Strona 1 z 1

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - turbina k03 czy T2

: 18 wrz 2009, 10:52
autor: gruszek01
tak jak wyżej myśle nad zmiana turbinki z t2 ostro skatowanego ma juz spore luzy na boki
i znalazłem ze w golfach 3 i caddym były tyrbiny kkk k03
co myslicie o tych turbinach

: 18 wrz 2009, 20:37
autor: mrozoo
jezeli jest to te K03 co wychodzilo w AAZ'etach, to jest ono strasznie malutkie. Jesli nie myslisz nad chipem auta to smialo. Ale lepszym rozwiazaniem wg mnie bylo by wrzucenie T2...

: 19 wrz 2009, 09:24
autor: mrozoo
wyglada bardzo podobnie jak nie identycznie jak k03 z aaz, ja bym tam pakowal T2...

: 19 wrz 2009, 14:18
autor: gruszek01
mam caddy z takim turbo
i smiga o niebo lepiej od 1z nawet jak mam na plecach z 800kilo ładunku
jak podłączyłem manometr to moment i tam jest 1,2 1,3 bara puznij spada i znowu narazta tak do 1,1
moje t2 strasznie gwiżdze jak karetka nawet jak nagrzane
podejdzewam ze ma gdzies przedmuch
a co z GT1544S lepsza czy gorsza od t2

: 19 wrz 2009, 16:06
autor: mrozoo
gt15xx lepsze i wydajniejsze. Ma juz wirnik z lekkich stopow i powinna sie naprawde b. szybko wkrecac. T2 to stara solidna konstrukcja:)

: 20 wrz 2009, 00:56
autor: gruszek01
ale do gt 15 jest inny kolektor?
a czy da rade podpia rury (czy sa takiej samej srednicy co w t2

: 20 wrz 2009, 01:28
autor: mrozoo
rury to najmniejszy problem, zeby ja osadzic na kolektorze bankowo trzeba dorabiac flansze

: 21 wrz 2009, 16:34
autor: gruszek01
w nowszych 1z były własnie gt 15 wiec chciałem kolektor od nowszego 1z i turbine
inna jest flansza róry wydechowej ale to nie problem migomat mam
a jak z przewodami olejowymi?????????

: 21 wrz 2009, 16:47
autor: mrozoo
gt15 a gt1544s od lublina to dwie rozne rzeczy, powiem ci tak najtrudniej jest dorobic flansze pod kolektor wydechowy, reszta to pikus. Z przewodami olejowymi to bedzie tak ze doplyw bedzie na 99% pasowal, a splyw nie koniecznie, ale tam zastosujesz sobie przewod gumowy olejoodporny i masz z glowy:)))

: 21 wrz 2009, 19:20
autor: gruszek01
ja chce ta z 1z a nie lublina