Strona 1 z 1
[2.3 NG] Zmiana jednostki na 2.3 AAR
: 15 mar 2012, 21:04
autor: subratri
już zacząłem wątek w "na każdy temat" ale tu będzie lepiej
Czy AAR wejdzie P&P zamiast NG?
I drugie pytanie - jak skomplikowane było by upchnięcie 2.2 turbo zamiast NG? Czy ten motor jest na elektronicznym czy na mechanicznym wtrysku?
: 15 mar 2012, 21:26
autor: _joker
co do 2.2t to 10v jest na mechanicznym wtrysku a 20v na elektronicznym, co do wrzucenia turbob to aku do bagażnika lub pod siedzenie to na pewno, w korkach może się grzać :-| no trzeba też wyrezać dolot pod ic i upchać to sensownie, jest zabawy ale da się zrobić <ok>
: 15 mar 2012, 21:29
autor: subratri
czyli rozdzielacz z ng podejdzie? więc sterownik silnika też ten sam?
a chłodnica w turbo jest z boku czy centralnie?
: 15 mar 2012, 21:35
autor: _joker
subratri pisze:czyli rozdzielacz z ng podejdzie? więc sterownik silnika też ten sam?
a chłodnica w turbo jest z boku czy centralnie?
rozdzielacz nie podejdzie, sterownik też, jeśli się mylę to niech ktoś bardziej doświadczony poprawi, ale raczej nie
chłodnica zależy czy w a 100 czy np s2 w 100 masz zawsze central jeśli chodzi o 20vt w c4 a w c3 jest z boku jak b3 czy b4
: 15 mar 2012, 21:56
autor: subratri
według ekti KV (jeśli to jest symbol turbo) ma ten sam rozdzielacz
: 15 mar 2012, 22:04
autor: _joker
kv to wolnossak o mocy 136km taki bliźniak ng można powiedzieć
: 15 mar 2012, 22:04
autor: Harry71
_joker pisze:co do 2.2t to 10v jest na mechanicznym wtrysku a 20v na elektronicznym, co do wrzucenia turbob to aku do bagażnika lub pod siedzenie to na pewno, w korkach może się grzać :-| no trzeba też wyrezać dolot pod ic i upchać to sensownie, jest zabawy ale da się zrobić <ok>
niekoniecznie aku trzeba z pod maski ewakulowac wystarczy dolot z aan z s4 lub odwrucony MTM lub Wagner i bedzie git do tego zmiana pompy paliwa wydech i pare innych pierdulek
: 15 mar 2012, 22:21
autor: subratri
czemu pomopa paliwa? Jesli mechaniczny wtrysk to pompa ta sama. Tu raczej nie ma wątpliwości. Wydech - rozumiem że ten kawałek od kolektora do kata tak? no o tym właściwie nie myślałem.
ciekawi mnie co z tym dolotem, no bo jesli mechaniczny wtrysk, to też powinien być w tym samym miejscu, ale nie widzialem komory silnika z tym motorem wiec nie wiem... może ma ktoś jakieś foto pogladowe??
[ Dodano: 2012-03-15, 22:22 ]
a to jaki symbol ma 2.2 turbo?? i gdzi ego szukać w etce? etka nie zna czegoś takiego jak S2, no przynajmniej moja
: 15 mar 2012, 22:25
autor: Krzysiek 84
subratri pisze:
[ Dodano: 2012-03-15, 22:22 ]
a to jaki symbol ma 2.2 turbo?? i gdzi ego szukać w etce? etka nie zna czegoś takiego jak S2, no przynajmniej moja
3B, ABY
: 15 mar 2012, 22:28
autor: Leo
Jezus Maria subratri...
nie kombinuj z silnikami ... wsadź tam NG i zapomnij o 3B AAN i ABY...
będziesz przeklinał dzień w którym zacząłeś swapa na te silniki.
: 15 mar 2012, 22:37
autor: Harry71
Leo pisze:Jezus Maria subratri...
nie kombinuj z silnikami ... wsadź tam NG i zapomnij o 3B AAN i ABY...
będziesz przeklinał dzień w którym zacząłeś swapa na te silniki.
Leo zapomniales o ADU hehe
: 15 mar 2012, 22:39
autor: subratri
no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio??
: 15 mar 2012, 22:41
autor: Leo
wejdzie różnica będzie jak już Ci ktoś napisał na wyjściu z wału na wisco do chłodnicy, bo chłodnica w A100/C4 jest z przodu a w 80/C/CA z boku silnika.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:43 ]
subratri pisze:no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
chłopie... tam jest z podciśnień i elektroniki WSZYSTKO inne, a nawet wszystkie łapy altków czy tam pomp wspomy nie pasują, nie wspominając o dwusekcyjnej pompie wspomagania hamulców...
pruł byś pół auta, żeby wszystko pospinać dobrze.
: 15 mar 2012, 22:48
autor: Harry71
subratri pisze:no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio??
z wyjscia od wg i turbo przechodze na kwasiaka 3'' wiec kata niebedzie
: 15 mar 2012, 23:20
autor: subratri
Harry71 pisze:z wyjscia od wg i turbo przechodze na kwasiaka 3'' wiec kata niebedzie
bedzie głośno
ale przynajmiej się zmieści
Leo pisze:różnica będzie jak już Ci ktoś napisał na wyjściu z wału na wisco do chłodnicy
czyli jak? inny kruciec do chłodnicy a co z wałem?
mam stado szrotów pod ręką, ale silnik musze włożyć w weekend gdy są one zamknięte, jeśli musze coś dobrać, żeby upchnąć chciałbym wiedzieć wcześniej, żeby to kupić za wczasu na cmentarzu.
Sory, że moje pytania są naiwne, ale nie jestem w stanie znać wszystkich konstrukcji audi, a wiem, że czasami jeden wąż może napsuć krwi na miesiąc...
[ Dodano: 2012-03-18, 18:14 ]
A czy jest jakiś inny silnik który wejdzie p&p do niego?
naprzykład 1.8??
okazało się, że te silniki które miałem do wytboru, to NF nie NG. Automatyczna skrzynia, jakieś łożyska do przekładki pod kołem zamachowym. ja nie mam warunków na takie zabiegi.