[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Chip na przepływce BOSCH, wykresy
: 13 cze 2009, 12:06
Witam
Jestem już po modyfikacji, załączam obiecane wydruki z hamowni:
Test pierwszy został przeprowadzony 2 lata temu przy przebiegu auta 278 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na seryjnych wtryskiwaczach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67b ... a0358.html
Test drugi został przeprowadzony wczoraj przy przebiegu 321 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na wtryskiwaczach z silnika AFN
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b69 ... 0b7cb.html
Na wykresie powyżej są 2 testy, pierwszy na samych wtryskach od AFNa i później po zmodyfikowanym programie. Cel został osiągnięty i wyznaczone 270NM gości w moim aucie.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z całej operacji (dzięki uprzejmości firmy Vtech)
W poszukiwaniu sterownika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d4 ... 1e284.html
ECU bez obudowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f ... ab63e.html
2 płytowy sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6c ... 0f259.html
Epromy w podstawkach (co ciekawe podstawki były już wlutowane fabrycznie a w nich oryginalne kości BOSCH)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dec ... cb107.html
… sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a07 ... 4adb2.html
… pamięci
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f99 ... 74606.html
Tak wygląda programator http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7b ... 49392.html
Test seria + wtryski AFN http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da1 ... d19f1.html
Pacjent :mrgreen: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b70 ... 69fda.html
Liczę, że wszyscy którzy się zastanawiali (za długo) tak jak ja, postanowią nie czekać i czym prędzej dodać autku skrzydeł. Pozdrawiam Radek.
Jestem już po modyfikacji, załączam obiecane wydruki z hamowni:
Test pierwszy został przeprowadzony 2 lata temu przy przebiegu auta 278 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na seryjnych wtryskiwaczach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67b ... a0358.html
Test drugi został przeprowadzony wczoraj przy przebiegu 321 tys. auto miało zaślepiony EGR i wycięty katalizator, na wtryskiwaczach z silnika AFN
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b69 ... 0b7cb.html
Na wykresie powyżej są 2 testy, pierwszy na samych wtryskach od AFNa i później po zmodyfikowanym programie. Cel został osiągnięty i wyznaczone 270NM gości w moim aucie.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z całej operacji (dzięki uprzejmości firmy Vtech)
W poszukiwaniu sterownika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d4 ... 1e284.html
ECU bez obudowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f ... ab63e.html
2 płytowy sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6c ... 0f259.html
Epromy w podstawkach (co ciekawe podstawki były już wlutowane fabrycznie a w nich oryginalne kości BOSCH)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dec ... cb107.html
… sterownik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a07 ... 4adb2.html
… pamięci
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f99 ... 74606.html
Tak wygląda programator http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7b ... 49392.html
Test seria + wtryski AFN http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da1 ... d19f1.html
Pacjent :mrgreen: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b70 ... 69fda.html
Liczę, że wszyscy którzy się zastanawiali (za długo) tak jak ja, postanowią nie czekać i czym prędzej dodać autku skrzydeł. Pozdrawiam Radek.