Strona 1 z 2
[b3 2.3 7A] Modyfikacje - zmiana silnika - teoria
: 25 sty 2009, 22:33
autor: Niedzwiedz1
Witam.Mam takie male Pytanie. chcialbym miec turbo w swojej perelce i nie wiem jak to sie olpaca. Wiem ze glowica jest ta sama co w 2.2t od s2.I teraz jest pytnie.Jaki koszt i jak zamontowac turobo w 7a?Co trzeba kupic?Co dodac?Szukalem silnika calego do kupienia ale ciezko jest znalesc.A jak sa to wraki.Moze ktos ma do sprzedania silnik 2.2turbo caly z osprzetem? Z gory dzieki. 8-) 8-)
: 25 sty 2009, 22:48
autor: kuba2955
http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?t=2220
uderz do gościa, ese na częsci rozkręca...silnik ładnie chodził. głowica od 2.2t czyms tam sie różni (nie pamiętam, chyba trzeba dospawać otwory pod kolektor wodny) ale da sie przerobic, potrzebujesz kolektory, turbine, wiązke, kompa, głowice drugą albo tą przerobic, hmm i pewnie by wylazło kupe rzeczy jeszcze po drodze...ale są tu ludzie którzy robili swapy, ja tylko z teorii to wiem
: 25 sty 2009, 22:50
autor: foxbat
głowica do 7A nr części to 034 103 351B
głowica do ABY nr części to 034 103 351N
: 25 sty 2009, 23:03
autor: Niedzwiedz1
Chodzi mi o to ze Jak bym znalazl silnik od s2 tak do 3000tys kompletny to bym sie w to nie bawil. bo wolalbym calysilnik wrzucic:P
: 25 sty 2009, 23:07
autor: kuba2955
no to mówie zadzwon do gościa z linku tego. miał cały silnik i był w dobrym stanie. warto wziąc
: 25 sty 2009, 23:16
autor: Marcys_s
Niedzwiedz1 pisze:Chodzi mi o to ze Jak bym znalazl silnik od s2 tak do 3000tys kompletny to bym sie w to nie bawil. bo wolalbym calysilnik wrzucic:P
Kompletny czyli masz na mysli blok z tlokami walem i glowica tak? Hm..... za 3000 to podejzewam ze trupa trafisz... jesli miales na mysli kompletny czyli z turbina kolektorami sprzeglem wtryskami itp itd to mnie rozbawiles
Mam wrazenia ze osoby ktore pytaja o swapy i uturbiania nawet nie chca uzywac szukajki, etka i poszukiwanie nr czesci jest im obca, allegro jest malo ciekawea ebay to wymysl szatana.
Niedzwiedz1 wiem ze jestes nowym klubowiczem i nie pisze tych malo przyjemnych slow tylko do ciebie ale juz mi nerwy puszczaja Ciagle te same pytania na ktore teraz odpowiem:
Czy da sie wstawic X zamiast Y - Da sie
jaka bede mial moc - taka na jaka cie Stac
Ile bedzie mnie kosztowal Swap lub uturbienie - Wiecej niz myslisz
Dlaczego samochod niejezdzi tak jak powinien - bo szkoda ci bylo pieniedzy na to by kupic nowe podzespoly i robiles to sam badz w garazu u Henia i jeszcze narzekales ze drogo za to chce.
Czy oplaca mi sie robic Swapa lub wstawiac Turbo - ze wzgledu na zdobyta wiedze tak, ze wzgledu na finanse NIE.
Wszystkich Starych Jak i Nowych klubowiczow przepraszam za moj nagly Atak (spawacza) i pisanie pod wplywem...
Edit by mod:
Forum służy do wymiany wiedzy a nie rozładowywania frustracji!
: 25 sty 2009, 23:24
autor: Niedzwiedz1
Nie wiem dlaczego ci rozbawilem. Jak s2 kupujesz za 12tys. A widzialem juz nie jeden taki silnik za takie pieniadze a nie mialem kasy a teraz szukam i nie ma nic.
: 25 sty 2009, 23:32
autor: Marcys_s
Niedzwiedz1 pisze:Nie wiem dlaczego ci rozbawilem. Jak s2 kupujesz za 12tys. A widzialem juz nie jeden taki silnik za takie pieniadze a nie mialem kasy a teraz szukam i nie ma nic.
