Strona 1 z 3
[b4 2.3 NG] Modyfikacja - zmiana wtrysku mechanicznego
: 29 paź 2009, 15:00
autor: lobuz89
witam. czy jest jakas mozliwosc pozbycia sie mechanicznego wtrysku?? oraz jaki inny silnik mozna zamontowac ktory jest bez KE... ja myslalem moze nad 2.0 na gazniku aby na gazie chodzil....
: 29 paź 2009, 15:23
autor: luk_OP_Q89
Mam zamiar wywalić wtrysk ,zbiornik i cały ukł.paliwowy.
Zbudować od podstaw dolot,blos może inna przepustnica.
Zobaczymy co z tego będzie.
+Kocyk grzewczy na reduktor,co by zimą pod chatą nie został
2.0 na gazniku...słabszy motor chcesz montować?
7A jest bez mech.wtrysku.2.3 20V 167kucy
Poczytaj trochę forum dowiesz się sporo o cechach poszczególnych silników.
: 29 paź 2009, 15:36
autor: Motostacja pl
luk_OP_Q89 może jeszcze jakaś dodatkowa grzałka płynu chodzącego?
: 29 paź 2009, 15:42
autor: lobuz89
a jak jest z 16V 2.0,??? slabszy bo lepiej gaz znosi:):)
: 29 paź 2009, 15:43
autor: pandamix
luk_OP_Q89, masz obowiazkowo zrobić fotko story tego co masz w planie zdzialać,mialem tez taki plan żeby wywalić wtrysk i dac sam blos plus do tego stożek ale benzyny jak zbraknie to przyniosę w karnistrze a gazu co w wiadro nabiorę na stacji :mrgreen: ,nie zawsze mi się udaje dopilnować żeby nie wyjeżdzać gazu a zwłaszcza że u mnie spalanie każdego dnia inne
: 29 paź 2009, 21:17
autor: Karto
: 30 paź 2009, 10:08
autor: luk_OP_Q89
Labiel pisze:luk_OP_Q89 może jeszcze jakaś dodatkowa grzałka płynu chodzącego?
Starczy kocyk,grzałka to jak do Norwegii polece po zamarzniętych jeziorach polatac bokami.
Gazu raczej nie braknie bedzie miejsce po zbiorniku na butle.
Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?Nie chodzi o to czy uda się go wcisnąć,ale o to że wtrysk jest dostosowany do charakterystyki,pojemności,kształtu i pojemności komory spalania,dolotu...i będe miał NG z parametrami poniżej serii.
Benzyny chcę się pozbyć ze względu na talerzyk spiętrzający(budowę dolotu) i ograniczenia z tego wynikające typu dystrybucja większych dawek powietrza.
Dolotów będzie trzeba zbudowć kilka do kilanaście zanim złapie się optimum na max.dawce z blosa jaką przyjmą komory spalania.
Wiem że łatwiej wbić tam 7A,ale wszyscy kręcą nosem na NG i właśnie dlatego.
Punktem zwrotnym byby ostry wałek ale...ale wszystko czeka na korzystną sytuacje budżetową
[ Dodano: 2009-10-30, 10:45 ]
lobuz89 pisze: jak jest z 16V 2.0,??? slabszy bo lepiej gaz znosi:):)
Nie wiem,dla mnie odpada zepsuty jakiś...ma jeden gar za mało :mrgreen:
: 30 paź 2009, 14:23
autor: flgmnft
Musialbys dorwac sterownik silnika na 5 garkow, jedynie tak by Ci to hulalo. No chyba ze wpakowac gaznik, tak zwykly tradycyjny, Np z Tipo 1.6 i wstawic odpowiednio wieksze dysze, wiem za zabawa byla by z tym zeby to zestroic dobrze ale te gazniki juz sa troche "zaawansowane". Albo zaszalec i na kazdy gar dac gaznik z motocykla
Zestroic to odpowiednio i bedzie latalo jak szalone, dolot Ci odpada bo bedzie to kwiestia gaznikow i pojedynczych rurek do cylindrow. No ale wtedy gazu juz nie zalozysz a juz na pewno nie na blosie. Bo rozumiem ze benzyna byla by uzywana awaryjnie?
: 31 paź 2009, 16:23
autor: goskes
luk_OP_Q89 pisze:
Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?
Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
: 31 paź 2009, 18:09
autor: siwusek216
luk_OP_Q89 pisze:Digifanta olewam.Po co mi wtrysk ze 115km VW?
A myślałeś nad digi VW 2.2 V5? To 150 koników.
: 31 paź 2009, 21:07
autor: flgmnft
W Borach m.in montowali silniki VR5. A swoja droga
siwusek216, dobrze prawi z tego silnika by podszedl mysle bez wiekszych problemow. W kazdym razie montowanie czego kolwiek co mialo 4 garki do silnika o 5 cylindrach mija sie z celem.
goskes pisze:Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
tak jak tutaj, oba silniki ktore wymieniles maja 4 cylindry wiec jak chcesz zasilac tym silnik 5 cylindrowy?
: 31 paź 2009, 21:30
autor: Audi Sport
flgmnft pisze:
goskes pisze:Ja miałem zamiar wsadzić graty [digi, wtryski itd.] od Corrado G60 [160 KM...] ..., listwa wtryskiwaczy podobno pasuje od 1.8 125KM z b5, ale zrobienie jej samemu to też nie aż taki duży problem.
tak jak tutaj, oba silniki ktore wymieniles maja 4 cylindry wiec jak chcesz zasilac tym silnik 5 cylindrowy?
A jaki on ma silnik ?? ACE a przecież on ma 4 gary.
: 31 paź 2009, 21:40
autor: flgmnft
Mowa o NG chyba caly czas, czyli 2.3 5 cylindrow 10V. Owszem goskes, ma ACE ale w temacie jest mowa o NG.
: 02 lis 2009, 12:24
autor: luk_OP_Q89
siwusek216 pisze:A myślałeś nad digi VW 2.2 V5? To 150 koników.
Myślałem o całkowitym pozbyciu się pb
Moim zamysłem jest "zrobić" NG grubiej niż seria tylko na LPG.Gdybym chciał rozwiązać problem z mechanicznym ukł.w zasilaniu w pb prawdopodobnie wytargał bym go na rzecz 7A.
: 03 lis 2009, 16:26
autor: pandamix
luk_OP_Q89 też tak myślałem żeby zrobić ale tylko myślałem...bo zdolnośći do krecenia to nie mam tak samo jak i czasu,jak rozmawialem z jednym użytowników to mówił że trzeba by było wywalić wtrysk i dać sam blos do zasilania LPG i próbować upchać mechaniczne turbawke od corrado,po wywaleniu wtrysku od bp zrobiło by się dużo luźniej pod maską,chyba oczymś takim mówił,Łukasz jak zrobisz swoje NG i będzie to hulać okey to też się pisze na mody