13
autor: ClNEK
po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej
pewnie mi sie oberwie za ten post
: 04 maja 2007, 22:09
autor: Kornel
ClNEK pisze:po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej
pewnie mi sie oberwie za ten post
Raczej z 1.8T o mocy 180KM i wyżej. Miały mocniejszy układ korbowo- tłokowy i można je było lepiej kręcić.
: 04 maja 2007, 23:19
autor: ClNEK
a w a4 tak 96 - 97 byly tez te mocniejsze ?
: 05 maja 2007, 11:04
autor: Kornel
ClNEK pisze:a w a4 tak 96 - 97 byly tez te mocniejsze ?
1.8T ANB 1999-2001 110KW- 150KM
1.8T APU 1998-2001 110KW- 150KM
1.8T AEB 1995-1999 110KW- 150KM
1.8T AJL 1997-2001 132KW- 180KM
1.8T quatro AEB 1995-1999 110KW- 150KM
1.8T quatro AJL 1998-2000 132KW- 180KM
Wszystkie montowane a A4.