[B4 6A]Porządki po usunięciu Ke-motronica
: 25 gru 2011, 23:53
Siema Jakiś czas temu pozbyłem sie niewdzięcznego mechanicznego wtrysku na rzecz Digifanta I, po wymianie niezbędnych elementów został mi jeszcze jeden mało istotny chwast pod maska który musiałem usunąć czyli przepływomierz i rozdzielacz paliwa coś kombinowałem z zaślepieniem otworu po rozdzielaczu i odkręceniem klapy przepływomierza ale nie wyglądało to estetycznie. Zostało mi jeszcze wyjście awaryjne wstawienie stożka, troszkę się wahałem ze względu na niechlubna sławę f. stożkowych ale w miarę tanio skompletowałem części i wszystko zmontowałem a wygląda to tak:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008027270-1.html#I1
Jak to zwykle bywa jest ale :-x zamawiając stożek wyglądał on na zdjęciu na wiele większy ze aż zastanawiałem się czy aby nie za duży, ku mojemu zdziwieniu okazał się ze jest wiele mniejszy niż go sobie wyobrażałem.
Jak myślicie nie jest on przymały??
Zastanawiam się tak dla tego ze na BP nie wyczułem żadnej zmiany(ale tu tez może być coś nie tak bo w digi jeszcze mam soft pod 1,8 16v) ale na LPG jest straszna tragedia bo od 2700obr do 3200obr pojawia się straszliwy spadek mocy a w zamian tylko słychać głośne buczenie. Wiem ze na pewno muszę pojechać na regulacja gazowni i wtedy się wszystko wyjaśni, a co wy o tym myślicie?
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008027270-1.html#I1
Jak to zwykle bywa jest ale :-x zamawiając stożek wyglądał on na zdjęciu na wiele większy ze aż zastanawiałem się czy aby nie za duży, ku mojemu zdziwieniu okazał się ze jest wiele mniejszy niż go sobie wyobrażałem.
Jak myślicie nie jest on przymały??
Zastanawiam się tak dla tego ze na BP nie wyczułem żadnej zmiany(ale tu tez może być coś nie tak bo w digi jeszcze mam soft pod 1,8 16v) ale na LPG jest straszna tragedia bo od 2700obr do 3200obr pojawia się straszliwy spadek mocy a w zamian tylko słychać głośne buczenie. Wiem ze na pewno muszę pojechać na regulacja gazowni i wtedy się wszystko wyjaśni, a co wy o tym myślicie?