Strona 1 z 1
[1.8T AEB] Blow off
: 26 lip 2011, 09:56
autor: Mabrothrax
Cześć,
Mam pytanie odnośnie dobrania odpowiedniego blow offa do mojego silnika. Poczytałem i ponoć ten
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=2448 będzie robił robotę.
Czy może znacie coś ciekawszego, lepszego? Prosiłbym o rady
Bo głupieje jak czytam ich rodzaje DV i BOV.
: 26 lip 2011, 11:48
autor: Audi 80 Polska
Z mojej nikłej wiedzy o tuningu i silnikach turbo, DV to zawór który działa upuszcza ciśnienie do rury przed przepływomierzem - obieg zamknięty (tak jest w przypadku seryjnego 1.8T, więc przepływomierz widzi zmniejszony przepływ w gdy DV działa).
BOV wypuszcza powietrze w atmosferę więc nie oddziałuje na pracę przepływomierza w taki sposób jak DV.
Ten do którego link wstawiłeś to taka hybryda, wypuszcza w atmosferę i do tego przed przepływomierz nawet pisze, że jest tak zrobione w celu aby ECU się nie kapną że ktoś grzebał przy dolocie.
: 26 lip 2011, 16:12
autor: Mabrothrax
Czyli powinno działać bez problemu.
: 15 lut 2012, 19:43
autor: piku
Eee temat umarł a ciekawy piszta Panowie co wybrać, co lepsze...
Mabrothrax, Co kupiłeś?
: 15 lut 2012, 20:10
autor: Mabrothrax
Jak kupować to tylko Forge 007 lub Properfekt II. Ja na razie zastąpiłem oryginalny dv tym z audi tt czyli DV 710N który jest mocniejszy. Psst jest dzięki stożkowki i TIPowi
Blow Offa można brać, ale jak się poważne moce robi, bo wtedy trzeba mieć ten aluminiowy DV.
: 15 lut 2012, 20:18
autor: piku
: 15 lut 2012, 20:25
autor: Mabrothrax
Tak ten. Jasne, że warto. Im mniej syfu do silnika tym lepiej
: 15 lut 2012, 20:38
autor: piku
Forge 007 o jakies 200zł droższy, troche większy wydatek wiesz czy warto dołożyć?
Jak pozwoli portfel to kupie ten
http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil- ... 02130.html
: 15 lut 2012, 21:27
autor: karolas123
Jezeli blow off atmosferyczny to koniecznie trzeba poprawić program, jesli nie to hybryda, jednak nie zawsze sprawdza sie on w 100 %. Co do samego catch tanka to jesli zalezy Ci na fajnym logo pod maska, to jasne ładuj cos markowego. Jeśli nie, ten za 100zł doskonale pełni swoje zadanie.
: 16 lut 2012, 06:15
autor: Mabrothrax
Przy tym properfekcie w AEB nie trzeba nic mieszać w programie, jest p&p i nic się nie dzieje. W forge to samo. W nowszych motorach 1.8T tym bardziej, problemy są tylko z AEB i trzeba ostrożnie dobierać.
Polecam piku a4-klub.pl dział tuning -> wątek Tuning 1.8T. Dowiesz się wszystkiego.
: 16 lut 2012, 10:26
autor: piku
Dzięki za info będę chłoną wiedze jak (gąbka).
Ostatnio na forum Pasata czytałem ten temacik
http://forum.vw-passat.pl/threads/85191 ... 45km/page4