Strona 1 z 1

[b3 1.6 PP] Modyfikacje - zmiana gaznika na weber

: 02 lut 2011, 07:56
autor: piotrek 250279
Witam wiem ze temat byl juz na forum, ale przejzalem wszystkie tematy o zmianie gaznika z pierburga na webera, szukalem tez na vw zone i mam jeszcze kilka pytan.

Zacznijmy od poczatku. Jakies 4 miesiace temu wpadl mi w rece silnik z rozbitego golfa gti za 100 zl. Wzialem go i zamontowalem w moim audi 1,6 PP ,silnik byl na mechanicznym wtrysku ale bez problemu przerobilem go na gaznik pierburga z mojego starego 1,6. Teraz wzielo mnie na wymiane tego gaznika na webera. Zakupilem juz gaznik i wypolerowalem go w srodku, dorobilem kryze, zeby dopasowac go do kolektora ssacego, zakupilem wszystkie czesci, zeby przerobic instalacje lpg.

I teraz moje pytania.

Na dole tego webera, pod zbiorniczkiem na paliwo wystaje taki kruciec na wezyk co to jest i po co?

Co zrobic z powrotem paliwa gdzie go wpiac?

Jak i gdzie podlaszyc ssanie?

Co zrobic z tymi wszystkimi kablami co sa podlaczone teraz do pierburga, wziasc noza i poucinac?

No i na koniec jak to wszystko bedzie chodzic.

Czy przybedzie mu mocy, lepiej bedzie sie wkrecal na obroty, szybciej przyspieszal?
Ciekawy jestem czy bedzie roznica po tym modzie.

: 02 lut 2011, 11:23
autor: Audi 80 Polska
piotrek 250279 pisze:Na dole tego webera, pod zbiorniczkiem na paliwo wystaje taki kruciec na wezyk co to jest i po co?,co zrobic z powrotem paliwa gdzie go wpiac?
W Weberze jest inaczej rozwiązany "nadmiar" paliwa niż w pierburgu czy keihinie.

Oryginalnie masz akumulator paliwa który kieruje nadmiar paliwa do baku gdy w gaźniku zawór połączony z pływakiem zatrzyma przepływ.

W weberze masz przelew w gaźniku, czyli pompka i powrót podłączone prosto do gaźnika.
Tylko już nie pamiętam jak należy dać w tym wypadku zawór odcinający paliwo aby jechać na LPG. Chyba że zrobić konstrukcje z akumulatorem paliwa za którym by był ten zawór a powrót z weber wpiąć trójnikiem do powrotu z akumulatora paliwa.

A kable może zwiń i uczep skrzynką akumulatora akumulatora, może ewentualnie odłącz też komputer, iskra nie powinna zginąć bo jest od niej oddzielny moduł.

: 02 lut 2011, 11:57
autor: piotrek 250279
mysle ze zawor odcinajacy paliwo pozostanie tam gdzie jest teraz,czyli pomiedzy akumulatorem paliwa a gaznikiem.Nadmiar paliwa z gaznika wepne trujnikiem do powrotu z akumulatora.Tylko poco i do czego sluzy ten kruciec u dolu gaznika, dodam ze niejest to powrot nadmiaru paliwa ,przynajmniej tak mi sie wydaje

: 02 lut 2011, 12:22
autor: Audi 80 Polska
A może ten krócic jest podłączony do gardzieli gaźnika? Bo może to wyjście podciśnienia np. dla aparatu zapłonowego.

: 02 lut 2011, 12:26
autor: piotrek 250279
no byc moze jezeli tak to trzeba bedzie go zaslepic

[ Dodano: 2011-02-03, 18:52 ]
no i dzisiaj weberek znalazl sie pod maska <ok> wrazenia z pierwszej jazdy bardzo fajne,normalnie slychac momet w kturym otwiera sie drugi gardziel ,silnik pracuje zupelnie inaczej ruwniutko , nic nie przerywa po nacisnieciu pedalu gazu momentalnie zbiera sie na obroty.na 5tym biegu od 80km jednostajnie przyspiesza ,narazie wyprubowalem do 140 .Jutro pojade do jakiegos gazownika zeby mi to ustawil , i bede badal jego mozliwosci :mrgreen: