[b4 1.9 AAZ] Ciekawostka - Turbina KKK k14
: 19 maja 2010, 11:27
Ostatnio ukręciłem Garrett T3 od mrozoo... fajnie łapie się SURGE LINE ;D
Takiej chmury (białego)dymu to na żadnym koncercie nie widzieliście...
Zmuszony byłem zrobić regres na starą kkk k14...
Po zmianie odczuwam większy komfort jazdy. Autko szybciej potrafi napompować 1BAR, a ponieważ raczej nie katuje jej obrotami (shift-light mam na 3300 obr.) to k14 lepiej się jednak sprawdza. AUTO DUUUUŻO LEPIEJ ZBIERA SIĘ OD DOŁU <ok> <ok> <ok> <ok>
Jednakowoż: po roku leżenia w garażu zawór WG odmówił współpracy i turbinka pompuje MAX...
Do jakich (nie)rozsądnych ciśnień katowaliście swoje k14 ?? Ja zamknąłem swój wskaźnik doładowania... 2BAR/30PSI... to chyba za dużo co ;>??
Takiej chmury (białego)dymu to na żadnym koncercie nie widzieliście...
Zmuszony byłem zrobić regres na starą kkk k14...
Po zmianie odczuwam większy komfort jazdy. Autko szybciej potrafi napompować 1BAR, a ponieważ raczej nie katuje jej obrotami (shift-light mam na 3300 obr.) to k14 lepiej się jednak sprawdza. AUTO DUUUUŻO LEPIEJ ZBIERA SIĘ OD DOŁU <ok> <ok> <ok> <ok>
Jednakowoż: po roku leżenia w garażu zawór WG odmówił współpracy i turbinka pompuje MAX...
Do jakich (nie)rozsądnych ciśnień katowaliście swoje k14 ?? Ja zamknąłem swój wskaźnik doładowania... 2BAR/30PSI... to chyba za dużo co ;>??