Strona 1 z 1
[b3 2.0 6A] Modyfikacje - swap bez wtrysku mechanicznego
: 16 lis 2010, 20:30
autor: damian_23_23_
Panowie pytałem sie o to czy podejdzie silnik 2.6 z a4 do tej budy ale to były plany dalekobierzne i takie gdzie przewidywały ze bedę miał duzo czasu min 3 tyg. i pieniązka na zwiekszenie mocy w ukochanej. W tym momencie pytanie moje zalezy właśnie od czasu i pieniedzy. Jaki silnik oprócz wtrysku mechanicznego , którego mam już serdecznie dosyć bedzie pasował bez wiekszego problemu do mojej budy - oczywiście cały czas mam na myśli pb+lpg taki silnik który idzie zdiagnozować przez vag-a a nie jak w wtrysku mech. na chybił trafił + szukanie mechanika co wiąze sie z cudem i ogromnymi kosztami. Nie potrzebuje silnika z 300kM i bez awaryjnego bo to niemożliwe tylko silnika który idzie naprawić i bedzie jezdził nastepne pół roku. jesli popełniłem gdziś błąd w wypowiedzi albo gadam bzdury to poprawcie. Co nie zmieni faktu ze mam juz dosyć wtrysku mechanicznego. Sory za długą wypowiedz ale jestem w kropce. Zycie zmusza do decyzji ale co wybrać?? <osohozi>
: 16 lis 2010, 21:23
autor: PI7er
Zalozyc osprzet od elektronicznego wtrysku z jakiegos VAGa 2.0 16v lub 1.8 16v, wszystko powinno raczej podejsc albo zakladac 1.8T. Do turbo musial bys miec juz sekwencyjny GAZ, do elektronicznego osprzetu 16V mozna zalozyc jeszcze BLOSa bez wiekszych strat.
: 17 lis 2010, 18:21
autor: kaczok
zawsze możesz wywalić mechaniczny wtrysk tak jak jest u mnie
: 19 lis 2010, 17:11
autor: Fighter001
Silnik masz fajny i bardzo rozwojowy jesli jest w dobrej kondycji to zmien tylko uklad wtryskowy tak jak koledzy wyzej pisza od jakiegos vw np corrado z tego co pamietam to tam jest na elektronice :?: tak bedzie najszybciej i najtaniej. A jesli silnik kaplica to najsensowniej 1.8T z jakies A4 bardzo fajny silnik i mialem przyjemnosc jechac takim w budzie 80 no i robi wrazenie nawet no i tamten tez byl na gazie i fajnie to gralo.
: 19 lis 2010, 20:02
autor: Słonik
1.8 ADR (wolnossace) z A4 125PS LPG IIgeneracja bodajrze.
1.8T AEB 150PS A4, Passat B5, sekwencja.
Lub montaz wtrysku elektronicznego Digifant do twojego silnika.
Ja widze takie opcje biorac pod uwage trudnosc wykonania/koszta/bezproblematyczna eksploatacje.
V6 bym sobie odposcil.
: 25 lip 2011, 19:50
autor: DamianD.
kaczok, czesc powiedz mi ile wyszedl koszt przerobienia mechanicznego wtrysku na digifanta
: 26 lip 2011, 02:55
autor: Key100l
: 16 sie 2011, 22:39
autor: Kwietniu
a jakby postawić benzyne na gratach z sekwenci LPG ???
tylno zmienić wtryski na benzynowe i mape skorygować.................
: 17 sie 2011, 00:08
autor: Audi 80 Polska
Kwietniu pisze:a jakby postawić benzyne na gratach z sekwenci LPG ???
Jest jeden problem bo obecne sterowniki LPG wymagają sygnału z wtryskiwaczy benzynowych, który dopiero jest dopasowywany do potrzeb LPG w zależności liniowości i wydajności wtryskiwaczy gazowych (o korektach od obrotów, temperatury gazu i ciśnienia gazu nie wspominając).
Były na lpg forum jak zaadaptować sekwencyjny LPG do mechanicznego wtrysku. Był nawet pomysł aby podpiąć elektronikę monowtrysku aby dawał jakiś sygnał który później można sobie obrobić w komputerze gazowym.
Były jakieś prehistoryczne sekwencje, które mogły pracować bez sygnału z wtrysków benzynowych ale teraz praktycznie nie do dostania jako nowe i używane. Producent sterowników LPGTech coś wspominał że jest szansa na wprowadzenie taką możliwość w swoich sterownikach.
Tak to pozostaje wyrwać digifanta albo jakiś standalone np. takiego megasquirta można wyrwać dosyć tanio albo ECU Mastera DET3 z softem fuel implant (chyba coś 700 zł kosztuje).
: 17 sie 2011, 21:24
autor: Kwietniu
no to kiszka- musicie panowie iść a digi albo gaźniki z motora :mrgreen: