Lukasz1988 pisze:Kolego powiem Ci że wolał bym za tą kasę to wsadzisz w tego całego swapa zrobić jakieś porządne mody i objedziesz trzy razy takie 2.5
Myślałem nad wzmocnieniem i modami, ale do tego przydałby się remoncik, by taka jednostka trochę posłużyła.. A wtedy koszta się wyrównują..
UKI_XX pisze:moim zdaniem aplikacja R5 TDI jest sensowna gdyż zawsze można coś więcej dorzucić do tych 140KM i wtedy R4 wysiądzie
Kolega ma rację, 2,5 TDi 140 KM ma w standardzie i nadal jest oszczędne i trwałe, w razie gdy zaczyna nam brakować mocy, drążymy temacik i robi się spokojnie tyle mocy co z niedającego już więcej rady 1.9, a myślę że z 2.5 TDi osiągnąć 200 KM to nie jest zbyt wielki problem...
UKI_XX pisze:osobiście chodzi mi po głowie silnik 2.5TDI R5 (AEL 140KM) i buda z B4 2.8qattro,
Tutaj niestety muszę ograniczyć się do swojej budy, bez Quattro...
tak daleko nie mam co brnąć bo zwyczajnie lepiej wyszłoby kupić A6 C4 w wersji S-line z 2,5 TDi i Quattro na pokładzie
a te na razie są jeszcze dość w cenie...
Wracając do tematu, buda od poczciwego zetorka, do tego 2,5 TDi i wychodzi na to że skrzynia od A4.. Choć nie ukrywam że wolałbym skrzynie 6-o biegową.. ekonomia obudzi się w trasach...