Strona 1 z 1
[All] Modyfikacje - zwiekszenie skretu kol i negatyw
: 09 kwie 2011, 21:34
autor: cichusz
czy jest ktos kto probowal lub myslal nad taka przerobka. wlasnie sie przesiadam z audi a4 b5 quattro na audi 80 coupe/kombi quattro. nie znam jeszcze dokladnie zawieszenia w 80 dlatego tez sie pytam
: 10 kwie 2011, 00:46
autor: dave9331
a kolego mozna wiedziec po co ?
do driftu to raczej nie hehe xD
: 10 kwie 2011, 08:25
autor: ATLAS
cichusz, wydaje mi się że w osiemdziesiątkach przy skręcie koła same się pochylają, zmniejszając tym samym promień skrętu. Więc raczej nic nie musisz przerabiać.
: 10 kwie 2011, 10:05
autor: cichusz
dave9331 pisze:a kolego mozna wiedziec po co ?
do driftu to raczej nie hehe xD
chyba wlasnie do tego»
: 10 kwie 2011, 11:00
autor: karolas123
Do negatywu musiałbys dorobić jakies camber plates`y na mc personie, a jak nie to wachacz trzeba przeciac i wydłuzyc, jest blaszany wiec dosc łatwo to zrobić. Co do skretu nie mam pojecia, ale raczej ten magiel wiecej nie pusci i przedłuzanie drazków wiele nie da, jednak mysle ze łacznie z negatywem bedzie juz wewnetrzne koło dość ładnie trzymać. Rozumiem iz zdajesz sobie sprawe, że auto z duzym negatywem jest nerwowe i ma skłonnosci do myszkowania?
: 10 kwie 2011, 14:05
autor: cichusz
tak tam siedze troche w temacie gdzie chlopaki przerabiaja bmw. dlatego tez chce audi 80 bo ma zawias stalowy a u mnie w a4 jest aluminium i nie ma badzo jak kombinowac. tansze ewentualne naprawy i trwalsze zawieszenie.
wlasnie negatyw zrobie po przez ciecie wachaczy lub podkladki na mc personie.
jak tylko zaczne dzialac i zakupie kandydata do projektu beda zdjecia z przebiegu prac
: 10 kwie 2011, 14:12
autor: szuan
w coupeQ luzujesz sworzeń, wyciągasz maxymalnie, regulujesz łącznikiem i koło się pochyla moze z 1°
ale to zabujca torsena bo nie ma jednakowych oporów toczenia, no chyba ze wyciągniesz półoski i ogólnie skończysz legende q w audi i bedzie rwd + dyfer z v8 :shock:
: 10 kwie 2011, 15:16
autor: Patrique
Jak dla mnie to 80-tki i tak mają dobry skręt. Moim zdaniem jeśli ktoś chce mieć jeszcze dużo mniejsze pole skrętu, to powinien się przesiąść do Passata B3/B4, albo jakiegoś Mercedesa <ok>
: 10 kwie 2011, 15:26
autor: cichusz
szuan pisze:w coupeQ luzujesz sworzeń, wyciągasz maxymalnie, regulujesz łącznikiem i koło się pochyla moze z 1°
ale to zabujca torsena bo nie ma jednakowych oporów toczenia, no chyba ze wyciągniesz półoski i ogólnie skończysz legende q w audi i bedzie rwd + dyfer z v8 :shock:
ja mam a4 b5 RWD z blokada mostu i silnikiem 2.8 AAH z glowicami ABT-jakies 200KM
ale teraz chce prawdziwego drift cara z moca 300+kucy i ultra lekka buda.
: 10 kwie 2011, 19:45
autor: FranoF1
Bardzo chętnie bym zobaczył cambery w budzie B4, ale niestety jakoś zapomnieli o tym w KW, bo do innych samochodów można właśnie kupić.
cichusz, jak tak intensywnie myślisz o lataniu bokiem, to co zmienisz w układzie kierowniczym, bardzo by mnie to interesowało.
: 10 kwie 2011, 20:02
autor: Leo
FranoF1 pisze:Bardzo chętnie bym zobaczył cambery w budzie B4, ale niestety jakoś zapomnieli o tym w KW, bo do innych samochodów można właśnie kupić.
cichusz, jak tak intensywnie myślisz o lataniu bokiem, to co zmienisz w układzie kierowniczym, bardzo by mnie to interesowało.
cambery? to do Koraszewskiego albo do Alberta, mają u siebie. I zawsze kończy się na wycinaniu góry kielichów i wspawywaniu nowych.
: 10 kwie 2011, 20:21
autor: FranoF1
Leo pisze:cambery? to do Koraszewskiego albo do Alberta, mają u siebie. I zawsze kończy się na wycinaniu góry kielichów i wspawywaniu nowych.
Tak mam na myśli cambery, do niektórych samochodów można kupić gotowe z KW + torowy zawias competition 2A lub 3A. Ceny od 10 000zł do 30 000zł