Strona 1 z 2

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski od ASV

: 03 sie 2007, 10:25
autor: Maxxx
Witam,

mam możliwość zakupienia wtrysków od ASV, mam Audi 80 B4 TDI 1Z z 94r. czy poniższe wtryski będą do mojego Audi pasować?

3 x zwykłe:
vw 038 130 202A
bosch 0432193595

1 x sterujący:
vw 038 130 202B
bosch 0432193593

Dzięki za pomoc.

: 08 sie 2007, 09:09
autor: WOJTEK26
Lepiej już od AFN-a włożyc wtryski i podregulować dawke wtrysku i bedzie odczuwalna zmiana. Od ASV nie jestem pewnien czy podejdą do 1Z

: 08 sie 2007, 11:26
autor: minon1
Podejdą wtrychy od ASV i to lepiej jak od AFN :!:

Polecam ASV :!: 8-)

Jak byś nie miał u kogo to zmienić i oczyiście ustawić dawkę paliwa to mam gościa w Rembertowie ogarniającego temat.

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zmiana Turbo - AFN ASV ASZ

: 27 sie 2007, 21:02
autor: minon1
Jak w temacie tylko ze znakiem zapytania.

Próbował ktoś :?: Chodzi mi o ilość przeróbek i spasowanie.

Która najlepiej podejdzie w sensie spasowania i jak najmniejszej ilości przeróbek :?:

: 28 sie 2007, 12:51
autor: WOJTEK26
Turbiny nie przełożysz z tgo względu że jest całkiem inne sterowanie turbiną. W AFN-ie i ASV turbina ma zmienną geometrię łopatek a w 1Z jest zawór upustowy

: 28 sie 2007, 18:42
autor: minon1
Czyli nie i koniec :?: :-(

: 03 wrz 2007, 20:32
autor: Vision
[ Dodano: 2007-09-03, 20:36 ]
można zmieniasz sterowanie z podciśnieniowego na nadciśnieniowe (zmiana gruszki na tą z twojej turbiny ewentualnie przeróbka gruszki) przystawka do kolektora , podłączasz przewód olejowy i masz np VTN gt1749v ( 16 td na gt 17 i pompie 8 mm ciśnienie 1.1 bar 100 KM 252 Nm na hamowni ) pokrótce :mrgreen:

: 03 wrz 2007, 22:24
autor: minon1
Nie wiem jakiej gruszki :-?

: 04 wrz 2007, 20:34
autor: minon1
aha ten uspustowy

ale i tak nie wiem jak to zrobić :-/

: 05 wrz 2007, 19:42
autor: Vision

[1.9 1Z] Większe Turbo

: 05 gru 2008, 12:56
autor: B4ME
Wydaję mi się, że takiego tematu jeszcze nie było. Chciałbym do mojej niuni z 1Zetorem na pokładzie wyposażonej w pierburga, władować jakieś większe turbo, chyba najlepiej by było bez zmiennej geo (będą zmieniane szpryce i icek po zimie jeszcze), zależało by mi na tym że by nie wymieniać sterownika na innego-mam 16 bitowy z AHU, może by podpasowała jakaś suszara bez VNT ? Czy ktoś już się takiego czegoś podejmował ? Radźcie ludziska i piszcie co o tym myślicie, oczywiście po wymianie turbawki trzeba by było odetkać wydech. Chciałbym temat zamknąć temat na mocy 160 PS, 360nm. Czekam na wasze mądre pomysły ;) <piwo>

: 05 gru 2008, 13:24
autor: labek
A fizycznie nic nie przeszkadza, pompy nie i inne duperele ? Nie dałobyrady zrobic jakiejś hybrydy ? z większą stroną zimną?

: 05 gru 2008, 13:38
autor: B4ME
labek pisze:A fizycznie nic nie przeszkadza, pompy nie i inne duperele ? Nie dałobyrady zrobic jakiejś hybrydy ? z większą stroną zimną?
Wydaje mi się że coś by się dało rade upchnąć.. powiem szczerze, że nad hybrydą nie myśląłem, ale ja głupi <lol> tylko teraz z kąd śmigło ?

: 05 gru 2008, 13:58
autor: labek
Znasz takiego jednego co siedzi w dieslach <ok> jakbyś miał 1.8T to bym ci pomógł a tak to raczej zbyt pojęcia nie mam :-/

Jeszcze pewnie pozostaje kwestia czy chcesz cos P&P czy z przeóbką, poszukaj moze na innych forach np a4-klub w a4 tez byly 1z...

: 05 gru 2008, 14:06
autor: B4ME
Ba no pewno, że P&P :mrgreen: Solskier.... Ratuj :!: :mrgreen: (tak na marginesie to po naszej dzisiejszej rozmowie mi się ten pomysł urodził xD to wszystko przez Ciebie xD)