Strona 1 z 2
[All] Ciekawostka - shift light
: 29 paź 2008, 21:28
autor: shellah
Witam
Nie bardzo wiedziałem gdzie ten temat wcisnąć ale skoro ingeruje się w moment obrotowy silnika czyli jest to tuning mechaniczny?
Tak więc co myślicie czy warto lampke sygnalizujaca koniec obrotow umieścić w desce rozdzielczej
(bardziej myślę o obrotku LCD podświetlanym na krwisto czerwony kolor) :mrgreen:
: 29 paź 2008, 22:34
autor: B4ME
A znasz w jakim momencie masz moc max ? (najlepiej zchamować autko nikt mi niech nie mówi że z danych fabrycznych pf... ) bo żeby sobie tak coś mrygało to dla mnie to agro... jak masz obrotka to ci to nie potrzebne
chyba że NG to taki pocisk i wskazówka od obrotów tak szybko lata, że musi coś mrygnąć bo inaczej nie da się zapiąć biegu w najkorzystniejszym momencie :shock:
: 29 paź 2008, 22:44
autor: shellah
A nie pomyślałeś że użyczam auta dziewczynie :mrgreen:
Pozatym łatwo mogę ustalić podpinając pod kompa jaki jest najkorzystniejszy moment i ustawić go w tym urządzeniu.
: 29 paź 2008, 22:55
autor: B4ME
shellah pisze:A nie pomyślałeś że użyczam auta dziewczynie :mrgreen:
Na to to ja mam pomysł wyrezaj sobie limiter obrotów xD taki jak np w nissanie 350 Z xD sry za OT :oops: niech się inni na ten temat wypowiedzą, o gustach się nie dyskutuje
: 30 paź 2008, 08:31
autor: Solskier
Wg mnie zbędna zabawka. Ale jak chcesz to montuj nic przez to ani nie zyskasz ani nie stracisz (poza gotówką chyba trochę przesadzoną jak na taką zabawkę).
: 30 paź 2008, 10:54
autor: labek
shellah pisze:A nie pomyślałeś że użyczam auta dziewczynie :mrgreen:
Pozatym łatwo mogę ustalić podpinając pod kompa jaki jest najkorzystniejszy moment i ustawić go w tym urządzeniu.
I co chcesz dziewczynie zaprogramować zeby wiedziala kiedy biegi zmieniać... Ty wogóle wiesz po co to jest ? Czy niezbyt... ?
: 30 paź 2008, 19:37
autor: shellah
labek pisze:shellah pisze:A nie pomyślałeś że użyczam auta dziewczynie :mrgreen:
Pozatym łatwo mogę ustalić podpinając pod kompa jaki jest najkorzystniejszy moment i ustawić go w tym urządzeniu.
I co chcesz dziewczynie zaprogramować zeby wiedziala kiedy biegi zmieniać... Ty wogóle wiesz po co to jest ? Czy niezbyt... ?
Wiem dokładnie
Mój przełożony który profesjonalnie ścigał się w Rajdach Polski miał takie w swoim fordzie i miałem okazję nim jeździć jako serwisant(firmowy team).Jest to super sprawa jeśli się prawidłowo go ustawi.
Tak jak Piotrek napisał nic nie popsuje i wyglądu auta też nie zmieni :mrgreen: więc czemu nie montować a powiem szczerze że podobają mi się takie gadżety 8-)
: 30 paź 2008, 20:55
autor: GreenGreen
lepszy taki niż ten latarkowy co niektórzy montują że jak fleshem po oczach walnie to już nawet drzew nie widzą
: 30 paź 2008, 21:46
autor: Solskier
Dla mnie sprawa jest prosta - podoba Ci się ten gadżet to montuj, ja mam u siebie wskaźnik doładowania i wbijam w to czy ktoś się z niego śmieje czy nie, podobał mi się i sobie go założyłem pomimo iż jest nie użyteczny
ale robi wrażenie na osobach które nigdy czegoś takiego nie widziały :mrgreen:
: 30 paź 2008, 22:30
autor: kula_sc
Kolega miał takie coś w Borewiczu z silnikiem 1.4 16V z Rovera i zajechał to w nieco ponad tydzień tyle, że domontował jeszcze do tego buzer, ale jego technika jazdy i tak była taka, że jeździł to 7 tys. bo się nie mógł przestawić
zamontował go do ECO jazdy ale nic nie dało
: 30 paź 2008, 22:39
autor: labek
Solskier pisze:Dla mnie sprawa jest prosta - podoba Ci się ten gadżet to montuj, ja mam u siebie wskaźnik doładowania i wbijam w to czy ktoś się z niego śmieje czy nie, podobał mi się i sobie go założyłem pomimo iż jest nie użyteczny
ale robi wrażenie na osobach które nigdy czegoś takiego nie widziały :mrgreen:
Mylisz się, dzieki niemu możesz wykluczyć czy powodem np nie jechania auta jest to czy turbo pompuje czy nie. Napewno jest 100% bardziej uzyteczny niz ten szift lajt.
: 31 paź 2008, 08:35
autor: Solskier
Mylisz się, dzieki niemu możesz wykluczyć czy powodem np nie jechania auta jest to czy turbo pompuje czy nie. Napewno jest 100% bardziej uzyteczny niz ten szift lajt.
labek, do tego to ja mam vaga
zresztą w moim przypadku spadek doładowania nawet o 0.2 bara obrazu jest nie tylko odczuwalny ale i widoczny z tyłu <ok>
: 31 paź 2008, 09:50
autor: 8S3
Jak dziewczyna zauważy lampkę to i zauważy obrotek. Powiedz jej żeby zmieniała biegi przed 3000 obr/min i po sprawie.
Co do efektywnej jazdy to myślę że bez lampki wyczujesz w jakim zakresie auto najlepiej ciągnie.
: 31 paź 2008, 10:27
autor: labek
Solskier pisze:Mylisz się, dzieki niemu możesz wykluczyć czy powodem np nie jechania auta jest to czy turbo pompuje czy nie. Napewno jest 100% bardziej uzyteczny niz ten szift lajt.
labek, do tego to ja mam vaga
zresztą w moim przypadku spadek doładowania nawet o 0.2 bara obrazu jest nie tylko odczuwalny ale i widoczny z tyłu <ok>
Chyba, że tak <ok> u mnie ładuje 0.1 bara zamiast 0.55 i efektow dymnych niet :-|
Bałbym sie dać dziewczynie auto, która niewie kiedy sie biegi zmienia... <ok> Odważny gość z ciebie
: 31 paź 2008, 16:01
autor: fajgi
jak bedziesz musiał szybko wyprzedzic to nawet na szift light nie zlokasz.....no chyba ze przy 6 tys sobie go ustawisz :lol: