Strona 1 z 1

[B3 90 R5] Szybki temat - przepustnica, CAI i rura - pomoc

: 30 kwie 2012, 11:23
autor: Small3r
Witam. Rozebrałem dzisiaj ładnie cały wtrysk i kolektory, kolektor od NG już na miejscu, teraz mały dylemat przy wyborze przepustnicy. Otwory mają identyczne, którą byście wybrali? Jedno od PS druga od NG.

Obrazek

Kolejne pytanie.

Wyciągnąłem puszkę żeby ją powycinać i zrobić małe Cold Air Intake. Powiedzcie mi od czego jest ta rura? Co to ma na celu? Ona idzie obok kolektora wydechowego, wygląda jakby ciepłe powietrze ogrzewane przez kolektor leciało do puchy... Można tą rurke wywalić i cały ten wyciągany plastik? Proszę o szybką odpowiedź :-)

ObrazekObrazekObrazek

: 30 kwie 2012, 15:10
autor: king86
Ta rura to ciepłe powietrze z nad kolektora wydechowego, ja mam to odłączone - zimą silnik troszkę dłużej chodzi na ssaniu to jedyna wada w moim przypadku ;p

A co do przepustnic to ja bym wybrał te 2 na zdjeciu - miej dźwigienek <ok>
bo chyba tylko tym sie różnią - ale to moje zdanie .

: 01 maja 2012, 11:06
autor: Small3r
Zrobione. Kolektor od NG, największa przepustnica jaka pasuje przepolerowana na lustro, pucha rozcięta w kilku miejscach, chwytak powietrza zrobiony na razie ze zwykłego kartonu.

Auto jedzie zupełnie inaczej, ciągnie w całym zakresie obrotów, niemiłosiernie katuje opony jeszcze na 2 biegu pali lacia. Dużo nie przejechałem, natomiast wydaje mi się, że zaczęło troszkę więcej palić, lecz jest to subiektywne odczucie. Dzisiaj przejadę około 60 km to powiem coś więcej. Pozdrawiam!

ObrazekObrazek

: 01 maja 2012, 11:20
autor: king86
Trzeba było całkowicie zdemontować tę rurkę od ciepłego powietrza , i jakoś odizolować puszke od kolektora wydechowego.