Strona 1 z 1
[b4 2.6 ABC] Modyfikacje - zwiększenie mocy
: 24 kwie 2011, 11:01
autor: raszid94
Chciałbym spytać co mógłbym zrobić żeby wycisnąć jak najwięcej z silnika 2.6 v6 . Słyszałem ze można się postarać tak aby były 2 turbiny . Nie chce pakować jakiegoś gówna za przeproszeniem typu magnetyzery z allegro itd
. Proszę o fachowe propozycje .
Re: Zwiększenie mocy 2.6 v6 .
: 24 kwie 2011, 11:38
autor: sagem
raszid94 pisze:Chciałbym spytać co mógłbym zrobić żeby wycisnąć jak najwięcej z silnika 2.6 v6 . Słyszałem ze można się postarać tak aby były 2 turbiny . Nie chce pakować jakiegoś gówna za przeproszeniem typu magnetyzery z allegro itd
. Proszę o fachowe propozycje .
Możesz sobie zamontowac turbine... jak masz z 8tyś. pln na zbyciu, jak chcesz dwie to szykuj wiecej.
: 24 kwie 2011, 12:04
autor: chybo101
Zestaw do przeróbki z kompresorem Eaton i masz fajny odkurzacz. Koszt w granicach 15000.
: 24 kwie 2011, 20:15
autor: raszid94
No koszty spore ale ważne że mocy przybędzie
.
: 24 kwie 2011, 20:24
autor: julekF1
zrób SWAP na 2.8 30v
: 25 kwie 2011, 23:49
autor: raszid94
SWAP odpada . Potrzebuję żeby przybyło około 40-50 km .
: 25 kwie 2011, 23:57
autor: Leo
nic się nie opłaca, jesli chodzi o ten silnik. Sorki. Albo wydasz z 15.000 i jakoś to będzie jeździć, albo .... kup coś innego.
[ Dodano: 2011-04-25, 23:58 ]
jeśli to cabrio ma zostać - to jedynie mogę polecić swap na 1.8T z chipem.
Wiem, swap podobno nie wchodzi w grę, ale sorry. Już wyżej napisałem dlaczego.
: 26 kwie 2011, 06:46
autor: krystek
tak jak napisał Leo, jak masz worek pieniędzy to możesz się bawić w rezanie tego silnika:)
: 26 kwie 2011, 06:48
autor: julekF1
raszid94 pisze:SWAP odpada . Potrzebuję żeby przybyło około 40-50 km .
teraz masz 150KM w najlepszym wypadku. 2.8 30v ma 193KM
Z prostego rachunku wynika, że przybędzie 43KM więc coś pomiędzy 40 a 50 KM
Więc czemu SWAP odpada skoro przyniesie tyle mocy ile oczekujesz???? :shock:
: 26 kwie 2011, 18:37
autor: sagem
julekF1 pisze:raszid94 pisze:SWAP odpada . Potrzebuję żeby przybyło około 40-50 km .
teraz masz 150KM w najlepszym wypadku. 2.8 30v ma 193KM
Z prostego rachunku wynika, że przybędzie 43KM więc coś pomiędzy 40 a 50 KM
Więc czemu SWAP odpada skoro przyniesie tyle mocy ile oczekujesz???? :shock:
I na pewno tańszy będzie od uturbiania.