Strona 1 z 8
[TDI] Swap na 1.9 TDI
: 12 sty 2010, 01:53
autor: SIDNEY85
Zwracam sie z prosba do sznownych uzytkownikow forum o pomoc w znalezieniu firmy, ktora zajmuje sie profesjonalnym SWAP-em silnikow.
Prosze o konkretne sprawdzone firmy, a nie jakiegos wieska z warsztatem (Bez obrazy dla osob z imieniem wiesiek)
Prosze rowniez o nie pisanie i tak ten pomysl nie wypali itp.
Plan jest taki zeby wsadzic silnik 1.9 TDI AWX albo AVF ktore na starczie maja po 130 koni i wymienic dolot i kompletny wydech,odpowiednie strojenie i ewentualnie w zaleznosci od kosztow wymiana Turbawki na wieksza, nowe zawieszenie - 40 (amorki i sprezyny), wieksze hamulce (i tu tez prosze o porade jakie z jakiego auta), wszystko ladnie zestroic i zobaczymy ile wyjdzie koni.
Zalezy mi na kompromisie pomiedzy moca a spalaniem.
Z gory dziekuje za zainteresowanie moim postem, jak narazie skntaktowalem sie z firma Quattro Team z krakowa, gdzie jestem umowiony za 2 tyg jak bede w PL i dlatego chcialbym dowiedziec sie o innych takich firmach.
: 12 sty 2010, 12:53
autor: szuan
http://digitun.pl/
czechowice-dziedzice
: 12 sty 2010, 14:10
autor: labek
Z tego co pamiętam to rogal ma już za sobą swapa TDI do competition'a
Tu masz linka:
http://mrmotors.pl/
http://mrmotors.pl/projekty.php?id=18
: 12 sty 2010, 14:26
autor: FranoF1
Zapomniałeś napisać skąd jesteś, chyba, że auto ma jeździć po całej PL.
: 12 sty 2010, 16:02
autor: chmiel25
widze ze kolejne compi w TDI sie pojawi. jeszcze troche i ze swieczka szukac competition z 2.0 ace
pozdrawiam
jak bys mial jakies pytania pisz do mnie jednego avf w sadzilem do b4 a teraz bede wkladal tez do compi avf-a.
polecam avf chyba najlepszy i najbardziej rozwojowy pg-ek w porownaniu do awx i tez nowszy. jaka skrzynie bedziesz wkladal??
: 12 sty 2010, 17:32
autor: SIDNEY85
Jeszcze nie wiem jaka skrzynie, sprawa wyglada w ten sposob ze ja nie mieszkam na stale w PL, tylko wpadam od czasu do czasu dlatego potrzebuje dobra firme ktora pomoze mi ustalic co robimy, jaki silnik jaka skrzynia jakie hamulce itp ile da sie wyciagnac a ile nie itp.
Labek i Szuan dzieki za linki, z ta warszawska firma juz sie skontaktowalem i czekam na odp. Bede informowal na bierzaco, podoba mi sie ten projekt srebrnego Compi ciekawy jestem jakie koszta.
: 12 sty 2010, 18:37
autor: wujo1
SIDNEY85, jeżeli chodzi o hamulce to może skorzystasz z pomysłu skulla ?? widziałem na ebay komplety hamulców od RS2 nówki z możliwością na 5x112 tylko byś musiał piasty od S2 :roll: (oczywiście tylko sugeruje :mrgreen: )
: 12 sty 2010, 19:53
autor: SIDNEY85
Wszystkie sugestie i pomysly mile widziane, ale czemu musialbym piasty zmieniac, zapodaj linka z tymi kompletami.
Dostalem odpowiedz od MRMotors o takiej tresci:
''Witaj. Na chwile obecna nie podejmujemy sie takich modyfikacji. Mozemy za
to
wystroic gotowy taki projekt. Pozdrawiam''
No i doopa szukam dalej <ok>
: 12 sty 2010, 20:01
autor: wujo1
: 12 sty 2010, 20:10
autor: no name
troche droga wymiana tych hebli :mrgreen: nie lepiej poszukac uzywek ??
a i dlaczego chcesz przerobic competition na TDI ??
: 12 sty 2010, 20:25
autor: FranoF1
Podałeś dwa różne zestawy, jeden o tarczy 323 i 314mm.
Do kompletu na oś brakuje: kierownic powietrza + oryginalne tłumiki drgań dla klocków.
Tył oscyluje się w podobnych kosztach. Niestety RSowe graty nie należą do tanich. Ori produkty to Textar & Brembo.
: 12 sty 2010, 20:34
autor: wujo1
FranoF1 pisze:
Podałeś dwa różne zestawy, jeden o tarczy 323 i 314mm.
Do kompletu na oś brakuje: kierownic powietrza + oryginalne tłumiki drgań dla klocków.
Tył oscyluje się w podobnych kosztach. Niestety RSowe graty nie należą do tanich. Ori produkty to Textar & Brembo.
to wiem że są 2 różne zestawy pisze wszystko, ale co do kierownic powietrza chyba by nie pasowały trzeba by je trochę przerobić, sam opisywałeś to w temacie , i jest jakaś inna alternatywa ?? czy koniecznie od rs i przeróbka ?? raczej że w compi podeszło by wszystko P&P ??
: 12 sty 2010, 20:40
autor: FranoF1
W compi masz kute wachacze, wiec rezanie kierownic odpada.
: 12 sty 2010, 20:47
autor: SIDNEY85
Czemu Competition na TDI, czytalem o roznych SWAP-ach i wsadzenie duzego silnika benzynowego to nie sztuka ktory pali jak smok, ja chce miec fajne auto w miare szybkie, ktore nie zaduzo pali. Na forum jest Audi ktore wyglada jak RS2 ale ma silnik 1.9TDi z Paska i osoba ta dobrze pomyslala opcja ceny paliw ida w gore co chwile a jak juz mam wpakowac kupe kasy to mam ochote jedzic tym codziennie a nie od swieta i ze spalanie wyjdzie 30 na 100 tylko 9-10 jak szacuje w dizelku albo nawet mniej.
Mysle moje auto zrobic w podobny sposob jak ten:
http://mrmotors.pl/projekty.php?id=18
Jakie moge zalozyc inne hamulce ktore wejda P&P ??
: 12 sty 2010, 20:57
autor: wujo1
SIDNEY85 pisze:spalanie wyjdzie 30 na 100 tylko 9-10 jak szacuje w dizelku albo nawet mniej.
no to prawda, spalanie zależy też od tego kto zrobi soft, zużycie silnika wzrasta o 300-400%. jeżeli się nie mylę <hmm>
SIDNEY85 pisze:wsadzenie duzego silnika benzynowego to nie sztuka ktory pali jak smok
to zależy jaki silnik powiedzmy 2.2T, ale znaleźć taki silnik w dobrym stanie , diesel łatwiej znaleźć i podciągnąć osiągi :roll: przynajmniej ja tak sadzę