Strona 1 z 1
[B4 1,9 TD AAZ] zmiana turbiny
: 17 lut 2010, 13:45
autor: dubbler
Znalazłem na allegro taka turbinkę
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=892267037, jeśli dobrze rozumiem to jest to połączenie K03 i 017.
Czy cos takiego podejdzie do AAZ bez strasznej rzeźby?
Czy warto bawić się w zmianę turba na takie?
: 17 lut 2010, 14:18
autor: lukwoj21
link nie działa
: 17 lut 2010, 19:05
autor: trepek
: 17 lut 2010, 19:11
autor: dubbler
zgadza się trepek, przepraszam za błąd już poprawiam
: 17 lut 2010, 22:36
autor: mrozoo
zapakuj lepiej T3 jak robisz trasy, a jak do miasta do k14/t2 + ic i podlej paliwkiem i bedziesz zadowolony :mrgreen:
: 17 lut 2010, 23:12
autor: dubbler
mrozoo pisze:zapakuj lepiej T3 jak robisz trasy, a jak do miasta do k14/t2 + ic i podlej paliwkiem i bedziesz zadowolony :mrgreen:
Wychodzi mi 50/50
8-)
: 18 lut 2010, 00:03
autor: trepek
dubbler pisze:mrozoo pisze:zapakuj lepiej T3 jak robisz trasy, a jak do miasta do k14/t2 + ic i podlej paliwkiem i bedziesz zadowolony :mrgreen:
Wychodzi mi 50/50
8-)
To co trafisz w lepszym stanie :mrgreen:
: 18 lut 2010, 08:34
autor: mrozoo
Juz patrzac na tamta sprezarke to widac, ze bedzie rzezba z posadzeniem i tak samo downpipe. Jesli nie bedziesz ruszal wydechu, to lepiej k14/T2 , bo T3 mi na 10mm i srodkowym tlumiku przelotowym wstawalo w zaleznosci od obciazenia tak 2200rpm-2400rpm
: 18 lut 2010, 15:59
autor: Vision
dubbler pisze:Znalazłem na allegro taka turbinkę , jeśli dobrze rozumiem to jest to połączenie K03 i 017.
jest k03 z Pb np Audi 2.7l-V6 5V Biturbo 2.7l V6 5V Biturbo
(2.7) K03 53039700017 078145702H , i po co się rozglądasz za T , twoja szwankuje , bo zmieniać dla zmiany mija się z celem ( na samym powietrzu się nie jeździ ), podlej paliwa , ic/fmic , zmodyfikuj pompę we własnym zakresie , wydech i po tym jak T nie wyrabia można pokusić się o zmianę