Strona 1 z 9

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - pompa z 10mm na 11mm

: 22 sty 2011, 16:53
autor: Ross
W PL jeździ kilka zetorów które mają pompę ori 10mm przerobioną na 11mm. Wiecie coś na ten temat? jak się robi taką modyfikację, ile kosztuje ?

Może nasi forumowi "czysciciele" nastawników by się za to mogli zabrać ? :)

Po weekendzie dzwonie do speca z nadarzyna. dowiem się co i jak. Zawsze mozna ponegocjować znizki gdyby się zebralo kilku chetnych...

EDIT:
NA drugi raz stosuj tagi i umieszczaj tematy w odpowiednich działach.

: 23 sty 2011, 21:38
autor: spawacz
Falka + tloko rozdzielacz + ew. podkladka pod tloczek innej gubosci. Na vwgolf.pl masz rozpis z jakich pompach wystepuje zestaw 11, poskladasz samemu bez problemowo, wystrczy glowicze odkrecic , anjapierw pompe oczywiscie.

: 29 sty 2011, 10:08
autor: Ross
do Nadarzyna nie mogłem się dodzwonic... udalo mi sie dorwac falke + tlokorozdzielacz, czekam na przesylke :)

: 29 sty 2011, 10:33
autor: mrozoo
polecam jeszcze zamontowanie pompy paliwa niskiego cisnienia tuz przy baku [max ~0,5b]. Chłopakom na takim zestawie [10mm+216+pompka] udawało się przekroczyć nawet 180/400 ;)

: 29 sty 2011, 12:41
autor: Ross
Własnie przebrnolem przez 9 str tematu u kologow z klubu Golfa :P


zobacze jaki efekt będzie po samym przeszczepie gratów z 11. Moze w Sz-n bedzie organizowany jakis dyno day to bym zmierzyl co sie porobilo :)

: 29 sty 2011, 13:00
autor: spawacz
ekeft bedzie konkretny to ja ci mowie, tylko lepiej zebys mial rozrząd dobry bo te zestawy maja duzy opór.

: 29 sty 2011, 14:38
autor: Niki20
Ross, pochwal się później wynikami i wykresem jak już będzie ;-)

: 29 sty 2011, 15:08
autor: kyjo
celujesz powyżej 180KM?? bo jak nie to nic Ci to nie da do tego wtryski 0.230
samą pompe można zaadoptować w całości również z innych modeli

: 29 sty 2011, 17:10
autor: Ross
w tej chwili wykres jest taki:
http://magazyn.dnx.pl/audi/1Z.jpg

nie jest on w pelni obrazowy, bo mialem dziure w dolocie za turbo. Po naprawie wyszlo 128 km i moment z grubsza ten sam - niestety wykres przepadl.
Na pokladzie 216, motorownia po remoncie, cat-out, komp 16 bit. Przy programie maczał palce Solskier :).


kyjo: nie celuje w zaden konkretny wynik. Docolowo jest to kolejny krok w kierunku ostatniego stage czyli wieksze turbo + ic.

: 29 sty 2011, 17:16
autor: mrozoo
bedziesz wkladal VNT? ..

: 29 sty 2011, 17:35
autor: Ross
mrozoo pisze:bedziesz wkladal VNT? ..
a jakie mam wyjscie ? Jeszcze sie nie zastanawialem nad wyborem turbiny.
Na pewno nie przelknol bym turbo dziury big turbo odpada. Spalanie chce tez zachowac max 10 litrow po miescie.

: 29 sty 2011, 17:46
autor: mrozoo
Ross pisze:
mrozoo pisze:bedziesz wkladal VNT? ..
a jakie mam wyjscie ? Jeszcze sie nie zastanawialem nad wyborem turbiny.
Na pewno nie przelknol bym turbo dziury big turbo odpada. Spalanie chce tez zachowac max 10 litrow po miescie.
Dobry wybor, polecałbym z BRD ewentualnie gtb1756vk albo hybryde 18/22 ;-)

: 30 sty 2011, 11:09
autor: kyjo
turbo jak najbardziej tylko że w Twoim przypadku nie wykorzystasz możliwości tej pompy
tym bardziej że liczy sie dla Ciebie spalanie..

: 30 sty 2011, 12:15
autor: Ross
uwazam ze kompromis jest mozliwy. Jak program bedzie napisany z glowa to max moment bedzie ok 3000 obrotow i jak najbardziej plasko do konca (jak sie zmienia bieg na kolejny przy 4000 obr to mamy ciąg od 3000 - mysle ze turbo i pompa z zapasem poradza sobie z takim przebiegiem...

Ponizej 3000 obrotow wystarczy tyle NM co teraz. Na niskich biegach i tak nie ma trakcji, a jak by dolozyc za duzo koksu z dolu to kiedys sie zapomne i dam do dechy na 4 od 1700 obr i korby wyjda bokiem...

: 30 sty 2011, 13:29
autor: mrozoo
w tym juz glowa tunera, zeby dol byl ladny i bezpieczny ;) Zrob sobie z 180/400 :mrgreen: