Strona 1 z 2
[b2 typ 81] Zapytanie - swap 1.9 TDI lub 1.8T - sens ?
: 31 sty 2009, 00:06
autor: MaciekVAG
Witam mam pytanko czy ktoś wie coś na temat swapa przy 90 B2 na 1.9 TDI lub 1.8T i co lepiej wsadzić do tej budy ? Interesuje mnie ta 90 :
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lpvc3veyscqv
Z góry dziekuje za odpowiedzi i komentarze
pozdrawiam
: 31 sty 2009, 00:31
autor: kula_sc
pierwsze co to czy masz na to fundusze...
potem zależy do czego ma Ci slużyć ten silnik ?? ekonomia czy rajdy uliczne...
wszystko da się zmienić, ale napewno będziesz musiał robić nowe łapy, wszystkie wiązki ciagnąc i itp. do tego zawsze dochodzą nie przewidziane koszty...
: 31 sty 2009, 00:31
autor: PawelG
jeśli dobrze patrze, to ośka. Nie widzę sensu takiego zabiegu. tylko do quattro.
1.9 tdi to obszerne pojęcie, ale mam nadzieję że myślisz przynajmniej o awx'ie.
Kolega Asior dłubie Audi 4000, czyli amerykański odpowiednik. tyle że on wkłada chyba 2.2t i gdybym miał przeznaczyć 15-20tys na swapa to tylko ten motor bym wybrał.
: 31 sty 2009, 09:56
autor: kuba2955
uderz do użytkownika konradviper , tego co ma v8 w b2. wstawił tez do drugiego 1.9tdi i mówił że lata pięknie, są filmiki na youtube
: 31 sty 2009, 10:17
autor: labek
Bez q nie ma sensu.
: 31 sty 2009, 10:29
autor: grinch
labek pisze:Bez q nie ma sensu.
... AWX do normalnej jazdy podciągnięty lajtowo do 150 bez żadnych ekstremalnych wyczynów ma sens, bo jazda jest o wiele lepsza od zwykłego 90 konnego :mrgreen:
... Nie wszyscy zaraz po swapie chcą mieć 200 PS
: 31 sty 2009, 10:50
autor: MaciekVAG
grinch pisze:labek pisze:Bez q nie ma sensu.
... AWX do normalnej jazdy podciągnięty lajtowo do 150 bez żadnych ekstremalnych wyczynów ma sens, bo jazda jest o wiele lepsza od zwykłego 90 konnego :mrgreen:
... Nie wszyscy zaraz po swapie chcą mieć 200 PS
dokładnie o to mi chodzi
na początek 130ps wystarczy najważniejsze żeby znaleźć ładną 90 żeby dało się z niej coś dobrego zrobić. Wiadomo że najlepszą 90 by była wersja US(4000) bo miala najlepsze wyposażenie, ale ciężko jest bo szukam już jakiś czas. Także pewnie wybiore się na DE żeby coś odszukać. Chciałbym Q ale jest więcej modzenia i jeszcze trudniej znaleźć ladne Q. Jesli się mylę proszę o wybaczenie
: 31 sty 2009, 11:58
autor: K2
Po jaką cholere swapować na 130 koni, skoro można kupić90tke z KV pod maską który dysponuje mocą 136 koni i ewentualnie pomodzić troche ten silnik.
: 31 sty 2009, 12:00
autor: Krycha
Tylko taki KV do AWX nawet seryjnego moim zdaniem to nie ma co startować, poza tym modzić w takim silniku to tez nie opłacalne, bo koszty są duże.
: 31 sty 2009, 13:01
autor: PawelG
K2, po taką cholere, że z AWX bezproblemowo na dzień dobry robisz ok. 200ps a z KV? Tylko że takie zabawki to tylko w quattro, tymbardziej z momentem diesla.
MaciekVAG, trochę wątpie, żeby cokolwiek poza dyskusją z tego wyszło, ale pogratuluję, jeśli coś zdziałasz.
Powiem Ci że jeśli seswapujesz do ośki to góra po miesiącu będziesz walił głową o ścianę.
: 31 sty 2009, 14:17
autor: grinch
PawelG pisze:K2, po taką cholere, że z AWX bezproblemowo na dzień dobry robisz ok. 200ps a z KV? Tylko że takie zabawki to tylko w quattro, tymbardziej z momentem diesla.
MaciekVAG, trochę wątpie, żeby cokolwiek poza dyskusją z tego wyszło, ale pogratuluję, jeśli coś zdziałasz.
Powiem Ci że jeśli seswapujesz do ośki to góra po miesiącu będziesz walił głową o ścianę.
... Jeżeli wstawi AWX w serii to będzie dobrze :mrgreen:
Solskier ma 167 PS już i jakoś nie narzeka
: 01 lut 2009, 20:27
autor: karol121
a liczył kolega koszty jakie wyjda :?: nie lepiej kupic juz cos lepszego moze audi 100 z 2,5tdi
: 01 lut 2009, 23:22
autor: skoti
Przy takich zabawach koszty się nie liczą ja bym celował w 2,1 lub 2,2t ew 1,8t lub coś z tdi
: 02 lut 2009, 21:42
autor: Oofol
2.2T 220KM i wtedy można coś modzić - ale ośka to nieporozumienie... :!:
: 03 lut 2009, 00:59
autor: skoti
No włacha inni startują a Ty pomimo większej mocy palisz laki na każdym biegu