Strona 1 z 4
[coupe 2.3 7A] Modyfikacje - jak poprawić osiagi ?
: 15 wrz 2008, 11:46
autor: janek1coupe
Witam :!:
Czy istnieje jakiś niezbyt drogi sposób żeby moja auderka kręciła się od dolnych obr. :?:
Lub przynajmniej żeby żwawiej się rozkręcała
Dodam ze stan tech. i Ciśnienie są bardzo dobre. Montaż turba jest zbyt kosztowny :cry: Myślałem o czipie ,ale czy on pomoże :?: Wiem ,że moc wzrośnie,ale czy będzie kręcił się od dołu :roll:
Kompresor byłby super ale tez pewnie byłby drogi.Może ktoś już tego próbował w tym modelu :?:
: 15 wrz 2008, 12:19
autor: Solskier
To jest wolnossacy silnk i raczej od dołu kreić sie nie bedzie... albo uturbisz albo kompresor, chip... mozna coś tam nieco zmienić (zciagnac na dół nieco moment) ale jak odbije sie to na spalaniu?! Ewentualnie mógłbyć założyc cieższe koło zamachowe, wtedy miałbys wiecej Nm ale straciłbys na PS. Generalnie tanim kosztem nic nie zdziałasz... PS jak masz LPG to wywal i odrazu bedziesz mial wiecej PS i Nm, oczywiscei wymiana filtrów na nowe. Mógłbys jeszcze uwolnić wydech to chyba najtańsza opcja moze przywróci to moc auta do seryjnego <ok>
: 15 wrz 2008, 12:49
autor: Leo
bardzo proszę oto przepis:
bierzesz sprzedajesz auto i kupujesz 2.8 v6.
koniec przepisu
najtaniej, najbardziej bezawaryjnie i najbardziej bezstresowo.
: 16 wrz 2008, 09:08
autor: KLAKSON
Leo pisze:bardzo proszę oto przepis:
bierzesz sprzedajesz auto i kupujesz 2.8 v6.
koniec przepisu
Nie każdego stać na taki jakie podałeś a po drugie Kolega nie pisał, że chce sprzedać swój tylko, że chce coś w SWOIM zrobić
. Moim zdanie zrób cały układ wydechowy i już powinno trochę pomóc. Jeżeli masz LPG to już wiadomo, że LPG zaczyna w miarę ciągnąc od 3000obr/min. Coś słyszałem o BLOS'ie może to pomoże(jeżeli masz instalkę LPG)
: 16 wrz 2008, 09:38
autor: Leo
a słyszałeś, że 7A chodzi najlepiej na seryjnym wydechu ? Bo jeśli nie masz wykresów z hamowni przed i po zrobieniu wydechu to możemy sobie dalej wróżyć z fusów
Nie zaglądam nikomu do kieszeni, ale jeśli ktoś poważnie myśli o zrobieniu auta aby było szybsze, niestety, ale bez 3 tysiączków niech nawet nie podchodzi, bo tylko pogorszy sprawę (koszt zrobienia głowicy i kupna wałków rozrządu o odpowiedniej, dostosowanej do potrzeb, charakterystyce).
: 16 wrz 2008, 11:45
autor: janek1coupe
Dzięki koledzy za odzew!!!
Gdybym miał kasę na zmianę auta to na pewno bym to zrobił i kupił 2.8 V6 a najlepiej S2.Ale w takim razie muszę obejść się smakiem i śmigać tym co mam
Na pewno pomyślę nad wydechem bo jest kilka razy spawany i może nie jest już taki drożny
Mam Wstawioną strumienicę nio i LPG(sekwencję).
3majcie się klubowicze <ok>
: 16 wrz 2008, 19:48
autor: FranoF1
wywal gaz i strumienice to sie poprawi.
Leo dobrze prawi
: 17 wrz 2008, 00:16
autor: jmm
Sprawdż czy końcowy tłumik jest oryginalny, w moim był wstawiony sportowy z Ski, po wymianie na fabryczny odzyskal wigor na dole. W tym sportowym inaczej biegła rura
: 18 wrz 2008, 22:52
autor: janek1coupe
Dzięki jmm Mój wygląda na oryginalny bo taki sam widziałem w innej 2.3 20V.
Moze jest przytkany bo jest troszke połatany
Myślę o kupnie jakiegoś sportowego ale już nie wiem skoro może to jeszcze zaszkodzić :-|
: 30 wrz 2008, 12:48
autor: zserty
Moim zdaniem sprzedaj auto. Jest wielu, którzy by zaopiekowali się autem jak należy i cieszyli by się bardziej od Ciebie mając pod domem mocną R5.
Jeżeli używasz lub masz zamiar używać auta na LPG i strumienicach to nie rozumiem Twojego wątku w ogóle. A już tym bardziej chęci zakupu S2.
Najlepsze rozwiązanie to tak jak pisał Leo. Moc podobna a moment większy i niżej obsadzony.
: 30 wrz 2008, 12:53
autor: AdamE
to mówicie że 7A gorzej od 2,8 chodzi ojjj dużej różnicy nie ma, weź połącz dwie przepustnice i podniesie to moment
: 30 wrz 2008, 12:56
autor: zserty
Nie gorzej tylko inaczej.
Obydwa mają inne charakterystyki.
: 01 paź 2008, 16:32
autor: jmm
AdamE pisze:no niby w dobrej kondycji sa oba ale obawiam sie tego quattro, u kumpla... no zobaczymy
To znaczy, że jak będzie sucho i umiesz startować ośką to zrobisz go na starcie
: 02 paź 2008, 22:42
autor: janek1coupe
Moja coupe 7A też ma napęd na jedną ośkę:) Myślę kupić jakiegoś dawcę w quattro i przełożyć napędy do mojej ale muszę się dowiedzieć czy jest z tym problem.
: 02 paź 2008, 23:14
autor: jmm
janek1coupe pisze:Moja coupe 7A też ma napęd na jedną ośkę:) Myślę kupić jakiegoś dawcę w quattro i przełożyć napędy do mojej ale muszę się dowiedzieć czy jest z tym problem.
Jest z tym bardzo duży problem