Strona 1 z 2
[AAH] Wtryski + pompa + komputer od A8 4,2
: 28 maja 2009, 15:50
autor: Dimont
Witam zamontowałem wtryskiwacze, pompę paliwa i komputer od Audi A8 zostało to przemapowane i zestrojone ale jest problem silnik ruszy ale jak dodam gazu gaśnie jaka może być przyczyna? :roll:
: 28 maja 2009, 21:48
autor: shellah
4,2 do 2,8 :shock: a nie dostaje silnik za duzą dawkę paliwa i sie dławi :?:
: 29 maja 2009, 09:13
autor: Dimont
to zostało wyregulowane i mam dawkę na razie tylko 1,3 x tego co miałem dopiero kiedy będzie dobrze palił to będę podkręcał a powietrza do mieszanki mu nie brakuje ale muszę szukać nieszczelności w dolocie
: 29 maja 2009, 13:42
autor: Kornel
Czy chcesz napisać, że włożyłeś kompa od A8 4.2 V8 ABH do 80 B4 AAH V6 :?:
: 29 maja 2009, 23:05
autor: Dimont
dokładnie to soft jest zgrany z A8 i tam chodzi bez problemu a tu mi chodzi silnik a jak dodam gazu to silnik zmniejsza obroty i nie równo gaśnie efekt miał być odwrotny uwzględnione zostało to że tamten silnik jest 8mio cylindrowy a ten 6cio
: 30 maja 2009, 19:23
autor: widmo
Kornel pisze:A8 4.2 V8 ABH
silnik ABH był w Audi V8 ale prawdą jest że ma 4.2 litra i że to V8
w Ósemkach był: AHC, AKH, AQH, AVP i to są motory 4.2 V8
: 30 maja 2009, 22:34
autor: Dimont
u mnie jest z a8 d2
: 30 maja 2009, 23:47
autor: widmo
Dimont pisze:u mnie jest z a8 d2
czyli pochodzi z lat 1994-2003
Teraz z jakiego silnika ?
były 4.2 V8 32 zaworowe oraz 4.2 V8 40 zaworowe
: 31 maja 2009, 09:45
autor: Dimont
dokladnie to 98rrok a wtryski praktycznie nowiutkie
: 31 maja 2009, 14:42
autor: Kornel
Zmień kompa na ori z AAH, problemu nie będzie.
: 31 maja 2009, 14:50
autor: Dimont
komp jest ale soft jest połączeniem obu tzn jest jak w a8 z tym że na 6 cyl, ale szukamy właśnie kompa do AAh może pójdzie oszukamy przepływomierz tak żeby wykrywał mniejsza ilość powietrza będzie więcej benzyny a w rzeczywistości będzie więcej mocy
: 31 maja 2009, 14:58
autor: Kornel
Dimont pisze:może pójdzie oszukamy przepływomierz tak żeby wykrywał mniejsza ilość powietrza będzie więcej benzyny a w rzeczywistości będzie więcej mocy
Nie liczył bym na to.
: 31 maja 2009, 15:11
autor: widmo
Dimont pisze:tak żeby wykrywał mniejsza ilość powietrza będzie więcej benzyny a w rzeczywistości będzie więcej mocy
Tylko że moc w samochodach bierze się z paliwa i powietrza a dokładniej ze stosunku masy powietrza i paliwa. Najbardziej optymalna to mieszanka stechiometrycznaczyli 1kg paliwa i 14,7kg powietrza. Jest to idealne dla silnika i środowiska naturalnego.
Jeśli będzie duzo paliwa a mało powietrza będzieś miał mieszankę bogatą czyli silnik będzie zalewany. Nie wiem czy uda ci się oszukać przepływkę. Wg mnie problem tkwi w sterowaniu silnikiem, a dokładniej sygnałami wysterowania z poszczególnych elementów (sondy, wtryski, TPS, zawór dwusuwakowym i wiele wiele innych)
W silnikach V8 masz też sondy lambda przed katalizatorem i za katalizatorem.
W AAH v6 masz tylko 2 sondy.
: 31 maja 2009, 19:23
autor: Dimont
Wiem i dlatego teraz kminie kompa od AAH i muszę zrobić tak żeby jednak oszukac przeplywomierz
: 31 maja 2009, 22:51
autor: Kornel
W silnikach V8 masz też sondy lambda przed katalizatorem i za katalizatorem.
Zależy w których V8 ABH, ma 1 sondę, AEC z S6 też ma jedną, AHK z S6 Plus ma juz dwie, ASG i ANK z A8 i S6 C5, ma już 4.