Strona 1 z 1

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Airride i Gwint - zawieszenie

: 14 kwie 2010, 02:50
autor: shogunSR
Witam wszystkich mam pytanie gdzie mozna kupic obnizane zawieszenie chydrauliczne chodzi mi dokładnie o obnizanie auta na postoju zeby opadło praktycznie na maksa a gdy bede chciał odjechac zeby mozna było go normalnie podniesc .

O ile coś takiego jest

: 14 kwie 2010, 06:47
autor: Kolczat
airride, zacznij od kupienia dobrego gwintu pozniej przyjdz i pytaj dalej to zapodam Ci firme, nie wiem skad jestes ale na slasku mamy pare zakladow... pytasz z ciekawosci czy z checi zalozenia? bo cena odstrasza...

: 14 kwie 2010, 08:18
autor: luk448
shogunSR, dobrze Ci kolega kolczat, podpowiada.Lepiej pakuj dobry gwint do auta.W przypadku Coupe koszt AR to ok.5-6 koła.Sądzę że dla Cabrio cena będzie podobna.Tu masz linka do firmy:
http://algrundo.com/

Poza tym jak jesteś troszkę kumaty to AR można zrezać samemu.

: 14 kwie 2010, 13:50
autor: skoti
Dobry gwint to koszt tysiąca euro a airRide z 500euro więcej więc może warto od razu dopłacić i nie ponosić 2 razy kosztów. Najpierw zakup gwintu potem airRide i mamy 10tyś.zł

: 14 kwie 2010, 13:58
autor: luk448
Mając do wyboru AR a dobry gwint V3 np. wybrałbym gwint.

: 14 kwie 2010, 21:05
autor: Kolczat
hmm, ja myslalem ze AR najlepiej zakladac na gwint? dlatego taka porada, zeby najpierw kupil gwinta za 4,5k a pozniej dowiedzial sie ze AR to wydatek kolo 5k na gotowe ;] chyba ze rzeczywiscie ktos jest kumaty to moze i sam by ogarnal...

: 14 kwie 2010, 21:13
autor: luk448
kolczat, albo gwint albo AR.Ciekawi mnie tylko jak AR spisuje się podczas szybkiej jazdy np.po łukach,zakrętach bo gwint to wiadomo.Co do wykonania samemu takiego zestawu AR jest to możliwe aby samemu można to sobie zmajstrować w garażu.Ba nawet gwint można samemu zrobić dysponując pewnym zapleczem warsztatowym ale to wyższa szkoła jazdy.Ja osobiście wole kupić.Tylko ta cena... :evil: ach...

: 15 kwie 2010, 06:32
autor: wenon
temat na sasiednim forum na temat zrób to sam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

ogolnie AR nie jest skomplikowana konstrukcja pneumatyka jest prosta wiecej zabawy jest z poduchami i przerabianiem macpersona.

jeśli miałbym 2-gi samochód na codzień to podjołbym sie budowy AR ale narazie nie postawie jedynego srodka transportu na miesiac czasu.
przy własnej konstrukcji AR trzeba liczyc sie z kwotą rzedu przynajmniej 3000zł bo najdroższym problemem jest dobra wydajna i wytrzymała sprężarka. chociaż też przydał by sie do tego wmiare dobry gwint z regulacja twardości.


a tu każdemu dobiara gotowy zestaw i naawet zamontuja koszty od 5tys w górę
http://air-ride.pl/

: 15 kwie 2010, 06:33
autor: Kolczat
sa rozne rodzaje AR ale slyszalem ze dobrej jakosci zachowuje sie jak sprezyna progresywna... caly moj poglad na ten temat opiera sie na kumplu ktory powoli sklada AR i narazie ma zalozony gwint i wlasnie na ten gwint zaklada sie poduszki hydrauliczne...

: 09 cze 2010, 13:26
autor: gino9
pany czy zestaw do cabrio eibach -40 sprezyny i ori amory da rezultat??zlozylem alu 17 i chcialbym go troche obizyc co by nie stal jak allroad.

: 09 cze 2010, 16:09
autor: Kolczat
tak da rezultat, ja zalozylem -50 z Vki a ze silnik mam lzejszy wiec poszedl tak jakby -40 wiec masz przyklad u mnie... ori amory ;]