Strona 1 z 1

[All] Modyfikacje - wydech

: 18 cze 2007, 22:39
autor: l_home
Witam mam pytanie czy to co planuje się sprawdzi.
Mam założyc km malon i następnie zamiast środkowego tłumika wstawic kawałek rury oraz zamiast katalizatora strumienice.

Chodzi mi to to zeby ładnie chodził :P Mam pytanie czy ktos moze ma podobny zestaw i moze okreslic jak to chodzi?

Re: Plan dotyczący zmiany wydechu

: 19 cze 2007, 09:14
autor: OREŁ
l_home pisze:Witam mam pytanie czy to co planuje się sprawdzi otórz mam taki tłumik Klik
i oczywiscie chce go założyc następnie zamiast środkowego tłumika wstawic kawałek rury i zamiast katalizatora strumienice.

Chodzi mi to to zeby ładnie chodził :P Mam pytanie czy ktos moze ma podobny zestaw i moze okreslic jak to chodzi?
Hehehehe z tym mugenem to się nie wychylaj głosno bo Cię zaraz skrytykują. Sam mam mugena co prawda z wyciąganym wkładem ale moja modyfikacja była tak: Mugen - wymiana kata na uniwersalny (wymieniłem kata z dwóch powodów: 1 - chodziło o głosność wydechu co by nie był za głośny chociaz i tak jest głosniej, drugi o spaliny), reasumując to musisz być swiadomy ze jak wstawisz rureczkę w kata to będzie głosniej chodził, wiadomo pomruk bedzie git ale może byc uciazliwy na dłuższa jazde. Powiem Ci ze ja jak jade w trase to wkrecam wkład. Także dobrze się zastanów z katem jesli jest zabity to wycinaj jesli nie to ja bym go zostawił a możesz się pobawić z środkowym tłumikiem jesli go masz. Co do strumienicy to było duzo pisane osobiście ja bym nie zakładał ale to twoje cudo :)
Pozdro

: 19 cze 2007, 18:52
autor: morus
no fakt ten tłumik to troche jak do BMSRU(BMW).

ja zamiast katalizatora mam wspawany kawałek kwasówki.
a reszta w orginale i już jest odczuwalny niewielki przyrost mocy.
a struminnicy niepolecam

: 19 cze 2007, 22:27
autor: zolw
Faktycznie dziwne, że jeszcze nikt nie napisał "wieś tuning". Ja mam cos podobnego, mi sie podoba i tyle, ale co do tego jak chcesz zrobic wydech to bedzie moim zdaniem za głośno. W swojej B3 wywaliłem kata wymieniłem srodkowy i zapodałem takiego "mugena", wszystko nowe i dla mnie było za głosno i zamiast rury w miejscu kata wstawiłem tłumik do wersji bez katalisatora i jest ok, a nie mam tej wkładki co troche tego niby japończyka wycisza. Na zewnątrz jest dosyc głosno ale policja sie jeszcze nie czepiła a już 2 lata tak sie bujam.Przyrostu mocy :?: nie odczułem, bo i niby dlaczego, troche głosniej to sie niektórym wydaje że szybciej i tyle. Pozdrawiam

: 20 cze 2007, 10:43
autor: Misiek_Stce
Mnie sie te mugeny podobają tylko ciekawe jak to wyglada w B4 bo chodzi o to zeby nie wygladał brzydko... ma ktos taki sam w B4 ? jak to chodzi przy zalozeniu go zamiast koncowego i pozostawieniu reszty tak jak jest czyli kat i srodkowy ?

: 20 cze 2007, 11:09
autor: MorajB4
Powiem tyle mugen mi sie podobał od zawsze ale nie do b4. Ja mam KM DTM f90 i jestem bardzo zadowolony. Przelot od początku do końcowego tłumika i efekt jest taki FILMIK

tłumik

: 20 sie 2007, 19:23
autor: ptasior1988
Witam ja mam zamiast kata strumienice el- tec-a zamiast środkowegomam przelotowy od celiki a końcowy mam dedykowany wybrałem opcje lekki basik brzmi super przyrost mocy jest nie wielki ale zawsze coś oprucz tego mam stożka mysze przyznać ze wraz ze strumienicą bardzo fajnie świszcze a do tego lekki basik. :-D ps mugen bez wyciszczacza będzie ci tak ryczał ze po paru kilometrah wysiądziesz i pujdziesz na pieszo z yciszaczem i tak jest męczący proponuje ci zakupić jakiś dedykowany :lol: :lol: :lol:

: 07 lis 2011, 10:59
autor: Francis1982
Witam. Odgrzeję nieco kotlecika. Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj.
Otóż od jakiegoś czasu mam problem z wydechem w miejscu łączenia katalizatora z dwururką idącą z kolektora. Mam w piwnicy kompletny wydech (kolektor plus rura wydechowa idąca do kata z silnika B3 1.8 JN ). Bardzo mi się podoba fakt, że sonda wkręcona jest w kolektor. Kata mam już tak starego, że kołnierz na nim jest już prawie kompletnie zeżarty. Wywaliłbym go dawno tylko nie mam za bardzo możliwości jak włożyć sondę. A ten nowy kolektor pasuje idealnie, bo w nim jest sonda. No i pytanie czy muszę dawać swoją, czy może zostać ta stara jednoprzewodowa?

Obrazek Obrazek Obrazek

według Etki jest tak:

kat 1.8 JN: 8A0 131 702 TX
kat 2.0 ABK 8A0 131 702 PX

W obu są pierścienie 443 253 137 D 55/55.

Na długość powinny pasować, bo w obu silnikach wspornik jest w tym samym miejscu (znaczy jest taka sama długość i silnika i skrzyni biegów).

Wydaje mi się, że jedynym problemem może być zbyt mały przekrój rury wydechowej zaraz za kolektorem i może mulić. Dajcie znać co o tym sądzicie.