[b3 2.3 7A] Modyfikacje - uturbienie
: 15 lip 2010, 22:14
Witam miłośników AUDI. Jak w tytule chcę zamontować turbo do silnika 7A. Zacznę od tego że przeszukałem forum, dziadka Google i jestem na etapie spamowania forum. Prosił bym jednak o konkretne wypowiedzi a nie w stylu ( taniej kup se 2.2 turbo).
Sprawa wygląda następująco, posiadam 2 silniki 7A. Jeden sprawny w aucie drugi w razie czego na części. Chcę zamontować turbo od innego auta, np: a4 1.8 turbo. Nie chcę zrobić turbo wymiatacza kręcić na maxa, czy bawić się w piękne malowania. Dla samej satysfakcji, dla innych chętnych przesłania informacji, Auto ma chodzić, niech będzie 200kucy i to mnie zadowoli jak wszystko będzie działać.
Wzoruje się na kicie http://www.034motorsport.com/turbocharg ... 19679.html Jak wspomniałem używam turbo z innego auta. Sam jestem mechanikiem posiadam własny warsztat jednak nie mam doświadczenia z montowaniem turbin do aut. Zaplecze maszyn mam wystarczające do zrobienia kolektora, czy prac przy głowicy, tłokach itd... .
Dlaczego spamuje forum? poszukuję ludzi co się czują w temacie jak wygląda sprawa, uszczelki pod głowicą, czy trzeba koniecznie odprężać silnik i co z tym się wiąże, czy trzeba mapować kompa, bo podejrzewam że jak zamontuję turbinkę to auto nawet nie zapali. Macie może jakieś propozycje od czego zacząć jestem laikiem w sprawach uturbiania dlatego się pytam.
Materiał z prac będzie zamieszczany na forum w tym poście, ruszamy z projektem od sierpnia. Jak pokaże łokieć z bloku będzie funn. :evil:
Sprawa wygląda następująco, posiadam 2 silniki 7A. Jeden sprawny w aucie drugi w razie czego na części. Chcę zamontować turbo od innego auta, np: a4 1.8 turbo. Nie chcę zrobić turbo wymiatacza kręcić na maxa, czy bawić się w piękne malowania. Dla samej satysfakcji, dla innych chętnych przesłania informacji, Auto ma chodzić, niech będzie 200kucy i to mnie zadowoli jak wszystko będzie działać.
Wzoruje się na kicie http://www.034motorsport.com/turbocharg ... 19679.html Jak wspomniałem używam turbo z innego auta. Sam jestem mechanikiem posiadam własny warsztat jednak nie mam doświadczenia z montowaniem turbin do aut. Zaplecze maszyn mam wystarczające do zrobienia kolektora, czy prac przy głowicy, tłokach itd... .
Dlaczego spamuje forum? poszukuję ludzi co się czują w temacie jak wygląda sprawa, uszczelki pod głowicą, czy trzeba koniecznie odprężać silnik i co z tym się wiąże, czy trzeba mapować kompa, bo podejrzewam że jak zamontuję turbinkę to auto nawet nie zapali. Macie może jakieś propozycje od czego zacząć jestem laikiem w sprawach uturbiania dlatego się pytam.
Materiał z prac będzie zamieszczany na forum w tym poście, ruszamy z projektem od sierpnia. Jak pokaże łokieć z bloku będzie funn. :evil: