Strona 1 z 1

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - jak zwiekszyc moc ?

: 05 kwie 2007, 01:16
autor: homer
witam zapalencow i chcial bym sie dowiedziec jak mozna w w wyzej wymionionym silniku podniesc moc??( swap narazie nie wchodzi w gre, pozatym chce miec mocneABT) wiec procz tego slucham wszytskich pomyslow( no oczywiscie magnestyzery, strumienice,i stozki made in krzak tez odpadaja chyba ze dedykowane tak jak np Weglarski ma do SC/CC)
najlepiej jak odrazu byscie podawali z czym do kogo sie udac :) pozdro :mrgreen:

: 05 kwie 2007, 03:50
autor: UFOtm
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: to odpowiedz na temat postu i twoja wypowiedz

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ a to ocena twojej wiedzy o wlasnym samochodzie

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: a to ocena twojego postepowania na forum


ale zebys nie czul sie skrzywdzony moja wypowiedzia to ABT mialy 90 konioof a nie 115 bo to juz ABK a po drugie aby podniesc moc w abt to musisz zrobic swapa conajmniej polowy silnika na bebechy z abk a ze to sie nie oplaca w polaczeniu z osprzetem jaki trzeba wymeinic to robi sie cos a'la franof1 :mrgreen:

: 05 kwie 2007, 09:20
autor: czarekj
Silnik ABT i 115 KM? Jak żyje to czegoś takiego nie widziałem. Albo ma się ABT i seria 90 KM albo ABK i seria 115 KM. Jeżeli masz silnik ABT to sprzedaj go jakiemuś dziadkowi do spokojnej jazdy i kup coś mocniejszego, np 2,0 16V. Niestety podmianka silnika Cię nie ominie jeżeli chcesz mieć satysfakcjonujące efekty. UFOtm ma rację "Dół" silnika Twojego auta nie jest przystosowany do znaczącego podniesienia mocy.

: 05 kwie 2007, 12:06
autor: FranoF1
czarekj, Michałowi chodziło o podpis użytkownikahomer

Silnik: 2.0 ABT 115kuniof
Typ: B4


jak wszyscy wiemy abt ma 90 ps...pozostaje tylko swap...ostatnia opcja to strzał z nitro jakieś +50ps...ale czy to sie opłaca to musisz już sobie sam odpowiedzieć :-D

: 06 kwie 2007, 10:29
autor: homer
FranoF1 pisze:czarekj, Michałowi chodziło o podpis użytkownikahomer

Silnik: 2.0 ABT 115kuniof
Typ: B4

to byl moj cel zeby z silnika ABT uzyskac tyle ale widze ze tutaj kuzwa trza byc pod linijka trzymanym....

jakos na centomani mialme CC900 z 53 konmi i nikomu to nie robiilo wielkiej akcji...

jak wszyscy wiemy abt ma 90 ps...pozostaje tylko swap...ostatnia opcja to strzał z nitro jakieś +50ps...ale czy to sie opłaca to musisz już sobie sam odpowiedzieć :-D
to wiem ze ma 90 hp a nos sobie raczej odpuszcze bo chodzilo by mi raczej o moc dostepna ciagle a nie przez strzaly.... np dlubanie glowicy czyjakies turbo(z tym ze do turbo to juz bym zmienial na diesla)
pozdro nerwusy :mrgreen:

: 06 kwie 2007, 10:37
autor: czarekj
Ostatecznie możesz wstawić sobie drugi chip. Wzrost mocy będzie na poziomie 10 KM.

: 06 kwie 2007, 11:31
autor: homer
czarekj pisze:Ostatecznie możesz wstawić sobie drugi chip. Wzrost mocy będzie na poziomie 10 KM.
a cos wiecej mozeszpowiedziec na ten temat bo zawsze to 10kuniof
jest :) i czy to jest 10 koni z dupohamowni czy mozesz to potweirdzic jakimis wykresami?? :-D

: 06 kwie 2007, 12:47
autor: FranoF1
homer pisze:to wiem ze ma 90 hp a nos sobie raczej odpuszcze bo chodzilo by mi raczej o moc dostepna ciagle a nie przez strzaly.... np dlubanie glowicy czyjakies turbo(z tym ze do turbo to juz bym zmienial na diesla)
pozdro nerwusy
...uturbiebie silnika to koszt ok 12 tys zł...a i tak nie wiadomo czy dół wytrzyma...
...zmien najlepiej auto...

: 06 kwie 2007, 13:03
autor: homer
FranoF1 pisze:
homer pisze:to wiem ze ma 90 hp a nos sobie raczej odpuszcze bo chodzilo by mi raczej o moc dostepna ciagle a nie przez strzaly.... np dlubanie glowicy czyjakies turbo(z tym ze do turbo to juz bym zmienial na diesla)
pozdro nerwusy
...uturbiebie silnika to koszt ok 12 tys zł...a i tak nie wiadomo czy dół wytrzyma...
...zmien najlepiej auto...
jezeli by uturbial to caly silnik bym przekladal nie samo turbo albo wlansi esprzedal i dolozyl do czegos inego :mrgreen: dzieki za odpowiedzi

BTW co dalej z tym Chipem?? :roll:

: 06 kwie 2007, 13:12
autor: FranoF1

: 06 kwie 2007, 20:55
autor: Cysztof
mysle ze jedyne co mozesz zrobic to odetkac wydech i dostarczyc duzo powietrza..na tym niestety wszelkie Twje mozliwosci sie koncza....

: 06 kwie 2007, 23:08
autor: homer
Cysztof pisze:mysle ze jedyne co mozesz zrobic to odetkac wydech i dostarczyc duzo powietrza..na tym niestety wszelkie Twje mozliwosci sie koncza....
oki czyli najlepiej jak ?? przelot wydech?? ale czy to nie bedzie glosne :-/ tz zbyt glosne bo sam tlukik koncowy raczj nie odetka :lol: a dolot?? jaki polecasz?? wiem ze mocy to nie mizenia ale poprawia elastycznosc silnika :)

: 07 kwie 2007, 01:00
autor: Cysztof
co do wydechu to tylko calosc wraz z kolektorem pod zamowienie robionea ma sens... polecam el-teca w Warsawie,za caly wydech bez kolektora zaplacisz kolo 1500pln...Codo dolotu to najlepsza jest wkladka KN ewentualnie z jakims dodatkowym doprowadzeniem powietrza-zadne pseudo stozki...xsotrasz z tego z 5 koniow i z 10 momwentu a wydasz ze 2 kafle-zastanow sie czy jest sens....

: 07 kwie 2007, 01:49
autor: homer
Cysztof pisze:co do wydechu to tylko calosc wraz z kolektorem pod zamowienie robionea ma sens... polecam el-teca w Warsawie,za caly wydech bez kolektora zaplacisz kolo 1500pln...Codo dolotu to najlepsza jest wkladka KN ewentualnie z jakims dodatkowym doprowadzeniem powietrza-zadne pseudo stozki...xsotrasz z tego z 5 koniow i z 10 momwentu a wydasz ze 2 kafle-zastanow sie czy jest sens....
to juz lepiej sobie glebe zasadze jakas zdrowa i granie i sie bede lansowal :lol: :lol: :lol:

: 16 kwie 2007, 23:20
autor: Redtom
Ja oddałem do Chojnackiego bo mi pił olej
zrobił mi w tym GT i wyszło 106 koni... dlatego sprzedałem i przyrzekłem sobie że ABT no more...
lepiej furę zmienić i mieć z czego kucyki tarmosić... ABT to żenada...