Strona 1 z 4

[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - obiżenie zawieszenia avant

: 30 sty 2009, 00:32
autor: -pawlo111
Mam b4 avant z silnikiem 2.6 wydaje mi się trochę wysoko ale i tak jest niżej niż inne b4 w avancie z innymi silnikami. Czy ktoś się orientuje ile są obniżone fabrycznie w stosunku do innych avantów?

ja bym ją chciał posadzić -40/-40 żeby jeszcze była na seryjnych amorkach. Po prostu same sprężynki.

Co wy na to? ktoś obniżał może macie jakieś foty takich avantów na glebie?

: 30 sty 2009, 00:43
autor: jaro812
bedzie bujalo chyba ze zmienisz na gazowe bo nie bedzie przyjemnosci z jazdy zreszta nie mieszaj seri z gleba...

: 31 sty 2009, 10:45
autor: Grzes47
-40 to żadna gleba :lol: to poprawienie serii 8-)

: 31 sty 2009, 11:08
autor: marcinelk13
Glenio pisze:-40 to żadna gleba :lol: to poprawienie serii 8-)
może i tak, ale nie każdy może sobie pozwolić na zbyt dużą glebę ze względu na autostrady w otoczeniu :-/

: 31 sty 2009, 11:49
autor: kyjo
lepiej szukaj całego zawieszenia, bo jak chwilke pojeździsz to sam stwierdzisz że bedzie lipa

: 31 sty 2009, 12:59
autor: luk_OP_Q89
Wymienisz same sprężynki max.-40/-40 pojezdzisz i będziesz wiedział jak się prowadzi.Seryjny amor ma kródszy żywot na niższej sprężynie a twoje są już używane.Wrzucisz same sprężyny dojezdzisz seryjne amory a potem wrzucisz twardsze olejowo-gazowe.
Najlepszym rozwiązaniem jest zamontować kpl.sprężyn+amory tego samego producenta poprostu komplet zestrojony do pracy(amor+sprężyna) niestety nie jest to zbyt ekonomiczne rozwiązanie ;-)

: 31 sty 2009, 13:46
autor: -pawlo111
e tam chłopaki ale nie przesadzajmy -40 to jest tylko lekko niżej bardziej na poprawę wyglądu niż przyczepność, chodzi o to żeby nie było takiej szpary wielkiej miedzy oponami a nadkolami... a 4 cm to jeszcze na seryjnych się lata,,, jak się wybiją to się wtedy kupi sportowe. Chodzi też o kasę. Komplet sprężyn -40 kupi w 400zł i nie zalecają jeszcze sportowych amorów do tego. Jak by była kasa to bym sobie gwint wpakował.

Nie chce robic konkretnej gleby bo Audiola jest długa i przy dobrej glebie zawieszał bym się praktycznie wszędzie w połowie samochodu, tak samo nie chce zakładać fel 17' bo po 1- może bym i szparę w nadkolu zakrył ale auto by mi podniosło i by wyszło cross cantry :mrgreen:

Tak że jak ktoś ma -40 i fote to chętnie oglądnę jak to siedzi.

Wiecie może czy jest różnica w wysokości między V6 a np TDI, :?: czy jest to samo :?:
w V6 jest np rozpórka już a mniejsze motorki nie mają... :roll:

: 31 sty 2009, 14:08
autor: Krycha
-pawlo111 pisze:Wiecie może czy jest różnica w wysokości między V6 a np TDI, :?: czy jest to samo :?:
jest różnica w twardości

: 31 sty 2009, 16:44
autor: Bastek
Może ktoś z doświadczonych użytkowników w "uziemianiu" samochodu napisałby jakiś FAQ ? Myślę, że wielu osobom przydałoby się coś takiego ;-)

: 31 sty 2009, 17:14
autor: willi
panowie miałem u siebie -40 i na seryjnych amorkach jeżdziło się super teraz mam -60 też na seryjnych amorkach ale je troche zrezałem i nadal się jeżdzi super :mrgreen: pytanie tylko czy chcesz jeżdzić troche obniżonym autkiem ale nie za twardym czy twardym i żeby trzepało ci nim :-P
ja zamierzam zmienić amorki na sportowe jak zajade wkońcu te ori ale trzymają się hehe

: 01 lut 2009, 00:56
autor: -pawlo111
willi, dzieki za info chce tylko -40 bo nizej jak zrobie to juz nie wjade na posesje

: 01 lut 2009, 01:23
autor: willi
spoko kolego-pawlo111, tak jak napisałem na ori amorkach nie jest żle i polecam oczywiście na glebie -40 co do niższych to nie podpisuję się pod tym :-P

: 01 lut 2009, 13:52
autor: bey
a jesli kogos nie stac na gwint a nie jest przekonany do sportowych zestawow z allegro ktore sa seriami pomalowanymi na zolto to sie robilo tak

fedry kupujesz se niskie a amorki

sie dawalo panu dziadkowi z Imienina (niestety dziadek juz nie daje rady tego robic bo juz wiek go goni ) i on przerabial amorki tak jak chcesz ( beton lub optymalnie )( skracal je o ile chcesz albo pod fedry albo ile chcesz ) mi swego czasu przerabial amory na betony przod -100 a tyl -50 do sprezyn-100 , i jezdzilo sie germanowo :D 2 lata na nich jezdzilem przechodzilo przeglady normalnie i diagnosta nic do nich nie mial ze slabe czy cos

2 opcja to bardziej znany JASZ w warszawie chyba ale on mial wysokie ceny cos ok 1k a u dziadka 60 zal tyl i 120 za przod

oczywiscie nie przerabiali amorow delphi


kolejna sprawa to kupic b6 i je przerabiac do woli jak ci sie podoba mozna z nich robic gwinty itd , ale zapomnialem gdzie sie to przerabialo

ogolnie mozliwosci jest wiele a najlepsa to szukac gwintow na eby.de

: 01 lut 2009, 23:24
autor: skoti
Albo gotowy kit np Weitec-a za 500 ojro

: 09 mar 2009, 18:25
autor: vac
bey pisze:a jesli kogos nie stac na gwint a nie jest przekonany do sportowych zestawow z allegro ktore sa seriami pomalowanymi na zolto to sie robilo tak
A wiadomo Ci coś o amortyzatorach MTS Technik? Albo Ta-Technik? Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie.
To właśnie jest na Allegro i nie drogie... Więc znaczy że jest do niczego? :-/