Strona 1 z 1

[b3 2.3 7A] Modyfikacje - przepis na 220KM - teoria

: 05 maja 2010, 19:40
autor: doktur_mastach
Witam,

Moze mial ktos kiedys juz doczynienia z czyms takim?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-20V ... ccessories

jesli tak, bardzo prosze o opinie.

Kusi mnie ze by to kupic :) fajnie by bylo dokrecac do 7 tys :)

Przy okazji, czy ktorys z forumowiczow mial kiedys 7A z CHIP'em ? bo takie tez widzialem od ABT'a, czy to jest cos warte? Oraz idac dalej tym tokiem myslowym, czy te dwie rzeczy zamontowane razem sa cos warte ?

chip np. taki:

http://cgi.ebay.de/AUDI-chip-80-90-Coup ... 505wt_1165


ORAZ, wiem ze 7A ma dosc agresywne walki, ma ktos moze jakis link do sportowych walkow do 7A a najlepiej opinie o takich walkach?

: 06 maja 2010, 16:01
autor: deejay.ftb
dales dwa razy ten sam link :mrgreen:, odnosnie walkow uderz do Kolegi Harry71 - ma dlubniete 7A w kabriolecie wiec powinien cos wiedziec jak mysle.
osobiscie niespecjalnie wierze w chipowanie silnikow N/A ale zmiany mechaniczne typu lzejsze lub kute elementy wydaja sie miec sens, nawet jesli nie zaskutkuja wzrostem mocy a np. wydluza zywotnosc lub zredukuja opory wewnetrzne.

: 06 maja 2010, 20:14
autor: Leo
wałek można zapodać ostrzejszy, uderz do świątka, robił takie.
chip daje radę. Szczególnie z wałkiem. Na Twoim miejscu, jeśli jesteś poważnie zainteresowany tuningiem tego auta, polecam zrobić przepustnicę, kolektor dolotowy, przepływkę zapodać większą, wtryskiwacze wysokoomowe + resistor pack out.

to tak na szybko.
ps. talerzyki tytanowe do dokręcania do 7 tysi są niepotrzebne, bo seria się do 7 dokręca.
Żeby dokręcić do 8, 8.5 tysi to jak najbardziej, bez tego się nie obejdzie jak i bez sprężynek mocniejszych.

[ Dodano: 2010-05-06, 23:29 ]
ponieważ zostałem poproszony:

polecam w sprawie tuningu 7A przejrzeć tą stronę:

http://translate.google.com/translate?j ... l=de&tl=pl

(uwaga na koślawe tłumaczenie google'a, jak ktoś chce po niemiecku w oryginale to polecam)

Co polecam do seryjnego silnika?

Obróbka przepustnicy
obróbka kolektora dolotowego
wywalenie odmy do osobnego catch can'a i odcięcie odmy z dolotu
przepływomierz z AAH
zimny dolot silikonowy i ze stożkiem + odseparowanie od ciepłego kolektora
chip z niemiec
wałki od świątka
nowe knocksensory
wtryskiwacze wysokoomowe i wywalenie resistorpacka
korekcja lekka ciśnienia paliwa
mały remont silnika

:) to tak na szybko
wg mojej opinii okolice 220 KM sa do osiągnięcia na tych modach.

: 16 maja 2010, 20:59
autor: Michau
czip od abt ponoć daje odczuwalną różnice, brak dowodów z hamowni, ale potwierdzone na forum apmotorsport.