Strona 1 z 1

[b3 1.8] Modyfikacje - zwiekszanie mocy

: 23 mar 2009, 16:33
autor: graczsezonu
witam mam pytanie i prosbe ,jak wiekrzyc moc w mojej audi'cy jest to 90r. 1.8s w benzynie ,jeśli ktoś wie bardzo bym prosił o odpowiedz .z gory dzieki

: 23 mar 2009, 18:23
autor: ślepak
Jaki masz rodzaj zasilania?? gaźnik czy k jetronic?

: 23 mar 2009, 21:50
autor: Dziki
jedno co mnie irytuje przy moim 1.8 czemu to autko ma tylko 90 koni :-?
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:

: 23 mar 2009, 22:01
autor: wujo1
a ja się podepnę pod temat mam małe głupie pytanie jak powiedzmy 1.8s na pełnym wtrysku to da się jakąś turbinę dołożyć . po to żeby podczas wyprzedzania lub itp lepiej się zbierała :-> :oops:

: 23 mar 2009, 23:49
autor: benek77
graczsezonu, A co tu więcej mówić, wątpię że dysponujesz na tyle dużą walutą na to aby rzeźbić w tym silniku co masz, a nawet jeżeli się mylę to jest to absolutnie bez sensu, bo jak to mówią z g...a bata nie ukręcisz, a ten silnik nie jest za bardzo rozwojowy, tanie modyfikacje i akcesoria nie dają żadnych rezultatów, a te które zwiększają moc i moment są drogie, lepiej zmienić auto na mocniejsze, kłopotów mniej i pewnie taniej.
Dziki pisze:edno co mnie irytuje przy moim 1.8 czemu to autko ma tylko 90 koni :-?
a 1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym :-|
ja kąbinuje z gaźnikiem na każdy cylinder, czyli cos a'la wielopunkt jak myślicie osiągnąć da sie te przynajmniej 115koni aby spalanie sie nie zwiekszylo :roll: :?:
1.8 20V, czyli jak by nie patrzeć o 3 zawory na cylinder więcej, inna sprawa że jest elektroniczny wielopunktowy wtrysk, a sama konstrukcja jest sporo nowocześniejsza, czy uda się uzyskać moc jakiej oczekujesz nie powiem bo nie wiem, ale spalanie na pewno się nie zmniejszy, wręcz przeciwnie ulegnie wzrostowi, poza tym kto Ci ustawi 4 gaźniki tak aby to poprawnie chodziło :?:
wujo1 pisze:a ja się podepnę pod temat mam małe głupie pytanie jak powiedzmy 1.8s na pełnym wtrysku to da się jakąś turbinę dołożyć .
Da się zrobić wszystko, jeżeli ma się sporą wiedzę i umiejętności, gruby portfel także jest wskazany, można robić wszystko samemu, ale zakup części, przygotowanie silnika pod turbo to i tak spory wydatek, i właśnie dla tego wiele osób nosi się z zamiarem przekładki lub zaturbiania silnika, a zrobiło kilku.

: 24 mar 2009, 13:16
autor: ślepak
Założenie układu zasilania od 1.9SD do np 1.8 JN....bardzo pomaga.....każdy się dziwił jak 1.8 JN objeżdża 2.0 8v w coupe czy b4 z 1Z z podkręconą pompą.....ja pomiarów z hamowni nie mam ale stojąc na kresce z audikami co mają tak samo 90 koni to różnica jest duża....i mówię tu o autach bez gazu itp czyli tak samo jak u mnie.A spalanie bp mam taki same jak wcześniej....ale tak autko pomodzone na 100% przyjechało z Niemiec ponad 2 lata temu.

: 24 mar 2009, 15:14
autor: keczy
Dziki pisze:1.8 5v ma 125koni przy spalaniu takiej samej ilości paliwa jak nie mniejszym
ten silnik na bank nie pali mniej a wręcz przeciwnie, wiem bo miałem 1.8s 90km i palił bardzo mało jak na swoją pojemność :lol: może i mało te 90km ale zobacz sobie jak długowieczne są te silniki...

: 24 mar 2009, 19:13
autor: ślepak
Mi na ke-jecie pali po mieście średnio 8\9 litrów do 14 jak deptam.....po trasie do 7 też idzie spasc ale nie przekraczając 110 km\h :P wiem to nie ten dział ale popieram wypowiedz powyżej że 1.8 jest oszczedne bo buda w b3 lekka jest

: 11 kwie 2009, 10:57
autor: nazwanynie
ja mam b3 z 90 km i przebieg kolo 450tys, i wciaz jezdzi, mam problem z tlumikiem, ale to inna bajka.

pali malo, na trasie dosc wystarczajco zbiera sie od 110-140, z kompletem ludzi i bagazu.
jak sie pojezdzi w trasie 130-140 kilka dni, a pozniej zacznie sie jezdzic normalnie czyli okolice 100, zauwaza sie ze spalanie drastycznie jest mniejsze.

najlepsze jest to ze jadac 100, czy 140 w trasie, to do pracy dojezdzalem w tym samym czasie. pozdro.

: 01 lip 2009, 20:46
autor: Wolf b4
Witam wszystkich kolega posiada silnik 1.8 s 90km i tak sie zastanawiamy czy mozna wsadzic do niego osprzet z 1.8 E 115km.Czy jest to opłacalne i możliwe i co bedzie potrzebne do takiej przeróbki

: 02 lip 2009, 18:41
autor: gmitek
jak masz na pełnym wtrysku to mozna zrobić taki bajer, tylko to trudne jest żeby ten wtryskiwacz rozruchowy też dawał paliwo, ostatnio mechanik stary mi mówił coś o tym i że przez to auto ma lepsze odejście troche o sam tak robił u siebie , chyba w NG silniku, nie pamietam dokładnie

: 02 lip 2009, 22:13
autor: Wolf b4
1.8 s to chyba monowtrysk