[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - elektroniczny wtrysk by kaczok
: 31 gru 2008, 14:28
autor: kaczok
Drogą wprowadzenia postanowiłem zmienic coś pod maska żeby bylo lepiej i mocniej i tu podziekowania za pomysł i wykonanie dla Artka http://www.quattro-service.pl
Zmiany jakie zaszły :
- cala nowa hydraulika, rozrzad
- walki sa z vw scirocco 1.8 16V KR
- wtryski i komp od vw corrado G60
- wykorzystana orginalna wiazka do sterowania silnikem, w ktorej zostala zmieniona wtyczka z pinami pod nowe ECU DIGIFANT I,
- komputer DIGIFANT I
- listwa wtryskowa wykonana z alu
- blos
- stożek
Wkrotce indywidualne strojenie kompa i wizyta na hamowni
: 31 gru 2008, 14:42
autor: nitro20
No Ciekawe ile wypluje koników na Hamowni
Dla zasady auto wcześniej nie było hamowane? Było by porównanie ew ile koników przybyło
PS gdzie osłona spod silnika
: 31 gru 2008, 14:48
autor: kaczok
alu osłona bedzie pod silnik
: 31 gru 2008, 14:52
autor: Słonik
No no no bardzo ładnie to wygląda 8-) . Ciekaw byłem kto pierwszy tutaj pokaze ACE na Digi <ok> Sam również mam w planach Digi ale co z tego bedzie to czas pokaże. Powiedz mi kolego czy poza ECU, wtryskami i listwa zmieniałeś cos jeszcze w samym wtrysku, czujniki ect. :?: Rozumiem ze wszystko podłączył Arek :?: Jesli to nie tajemnica to podeslij koszta na PW Bez strojenia po samej zmianie gratów różnica jest jak bardzo, chodzi mi o benzyne bo na LPG to pewnei kolosalna :?:
Generalnie cały ten pomysł i wykonanie bardzo mi sie podoba, czekam na relacje po strojeniu. Doprowadz nawiew zimnego powietrza na stożek ze zderzaka i osłon go od kolektora wydechowego.
Pozdro
: 31 gru 2008, 14:52
autor: KLAKSON
No ładnie, ładnie. Ciekaw jestem ile taki zabieg koników przyciągną :mrgreen: . Czekamy
: 31 gru 2008, 14:58
autor: kaczok
wszystko w swoim czasie osłaona stożka też będzie
: 31 gru 2008, 15:05
autor: arthur
czujniki zostaly ori z 2.0 czyli hall, temp. cieczy, stukowy,na przepustnicy,lambda, a z G60 doszedl czujnik C0Pot w dolotcie.koszta min. 2 klocki 8-) takiej operacji
: 31 gru 2008, 17:10
autor: DJ_Tomek
w sumie nie duże koszta, ciekawe ile kucy przyciagnie.. oryginalnie bylo pewnie 140 to teraz moze ze 150 wystuka.. czekam na wynik strojenia z niecierpliwoscia.. tez mam ten silnik i tez chcialem sobie cos takiego zrobic.. fajnie ze ktos zdobyl sie na to przede mną:)) pozdrawiam
: 31 gru 2008, 18:13
autor: Słonik
DJ_Tomek pisze:moze ze 150 wystuka..
Tyle to ma seryjny ABF w VW złożony na gorszych gratach
: 01 sty 2009, 08:27
autor: czarekj
W końcu ktoś zamiast rozprawiać bez sensu o tuningu po prostu to zrobił. Moje uznanie.
: 01 sty 2009, 09:55
autor: Solskier
Gratki udanego moda, teraz ciekawi mnie wynik końcowy <ok>
: 01 sty 2009, 09:59
autor: marcinelk13
czarekj pisze:W końcu ktoś zamiast rozprawiać bez sensu o tuningu po prostu to zrobił. Moje uznanie.
dokładnie :->
wiele swapów i zwiększania mocy "było" na tym forum i tak naprawdę tylko kilku przetrwało
a tak poza tym to nawet nie przypominam sobie aby "porządny rezacz" cisnął kit, że będzie jakieś porządny swapik lub MEGA przypływ mocy i tego nie uczynił :oops:
: 01 sty 2009, 10:36
autor: grinch
... Fajnie <brawo>
Trzymam kciuki aby się udało :mrgreen:
... Z drugiej strony jestem ciekawy jaki będzie przyrost mocy bo competition w serii już jest mocnym autem :mrgreen:
: 02 sty 2009, 15:12
autor: WOJTEK26
Ja równiez jestem bardzo ciekawy ile bedzie kucyków teraz. JAk widac nie było az tak duzo do przerabiania ze starej instalacji.