Strona 1 z 2

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Sens zakładania pompy z AFN ?

: 12 gru 2010, 15:35
autor: icemerc
Witam. Mam pytanie bo nie wiem czy jest sens. Mianowicie warto zakłądać pompe z AFN do 1z ? w sumie obie to 10mm, ja sie dokłądniej na tym nie znam czy jeszcze sie jakoś różnia dlatego postanowiłem zapytac. Czy lepiej zamiast nieznanego pochodzenia z AFN zakładać to kompletnie zregenerowac z 1Z ? Co o tym sądzicie... bo jak gra nie warta świeczki, zero efektów pozytywnych to wolałbym na lato zregenerować dla pewności swoją niż zakładać z AFN. Obecnie latam na wtryskach z AFN ale nie ukrywam, że plan jest na jakies 0,210 lub 0,216 jak sie trafia ;)

Pozdrawiam i będe wdzięczny za odpowiedz.

: 12 gru 2010, 18:48
autor: trepek
Jak pompa i to soft by to zgrać.

: 13 gru 2010, 00:19
autor: sokolnh
cześć,

kiedyś zrobiłem taki zabieg u siebie, bo myslałem że przez pompę mi szarpię silnikiem, jak jednak się potem okazało był to wtryskiwacz sterujący, a pompę zmieniłem niepotrzebnie, choć wymiana mnie nic nie kosztowała, bo 1z-ską sprzedałem za tyle samo, to ta zmiana też nic nie dała, oprócz tego że miałem świeższą pompę
Jeśli zmieniać to już na 11 mm, taką też miałem i tu jest już różnica :)

pozdro

: 14 gru 2010, 16:15
autor: icemerc
ale pompa 11mm to juz nie takie spalanie :) Podobno lubi wypić paliwa :D :mrgreen:

: 14 gru 2010, 16:56
autor: Vision
icemerc pisze:ale pompa 11mm to juz nie takie spalanie :) Podobno lubi wypić paliwa :D :mrgreen:
nie mniej niż 10 amorze i mniej bo 10 ciągniesz po obrotach a 11 wykonuje to niżej , ale wszystko zależy od sandałów

: 15 gru 2010, 10:21
autor: icemerc
a gdzie dokłądnie, w jakim motorku wystepowały pompy 11 ?? A miałem już nie kombinować z mocą silnika :P:P:P

: 15 gru 2010, 16:25
autor: Vision
w wielu np audi , fiat croma , ford transit , iveco , opel , rover , renault , kia , vw itd

: 15 gru 2010, 20:33
autor: icemerc
chodzi mi o oznaczenie silnika abym wiedział gdzie szukać ;)

: 16 gru 2010, 02:26
autor: sokolnh
z Audi to A4 b5 AHH
i A3/Octavia ALH z automatem

Nr Bosch 038 130 107 J Nr VW 0 460 414 987

: 16 gru 2010, 13:44
autor: icemerc
hmmm i wszystko P&P pasuje? nic nie trzeba przerabiać?? Zaczyna mnie korcić...

: 16 gru 2010, 14:25
autor: Mortiis
icemerc pisze:hmmm i wszystko P&P pasuje? nic nie trzeba przerabiać?? Zaczyna mnie korcić...

z tego co ja się orientuje to pompa 11 niestety nie pasuje P&P mocowanie trzeba przerabiać, skoro pompa 11 to i większe turbo by się zdało no i jakiś konkretny IC a do tego nowa wiązka :-P chyba że masz kompa 16 bitowego to wtedy mniej roboty jest gorzej jak masz 8 bitowy komp.

: 17 gru 2010, 11:02
autor: icemerc
a po co wieksze turbo i konkretny icek? bez przesady.... auta z pompa 11 takich chyba rzeczy nie maja w duzym rozmiarze i smigaja... T15 w moim mniemaniu dobra suszarka wiec po co zminiac cos, co jest dobre? jedynie 0.216 by zagościły i korekta softu :)

: 17 gru 2010, 11:12
autor: Mortiis
icemerc pisze:a po co wieksze turbo i konkretny icek? bez przesady.... auta z pompa 11 takich chyba rzeczy nie maja w duzym rozmiarze i smigaja... T15 w moim mniemaniu dobra suszarka wiec po co zminiac cos, co jest dobre? jedynie 0.216 by zagościły i korekta softu :)

jak pozostać przy seryjnym turbo i ic to nie widzę sensu zakładania pompy 11 :-P
jak piszesz założysz 216 i korekta softu to max wyciśniesz na ori sprzęcie 135 kucy, potem już większy ic i można celować w jakieś 140 wzwyż a wyżej to jesteś ograniczany przez turbo :-P więc wszytsko zależy od tego w jaką moc celujesz ;-)

: 17 gru 2010, 14:58
autor: icemerc
135 PS w zupełności wystarczy... a niutona 300 też...

: 17 gru 2010, 15:01
autor: Byku21
jakbyś kolego chciał iść wyżej to graty do przeróbki pomp na 11mm posiadam i to wtedy jest moc:)