Strona 1 z 1
[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - swap na 1.8 VT - teoria - sens ?
: 24 sty 2009, 02:29
autor: kenzo76
witam czytajac wasze opinie z 2.0 abk raczej nic wiecej nie osiagne w sprawie mocy silnika choc patrzac na niemieckie strony wszystko jest mozliwe :mrgreen: niestety zyjemy w polsce buda b4 cabrio podoba mi sie i mysle o wsadzeniu silnika 1.8t slyszalem ze silnik ten podchodzi z audi a6,pasata b5 jakie podzespoly musze zakupic zebym mial caly komplecik do wsadzenia w b4 i co najwazniejsze kontakt do osoby ktora podejmie sie tego i dokona przeszczepu wiedzoca jak to zrobic :?: czy gra jest warta swieczki jak wyglada to cenowo prosze o propozycje
: 24 sty 2009, 08:07
autor: Bibol
Witaj kolego, z tą sprawą musiałbyś się zwrócić do kolegi FranoF1 który wrzucił do swojej B4 motorek 1.8T, koszty na pewno są i to nie małe jeżeli chcesz mieć wszystko na tip top. Użyj szukajki ponieważ jak tylko kolega FranoF1 robił i zrobił swapa to ten temat był kilka razy na tapecie. Oczywiście da się zrobić taki swap ale każdy ma swoje tajemnice co i jak. Trzeba zaciętości, cierpliwości no i $$. Pozdrawiam
: 24 sty 2009, 10:53
autor: labek
Dajesz to komuś, potrzebujesz praktycznie caly silnik z wiązką i kompem... Bez 10 tyś złoty nawet nie zaczynaj tego robic <ok>
Edit: nie swamp tylko swap
: 24 sty 2009, 12:05
autor: benek77
Najlepszym rozwiązaniem było by zakupić Passata B5 lub A4 B5 z tym silnikiem z kierownicą ze złej strony lub też po przygodach wypadkowych z boku lub z tyłu, nie będzie wtedy kłopotu, że brakuje jakichś części, koszty nie będą małe, tym bardziej że chcesz to komuś zlecić. Generalnie z ekonomicznego punktu widzenia się to nie opłaca, ale jeżeli nie jest to dla Ciebie problem to później będziesz bardzo zadowolony z tego jak śmiga twoje "nowe" stare Audi i zawsze będziesz miał coś egzotycznego czego twój sąsiad sobie nie kupi. Jedyny problem tkwi w tym, iż wiele osób chce robić przekładki, a robi lub zrobiło niewielu. Powodzenia w realizacji planów :mrgreen:
: 24 sty 2009, 18:00
autor: FranoF1
labek pisze:Dajesz to komuś, potrzebujesz praktycznie caly silnik z wiązką i kompem
Najlepiej <ok>
labek pisze:Bez 10 tyś złoty nawet nie zaczynaj tego robic
Dołóż jeszcze troszkę, bo za kilka złotówek to żaden lepszy warsztat sie tego nie podejmie... no chyba, że robisz u Pana Jóźka w stodole
kenzo76 pisze:czy gra jest warta swieczki
Jeżeli dysponujesz drugim samochodem i zarabiasz dosyć hajsu, to nic nie stoi na przeszkodzie, tylko nie zapomnij o tym, że taki samochód po swapie będzie o bardziej awaryjny niż np. a4 z takim silnikiem.
P.s. temat wałkowany na forum... Zapraszam do szukajki.
: 24 sty 2009, 22:58
autor: kenzo76
panowie dzieki za odpowiedzi :-> tak mysle i troche sie boje ze auto po takim swap bedzie awaryjne i bede wiecej stal na poboczu niz jechal
co do przeszczepu myslalem nad panem Koraszewskim a moze kolega Frano f1 by sie tego podjol :?: w abk mam klime mam rozumiec ze poleci do kosza :?: pare miesiecy temu byl do sprzedania na alegro silnik z b3 2.3 20v 174km jezeli sie nie myle gos mial napisane ze podchodzi do cabrio moze cos takiego wsadzic bede wiecej jechal niz stal :?:
jeszcze jedno pytanko przegladalem dzis gazetke tuningowa audi niestety niemiecki kiepski i znalazlem sedan b3 oraz cabrio z silnikami 2.3 5cylinder samochody z tego co mysle mialy cala gore z s2 wraz z turbina po 280km czy to mozliwe :?: bo watpie zeby przekadali caly silnik bo ja bym wolal zostawic to w oryginalnej budzie s2 zna moze ktos odpowiedz :?:
: 25 sty 2009, 09:32
autor: FranoF1
W de śmiga kilka Cabrio z silnikiem ADU, czyli najmocniejszy 2,2T który montowano seryjnie w Audi.
kenzo76 pisze:Frano f1 by sie tego podjol
Prosta odpowiedz nie, na dzień dzisiejszy nie mam w ogóle czasu na byle jakie grzebanie przy samochodzie. A po drugie to swojego swapa też samemu nie robiłem.
kenzo76 pisze:myslalem nad pane Koraszewskim
Wątpię, żebyś miał na tyle gruby portfel by to robić u Pana Leszka. A po drugie to z terminami u niego także trudno...
kenzo76 pisze:swamp
już Labek Cie poprawiał, pisze sie SWAP.
kenzo76 pisze:bedzie awaryjne i będę więcej stal na poboczu niż jechal
Teraz troszkę przesadziłeś, bo jeśli wszystko dobrze jest podłączone i w czasie jazdy zacznie sie coś "dziać" z silnikiem, to jest kilka trików na przymusowe wprowadzenie w tryb awaryjny, także nie trzeba sie martwić tym, że nie dojedziemy do domciu...
Pozdr.
: 25 sty 2009, 12:43
autor: labek
I chyba najlepiej żeby silnik miał gaz na linke, bo nowsze miały gaz elektroniczny, wiec tym sposobem odchodzi jedna partanina <ok>
A czy warto... Jasne że nie warto, auta tuningują, poryci ludzie, którzy nie maja robić co z sianem, i chcą każdą złotówkę wpakować w auto. Dla niektórych to wywalanie kasy w błoto, ale MY TO KOCHAMY :!: 8-)