Strona 1 z 1

[b3 1.8] Modyfikacje - jaki wydech?

: 17 gru 2009, 14:55
autor: ENZO_89
Potrzebuje jakiegoś sportowego wydechu ktory ładnie buczy nie ryczy,a zarazem wyglada ? może ktoś zapoda jakiś link z alle ?

: 21 gru 2009, 16:45
autor: Żelu
http://www.el-tec.pl/pl/index.html polecam- profesjonalnie, wygląd i dźwięk zależny od "widzimisie" klienta ;-)

: 21 gru 2009, 19:00
autor: ATLAS
Mam to w swojej V6. Rewelka, każdemu się podoba dźwięk. Nie buczy basem, nie ryczy bylejak. Brzmi rasowo.

: 22 gru 2009, 21:07
autor: Oofol
[quote="ATLAS"]Mam to w swojej V6. Rewelka, każdemu się podoba dźwięk. Nie buczy basem, nie ryczy bylejak. Brzmi rasowo.

To teraz mnie kolego utwierdziłeś w wyborze - ta dwururka u mnie leży już w domu i czeka na montaż 8-)

Wygląd super a jak nie za głośna to już miodzio /nie mylić z MIODKIEM ;-)/

: 23 gru 2009, 00:24
autor: ATLAS
Bardzo dobry wybór :) Chłopaki z tej firmy za darmo docinają na wymiar końcówki. Ja zażyczyłem sobie skos odpowiedni dla zaokrąglonego zderzaka w cabrio. Mają jeszcze z dyfuzorem, troszkę droższą i nieco cichszą (ale nie słyszałem, tylko producent mnie poinformował). Ta, którą mamy jest w sam raz i ładniej wygląda, prawie jak ori :) końcówka 2 x 3 cale wygląda idealnie, do tego fabrycznie ładnie wypolerowana. Za tą cenę nic lepszego na allegro nie ma i raczej nie będzie.

: 23 gru 2009, 08:34
autor: Oofol
Generalnie to przeglądałem masę stron poza allegro i tylko ten tłumik (w rozsądnych pieniądzach po jakiś ABT czy Remus też mi wpadł w oko) mi się podoba - te z dyfuzorem widziałem ale nie są ładne...

Po nowym roku może założę ale nei wiem bo zastanawiam się czy nie poczekać na wiosnę...

: 26 gru 2009, 22:58
autor: evo3
Ja osobiscie poszukalbym czegoś firmowego w uzywce (remus,supersprint) żeby glowa nie odpadla w trasie . Prywaciarskie tlumiki są bardzo prostacko skonstruowane a czego mozna sie spodziewac po nowym tlumiku za 100zł-chyba tylko ladnej końcówki.

: 26 gru 2009, 23:19
autor: ATLAS
evo3 pisze:Ja osobiscie poszukalbym czegoś firmowego w uzywce (remus,supersprint) żeby glowa nie odpadla w trasie . Prywaciarskie tlumiki są bardzo prostacko skonstruowane a czego mozna sie spodziewac po nowym tlumiku za 100zł-chyba tylko ladnej końcówki.
Takie teoretyzowanie niczym nie różni się od wróżenia z fusów. Czasami prostota nie odstaje efektem od zaawansowanych rozwiązań. Zastosowanie taniej przelotówki w seryjnym wydechu, tylko trochę odpręża układ i zwykle daje zadowalające efekty. Dla każdego 'coś dobrego' może mieć inny wymiar.

: 26 gru 2009, 23:27
autor: vwkasG40
evo3 pisze:Ja osobiscie poszukalbym czegoś firmowego w uzywce (remus,supersprint) żeby glowa nie odpadla w trasie . Prywaciarskie tlumiki są bardzo prostacko skonstruowane a czego mozna sie spodziewac po nowym tlumiku za 100zł-chyba tylko ladnej końcówki.
też się zgodzę
z tańszych polecam Ultera
z bardziej profi to Bastucka ze stali kwasoodpornej na fi63
powiem ze swojego doświadczenia, miałem serję, wymieniłem na jakiś z taniej półki i to warczało w mieście jeszcze ale na trasie masakra, wymieniłem na Ultera i było ok, ale apetyt na moc wzrósł no i układ z 50 poszedł na 63, dzwięk na wolnych obrotach fantastyczny a powyżej 2500 to jajka miękną "tu drzemie moc"
kumpel założył w 80 1z układ z kwasu przerobił wtryski, mapy itp i 140 km uzyskał

: 11 sty 2010, 16:53
autor: enzoo
a ja zapytam się w tym temacie bo nie chce nowego tworzyć

więc mam pytanie bo ja już zastąpiłem tłumik końcowy na przelotowy tylko mały jest efekt dzwięku i coś słyszałem że środkowy można wywalić tak? bo kata już nie mam ale też ktoś mi mówi że są przelotowe środkowe tłumik?

: 16 wrz 2010, 00:12
autor: turbofin
Ja wywaliłem środkowy i założyłem go z powrotem, bo za duży hałas był. Moim zdaniem nie wato go wywalać, bo jest przelotowy i nie stawia oporu.