Zapytaj sie innych ktorzy jezdza S2 ile kosztuje taki samochod w pelni sprawny. na takie s2 to szykuj 10000 na NIEZBEDNE naprawy by jezdzilo tak ja powinno
Dlatego smieszylo mnie ze za 3 tys chcesz kupic silnik - Sam blok z glowica to pewnie kupisz ale za osprzet wybulisz jak za zboze. wypadaloby jeszczcze zobaczyc jak wygladaja cylindry i ew zrobic niewielki remoncik. popatrz na allegro prawie kazda pierdola do 3B albo ABY chodzi po 400 do 600 zl jesli kupisz ja oddzielnie. Jedyny silnik jaki znalazlem razem z kompletnym osprzetem kosztowal tyle co Audi 200 20vt quattro...
W 5tys za turbo moze sie zmiescisz o ile bedziesz mial kompa od s2, wiazke, przeplywke, IC, przwody wodne, powietrzne, dodatkowe olejowe ew chlodnica oleju, n75, kolektory, kilka innych czujnikow,wydechy belke przednia. i najwazniejsze bedziesz to skladal sam ew z niewielka pomoca. Przerabiana pod turbo wiazka 2.3 20v i ten komp co masz do przeprogramowania to spore koszty. Zawsze dochodza jakies pierdoly o ktorych ci zapomnialem napisac itp.
Sa tez firmy ktore zakladaja turbo prawie do kazdego samochodu na nowych podzespolach ale to jest wydatek conajmniej 15000 zl
przekladka calego silnika wyjdzie cie najtaniej ale tylko w wypadku jeszli bedziesz mial calego dawce (zawsze wtedy mozna sprzedac to co zostalo z dawcy i odzyskac czesc pieniedzy) i samochod bedzie jezdzil lepiej i bardziej bezawartynie niz taki zaturbiony wolnossak. Z mojej strony eot Powodzenia
: 26 sty 2009, 12:27
autor: Niedzwiedz1
Czyli jednym slowem skoro twierdzisz ze to tyle kasy na to idzie to sie nie olplaca.Juz lepiej kupic s2:D
: 26 sty 2009, 12:33
autor: kuba2955
a ja ciebie spytam Niedzwiedz1: zadzwoniłes do tego gościa? spytałeś czy jeszcze ma ten silnik? jak nie to nie ma co narzekać że ciężko kupic silnik...
: 26 sty 2009, 13:00
autor: Leo
nigdy swap się nie opłaca. Z 7A jest rzeźba z elektryką, bo cała musi być inna.
najtaniej - sprzedaj i kup S2.
: 26 sty 2009, 15:05
autor: Niedzwiedz1
Dzwonilem.Ma ale juz rozebrany..I polowa rzeczy z osprzetu sprzedana.Czyli szukamy dalej.
: 26 sty 2009, 23:10
autor: *RoBi*
Z tymi cenami za silnik 2.2T to przesadzacie i to zdrowo.Masz tu ponizej A200 2.2T za 5 tys silnik przerzuc reszta na czesci i połowa conajmniej ci sie zwróci.
chociaz ja bym wolał czipskowac dwustete :mrgreen:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7620938
: 27 sty 2009, 10:08
autor: *RoBi*
FranoF1 pisze:*RoBi* pisze:za 5 tys silnik przerzuc reszta na czesci i połowa conajmniej ci sie zwróci.
Taa i pewnie w 5k zł sie zmiescisz..... <nutka>
Frano nie urywaj zdania w połowie,bo to brzmi jakby miał tylko 5tys wydac na sam silnik.
Chodziło o zakup całego auta gdzie ma wszystko co jest potrzebne do swapa.Silnik,kompa,wiazki,wtyczki itp i nie musi chłop latac i kazdą rzecz kupować osobno ktora pozniej kosztuje majatek.
Jak wy kupujecie wszystko osobno to sie nie ma co dziwić ze swap kosztuje was koło 10tys.
: 27 sty 2009, 12:00
autor: Leo
prawda, najprościej jest zrobić swap auto->auto i to najlepiej tego samego modelu. W tym przypadku z 200ety nie podejdzie wszystko, ale znacznie ułatwi sprawę. Elektryka też nie jest do końca taka sama.... ale jest łatwiej to pewne.