Strona 1 z 2

[All] Modyfikacje - Swap - wybor 1.8T czy 2.2T

: 08 mar 2007, 20:13
autor: luki010
Siemanko mam pytanie odnośnie turbiny bo mam silnik od s2 i chcialbym przerzucic turbo do mego 2.0 czy to warto ?

: 08 mar 2007, 21:37
autor: FranoF1
luki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2T
pozdrawiam

: 08 mar 2007, 21:40
autor: jmm
FranoF1 pisze:
luki010 pisze:mam silnik od s2 i chcialbym przeżucic turbo do mego 2.0 czy to warto??????
...chyba nie orientujesz sie w kosztach, takieg uturbiania silnika...taniej wyjdzie Cie swap z silnikiem z S2 2,2T
pozdrawiam
Oj nie, w tym wypadku radze koledze takiego swapa jak Ty zrobiles czyli na 1.8T. Z 2.2T jest spoooooro roboty zważywszy, że kolega ma R4 pod maską a nie R5

: 28 kwie 2007, 16:43
autor: Vision
można a czy warto jak zrobisz to sam i nie utnie sworzni tłoków i zgrasz wszystko no to git jak masz zapasowy silnik to ok koszta takiej przeróbki nie znam wiem tylko jak

: 30 kwie 2007, 21:51
autor: Radek5V
uturbienie ABK? wydaje mi się że koszta byłyby gigantyczne, zdecydowanie SWAP! Ale myślę że naprawdę ciężko znaleźć zdrowego dawce S2, prędzej 1.8 T. Pozdrawiam!

: 02 maja 2007, 11:51
autor: Misiek_Stce
Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.

: 02 maja 2007, 11:56
autor: FranoF1
Misiek_Stce pisze:Moim zdaniem jak byś się zdecydował na swapa to ja bym wstawiał motor od S2.
Moze wiąze się to z przeróbkami ale efekty są duzo lepsze niz z 1,8T.
Zalezy oczywiscie w jakim stanie masz silnik od S2 i czy znasz jego przeszłosc.
dlaczego 2,2t jest lepszy od 1,8t :?: uzasadnij to czyms...

: 02 maja 2007, 12:19
autor: Misiek_Stce
FranoF1, moze choćby mocą :?:

[ Dodano: 2007-05-02, 12:31 ]
Zważając na to ze silnik od S2 nie sa oszczędzane to wiadomo ze lepiej wsadzic 1,8T.
Bogatemu sie nie zabroni :-) Silnik S2 jest mocniejszy moim zdaniem ale nie wiem czy taki oszczędny :-) 1,8T ma tą przewagę ze jest duzo młodszy od takiego ktory ma pewnie w zanadżu kolegaluki010.
Pozdrawiam :-)

: 02 maja 2007, 14:52
autor: FranoF1
ale o jakim 1,8T mówisz :roll:
silniki są mniej awaryjne, niż słynne jednostki z esek :-P
są różne przedziały mocy 1,8T, 150, 163,180,210, 225 i 238 ps
słaba ta Twoja argumentacja :-|

: 02 maja 2007, 14:58
autor: Misiek_Stce
FranoF1, miałem na myśli taki jak Twoj w całkowitej serii.
Co do awaryjnosci masz rację. :-)
Jak kolega chce wstawic silnik ten co ma z S2 to nikt mu nie zabroni.
Wszystko się wiąze z zasobami portfela.

: 03 maja 2007, 13:05
autor: Kornel
1.8 T potencjał do 500KM!!!! Po gruntownej przebudowie. Więc ja byłbym za 1.8 T taki w serii 180KM albo 225KM z turbinką K04 i powinno byc git.

: 04 maja 2007, 17:13
autor: ClNEK
po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej

pewnie mi sie oberwie za ten post :)

: 04 maja 2007, 22:09
autor: Kornel
ClNEK pisze:po wlasnych doswiadczeniach ze swapami proponuje zamiast wsadzac 1.8t do 80 to ja sprzedac i kupic a4 1.8t 150 KM i sobie ja tuningowac, kasa wydzie ta sama jak nie mniejsza, moze jeszcze na tuning do tych 180 KM zostanie i problemowznacnzie mniej

pewnie mi sie oberwie za ten post :)
Raczej z 1.8T o mocy 180KM i wyżej. Miały mocniejszy układ korbowo- tłokowy i można je było lepiej kręcić.

: 04 maja 2007, 23:19
autor: ClNEK
a w a4 tak 96 - 97 byly tez te mocniejsze ?

: 05 maja 2007, 11:04
autor: Kornel
ClNEK pisze:a w a4 tak 96 - 97 byly tez te mocniejsze ?
1.8T ANB 1999-2001 110KW- 150KM
1.8T APU 1998-2001 110KW- 150KM
1.8T AEB 1995-1999 110KW- 150KM
1.8T AJL 1997-2001 132KW- 180KM
1.8T quatro AEB 1995-1999 110KW- 150KM
1.8T quatro AJL 1998-2000 132KW- 180KM

Wszystkie montowane a A4.