Strona 1 z 1

[All] Ciekawostka - wałki rozrzadu 7A i 3B

: 06 wrz 2008, 20:24
autor: dawid_gti
jakie są różnice miedzy tymi wałkami w tych silnikach? Oba silniki mają 20V.

głownie rozchodzi sie o to czy wałki z 3B mają wieksze krzywki i czy podejdą do 7A

: 07 wrz 2008, 08:28
autor: FranoF1
Tutaj możesz nie otrzymać odpowiedzi, zapytaj na streetracing.pl lub na jakims forum Audi S2 ;-)

: 07 wrz 2008, 13:55
autor: labek
Czesc ludzi z S2 wsadza walki z 7a poniewaz sa ostrzejsze, wiec powinne podejsc ale pewnie auto by sie tak nie krecilo. Tak samo jak do 1.8T czasami wsadzaja walki z 1.8.

: 07 wrz 2008, 15:28
autor: dawid_gti
czyli lipa z modów... myślałem ze te w 2.2T właśnie ostrzejsze będą :roll:

: 07 wrz 2008, 15:36
autor: labek
Ale dla potwierdzenia napisz jeszcze na Streetracing.pl

: 07 wrz 2008, 15:36
autor: FranoF1
Wałki z 7A stosuje sie na stronę dolotu, ale zapytaj do pewnosci na innych forach.

: 16 wrz 2008, 09:40
autor: Leo
niezgodne z regułą sztuki jest zakładanie ostrzejszych wałków do silnika z turbo, gdyż silnik z turbo powinien mieć jak najmniejszy czas współotwarcia zaworów, co silnikowi wolnossącemu wychodzi z kolei na dobre, dlatego przekładka wałków z turbo do 7A jest bez sensu, bo będzie mniejsza moc, o tyle w drugą stronę przekłada się wydechowy z przyczyn takich, aby turbina wcześniej ładowała i nie traciła impetu wraz ze wzrostem obrotów.

: 16 wrz 2008, 20:55
autor: dawid_gti
to kolejne pytanie:

ma ktoś dane o tych wałkach? Dokładnie chodzi mi o kąty otwarcia w wałakch z silnika 7A (bo mam kolejną złotą myśl ;) )