Strona 1 z 3
[b4 2.3 NG] Modyfikacje - Swap na 2.2T
: 22 paź 2010, 10:24
autor: tomziel_20
Witam chciał bym zrobić swampa z 2.3E na 2.2T mam na oku silnik 174tys przebiegu zawory nie stukają co podobno jest częste w tych silnikach koleś dorzuca skrzynie quattro silnik jest jeszcze w aucie powiedzcie jaki osprzęt jeszcze bym potrzebował dokupić tak że by wszystko grało??
: 22 paź 2010, 11:07
autor: Kolczat
oznaczenie silnika? ilosc zaworow? albo z jakiej budy to jest przerzucane bo z tego co ja wiem bylo kilka wersji tego silnika, s2 rs2 i jeszcze starsze z przed lat 90-tych
: 22 paź 2010, 12:39
autor: Leo
skrzynia quattro Ci się nie przyda. Wszystko zależy jaki silnik to jest.
Co jeszcze potrzebujesz? Masę rzeczy. A przede wszystkim jakeiś 10 kpln na wszystko.
: 22 paź 2010, 12:41
autor: Kolczat
Leo, po niemcach jezdzi cabrio w Q ;p
: 22 paź 2010, 12:41
autor: Leo
za 10 kpln było przerobione?
: 22 paź 2010, 12:42
autor: Kolczat
pilem do skrzyni ;p
: 23 paź 2010, 01:02
autor: tomziel_20
Koleś coś mota z tym silnikiem nie wie dokładnie jakie oznaczenie czy 3B czy ABY trzeba będzie szukać coś innego
I tu kolejne pytanie do Was co najlepiej wsadzić do cabrio może 2.8 z nowszego modelu już sam nie wiem może kapitalny remont mojego silnika jakieś sportowe wałki itd. jeżeli chodzi o kasę to praktycznie bez ograniczeń
autko zostawiłem sobie już tylko na sezon letni i chcę je konkretnie doinwestować
nowy soft już jest teraz idzie kompletnie obszycie wnętrza potem chciał bym sie zabrać za ten silnik
Oczywiście pisząc kasa bez ograniczeń nie mam na myśli wspawywania quattro i robienia 500ps w końcu cabrio bardziej do lansu jest ale troszkę mocy by się przydało do swobodnego wyprzedzania
więc jaka opcja była by najlepsza ??
: 23 paź 2010, 01:06
autor: Leo
swap na 2.2T AAN z S4/S6 c4 , ożenić to ze skrzynią ośką i seria wtedy w zupełności wystarczy. A jak będzie mało to mały czip i już jest dobrze
: 23 paź 2010, 09:48
autor: Krycha
tomziel_20 pisze:więc jaka opcja była by najlepsza ??
1.8T AEB albo 2.2T AAN, najlepiej kupno całego dawcy, przekładka czego się tylko da, a resztę rozsprzedać. Wtedy wychodzisz na swoje i swap nie kosztuje Cię 10-20k...
: 23 paź 2010, 10:51
autor: tomziel_20
No tak właśnie myślałem że najlepiej będzie jak kupię całe auto wtedy nie będzie problemu że coś nie pasuje że czegoś jeszcze brakuje, może jakiś anglik walnięty w tył
A możesz powiedzieć z jakiego modelu ten silnik 1.8T AEB bo w na forum informacja o oznaczeniach silników nie działa
: 23 paź 2010, 11:19
autor: Leo
A4.
: 23 paź 2010, 11:22
autor: Słonik
Leo pisze:A4.
A4 B5
Jak ci sie trafi to szukaj z kiera po lewej stronie auta, bez prawa do rejestracji, wiecej gratow sprzedasz niz z anglika.
W twoim przypadku zaopatrzyc sie musisz w chodnice, wentylatory od 80tki R4, najlepiej najwydajniejsza z moziwych, wiec i tak kilka gratow bedziesz musial dokupic.
: 23 paź 2010, 12:09
autor: Audi 80 Polska
: 23 paź 2010, 16:22
autor: Harry71
a nie myslales nad 2.3 20V 7A moge go polecic bo sam mam ten silnik u siebie 2.3 10V NG byl w orginale w cabrio i zaczelo brakowac troszku pod noga i trafil sie zdrowy 7A do cabrio na oske daje rade 2.2t to tylko Qattro z silnikiem 2.6 i 2.8 to inne mocowania silnika sa i zaduzo rezania
: 23 paź 2010, 17:47
autor: tomziel_20
No widziałem ten silniczek u Ciebie
:) jest bajka :mrgreen: ale czytałem że te 20V są dosyć problemowe. A jeżeli chodzi o pozostałe graty dużo musiałeś przerabiać?? Czyli mam szukać audi 90 tak ?? w tych modelach był montowany ten silnik o ile dobrze pamiętam