Strona 1 z 2
[All] Modyfikacje - strumienica czy rura ?
: 22 sty 2011, 17:01
autor: dancio
Witam wszystkich klubowiczów. Potrzebuje fachowej porady:
Posiadam Audi 80 B3 1,8, 90KM, oznaczenie silnika JN i chciałbym wstawić w miejsce katalizatora rure przelotową albo strumienicę, co bedzie lepsze?
UFOtm: prosze nie wklejac linkow bezposrednio z allegro.
: 22 sty 2011, 19:50
autor: Kolczat
ale nie chcesz powiedziec ze masz zamiar w ten sposob jakos osiagi zwiekszyc? oczywiscie ze przelot, ja zaplacilem 50 pln z wymiana, a raczej wspawaniem, a i tak przeplacilem...
: 22 sty 2011, 19:52
autor: goldi j51
Po wstawieniu rury przelotowej jak będziesz dawał mocno gaz i puszczał będzie słychać takie strzelanie jakbyś miał wrc po za tym w niczym to nie przeszkadza wstawiłem u siebie .Jeszcze może ktoś ci sie na przegladzie przyczepić zależy od diagnosty
: 22 sty 2011, 20:19
autor: Mortiis
Na przeglądzie się będzie czepiał jeśli samochód będzie po 95r. produkcji do 95r. nie musisz mieć katalizatora, co do strumienicy i rury polecam rure miałem obie rzeczy w aucie i stwierdzam że rura jest lepsza więc wycinaj kata, sprzedawaj i wstawiaj rure
: 22 sty 2011, 21:04
autor: mario2560
Ewentualnie kup dedykowany tłumik zamiast katalizatora, odkręcasz katalizator, przykręcasz tłumik i nie musisz nic spawać.
: 22 sty 2011, 21:06
autor: sztahu
ja sam wstawiłem kawałek rury przy swapie
i tłumik elastyczny zamiast tych śrub ze spęzynami
: 23 sty 2011, 12:20
autor: KrUsZyNa
mario2560 pisze:Ewentualnie kup dedykowany tłumik zamiast katalizatora, odkręcasz katalizator, przykręcasz tłumik i nie musisz nic spawać.
O
TAKI
tak jak kolega pisał lepszy będzie tłumik, nie będzie brzęczeć
: 23 sty 2011, 13:10
autor: keczy
calkiem niedawno wywalilem kata i wstawilem kawalek rury, jest troszke glosniej ale jak dla mnie nie warto wydawac 100pln i wiecej na stumienice
: 23 sty 2011, 13:17
autor: Oofol
goldi wcale nie słychać żadnych strzałów - przynajmniej u mnie nic nie było.
Ja miałem założony tłumik przelotowy taki jak zaproponował mario2560 ale wróciłem do kata bo było za głośno...
: 23 sty 2011, 14:04
autor: goldi j51
u mnie tak jest ogólnie jest cicho ja sobie to zrobiłem z chromoniklu wszystko skręcane na uszczelki także chyba nie warto wydawać kasy na strumiennice
: 23 sty 2011, 15:01
autor: Audi 80 Polska
Ja mam wstawione strumienice zamiast katów, ale ktoś je wstawił tak nisko że w koleinach trę nimi po asfalcie co powoduje ich obróbkę mechaniczną i dziury które trzeba od czasu do czasu zaspawać. Po drugie jak się delikatnie przyspiesza to wydają dziwny dźwięk, taki jakby furczenie. Po trzecie są głośne, tzn. puszki jakoś tak rezonują ale to dla mnie plus bo fajnie to brzmi.
: 23 sty 2011, 21:55
autor: dancio
Ok dzieki wszystkim za pomoc. Nie ukrywam, ze chce troche zwiekszyc osiagi. Na głośności mi nie zależy, bo jak wiecie silniki JN buczą z pod maski po wciśnieniu pedału gazu do spodu
Firma rm-motors na allegro sprzedaje rury i strumienice i mowili ze auto moze byc zaledwie 5% głośniejsze.
Rura przelotowa u nich kosztuje 45 zeta, a strumienica 85 + koszty przesyłki.
W takim razie panowie na poczatku lutego kupie rure przelotową i bede rezał
: 23 sty 2011, 22:41
autor: GerB3
Za 30zł to wycina się kata i wspawuje kawałek rury, a kata później sprzedajesz.
: 24 sty 2011, 02:24
autor: skoti
Wybijasz kata i sprzedajesz za 100-150zł te bebechy po czym wszystko skręcasz do kupy i cieszysz się z zarobionej kasy i odetkanego wydechu
: 24 sty 2011, 10:52
autor: keczy
dancio pisze:Ok dzieki wszystkim za pomoc. Nie ukrywam, ze chce troche zwiekszyc osiagi. Na głośności mi nie zależy, bo jak wiecie silniki JN buczą z pod maski po wciśnieniu pedału gazu do spodu
Firma rm-motors na allegro sprzedaje rury i strumienice i mowili ze auto moze byc zaledwie 5% głośniejsze.
Rura przelotowa u nich kosztuje 45 zeta, a strumienica 85 + koszty przesyłki.
W takim razie panowie na poczatku lutego kupie rure przelotową i bede rezał
Nie wyawaj kasy na marne, jak wywalalem kata to koles mi zrobil przelot z tego co zostalo, koszt 50pln