[All] Modyfikacje - Turbo do 8 zaworowego silnika
: 16 maja 2007, 19:48
Witam wszystkich, to mój pierwszy post, ale chyba będzie dość ciekawy. Moje 1,8 NE niedługo pójdzie pod szmatkę do garażyku a zamontowany będzie AAD TURBO :mrgreen: Wszystko od początku do końca robie sobie sam i liczę mniej-wiecej koszta i efekty roboty. A więc po kolei:
-kompletny dół silnika AAD 176tyś. km z automata z audi C4- stan igła - 450 zł
-wałek SCHRICK 288stopni - 700zł
-zewnętrzna chłodnica oleju z przewodami, obudową z termostatem z B4 AAZ - 250 zł
-koło zamachowe odciążone ( dość sporo ) i wyważone - 130 zł
-kompletne sprzęgło od 2,3 NG używka stan super - 110 zł
-turbina KKK K24 z przewodami zasilającym i zwrotnym stan db+ - 350 zł
-kolektor wydechowy pod turbo - 50 zł
-kolektor dolotowy od 1,6 RA - 120 zł
-orurowanie intercolera za paska B3 kompletne - 100 zł
-IC z Vectry C 2,2 GTS - 150 zł
-misa olejowa od audi A4 1,8 T razem z przewodem powrotnym turbiny - 220zł
-głowica od silnika ABT do portingu - 170 zł
-komplet uszczelek silnika - ok.300zł
-BLOS - 310zł
-przepustnica od ABF z włącznikiem - 70 zł
- inne drobiazgi ( jak narazie ) - ok.150 zł
-do tego złożyć to wszystko, znaleźć odpowiedni aparat podciśnieniowy, podłączyć drugi parownik do gazu, ( tak na marginesie autko będzie tylko na gaz, układy paliwowego nie przewiduje narazie ), zamontowanie tego i zestrojenie, stoczenie tłoków, panewki korbowe od APX albo AMU, płyny, oleje, przewody wodne i pewno kupa innych rzeczy które wyjdą w czasie montażu - ok.1500 zł w górę
Reasumując: nawet nie chce mi się tego liczyć bo pewno kopara mi opadnie, a robie to tylko dlatego że jestem mechanikiem i uwielbiam tę robotę bo jakby mi przyszło za to wszystko zapłacić za robotę to bym se odpuścił NAPEWNO!!!!!!!!!! tylko jest male ALE...... a te ale to jest "majonez" caro śmigający po białymstoku z silnikiem od jakiegoś ponoć mitsubischi na którego się przez przypadek napatoczyłem i dajewo nexia z uciurbionym motorkiem. Na luziku objechali moje NE, a do serii do u mnie daleko jest, we włoszech na autostradzie na włoskim gazie zegary sie zamykały do pionu w dół bez problemu, a obrotek kładłem na 6800-6900.
-kompletny dół silnika AAD 176tyś. km z automata z audi C4- stan igła - 450 zł
-wałek SCHRICK 288stopni - 700zł
-zewnętrzna chłodnica oleju z przewodami, obudową z termostatem z B4 AAZ - 250 zł
-koło zamachowe odciążone ( dość sporo ) i wyważone - 130 zł
-kompletne sprzęgło od 2,3 NG używka stan super - 110 zł
-turbina KKK K24 z przewodami zasilającym i zwrotnym stan db+ - 350 zł
-kolektor wydechowy pod turbo - 50 zł
-kolektor dolotowy od 1,6 RA - 120 zł
-orurowanie intercolera za paska B3 kompletne - 100 zł
-IC z Vectry C 2,2 GTS - 150 zł
-misa olejowa od audi A4 1,8 T razem z przewodem powrotnym turbiny - 220zł
-głowica od silnika ABT do portingu - 170 zł
-komplet uszczelek silnika - ok.300zł
-BLOS - 310zł
-przepustnica od ABF z włącznikiem - 70 zł
- inne drobiazgi ( jak narazie ) - ok.150 zł
-do tego złożyć to wszystko, znaleźć odpowiedni aparat podciśnieniowy, podłączyć drugi parownik do gazu, ( tak na marginesie autko będzie tylko na gaz, układy paliwowego nie przewiduje narazie ), zamontowanie tego i zestrojenie, stoczenie tłoków, panewki korbowe od APX albo AMU, płyny, oleje, przewody wodne i pewno kupa innych rzeczy które wyjdą w czasie montażu - ok.1500 zł w górę
Reasumując: nawet nie chce mi się tego liczyć bo pewno kopara mi opadnie, a robie to tylko dlatego że jestem mechanikiem i uwielbiam tę robotę bo jakby mi przyszło za to wszystko zapłacić za robotę to bym se odpuścił NAPEWNO!!!!!!!!!! tylko jest male ALE...... a te ale to jest "majonez" caro śmigający po białymstoku z silnikiem od jakiegoś ponoć mitsubischi na którego się przez przypadek napatoczyłem i dajewo nexia z uciurbionym motorkiem. Na luziku objechali moje NE, a do serii do u mnie daleko jest, we włoszech na autostradzie na włoskim gazie zegary sie zamykały do pionu w dół bez problemu, a obrotek kładłem na 6800-6900.