4 Gaźniki od motocykla 1.8s
: 06 maja 2012, 21:58
czesc,
mam taki patent w głowie i chciałbym go tutaj opisac mam nadzieje ze znajdzie się ktos kto dysponuje wiedzą która pomoże rozwiac kilka wątpliwosci a mianowicie, mam pomysł- jesli wszystko będzie w dobrym kierunku to postaram sie go wykonac, 4 gaźniki od motocykla zamiast kolektora ssącego przpustnicy i reszty bajerów, silnik chciałbym zasilac róweniez gazem.
Kontynuując, falansza grubosci ok 5mm w niej otwory do nich przyspawane rurki odpowiedniej średnicy dalej gumowe rurki za pomocą których będzie połączenie z gaźnikami,
od strony filtra powietrza- gumowe krócce do gaźnika drugi koniec do puchy ( zeby gaz sie mieszał z powietrzem) wykonane z blachy pospwane , dalej do puchy dolt powietrza rurą zakonczonczoną stożkiem odowieniej srednicy,
no i dobra tyle potrafie wykonac sam ale teraz pytania bo czytałem w różnych źródłach
-Jeśli chodzi o prace na benzynie to mysle ze nie powinno byc problemu z jako taką pracą bo paliwo będzie powietrze tez ale jak to jakos sensownie zgrac zeby nie było muła i nie paliło 20l. i czy moze byc tak ze będzie chodzic na gazie a benzyna nie będzie dochodzić czy to jakis osobny sterownik jest do tego a jak nie to pstryczek od pąpki paliwa i właczana ręcznie.
-Praca na gazie, nie wiem czy dobrze sobie to wymysliłem ( nizej rysunek) gaz do puchy i gotowe dawka paliwa na śrubie od parownika bo wydaje mi sie to za proste,
-w normalnym 1.8s idą jakies podcisnienia od czego to jest, oczywiscie mam zamiar je podpiąc do mojej puchy
- no i cos ludzie pisza o zapłonie i tych podcisnieniach, no ale ja mam aparat zapłonowy na rozrządzie wiec to mnie raczej nie dotyczy
no i to co najważniejsze efekty
jak to będzie smigac i czy wogole najlepiej na gazie jakie mogą byc przyrosty w spalaniu przy normalnej jeździe( wedłyg mnie to nawet spalanie spadnie)
w jaki przyrost mocy mozna celowac
napewno silnik powinien sie lepiej wkręcac i miec lepszy dzwiek.
Czekam na opinie, rady.
mam taki patent w głowie i chciałbym go tutaj opisac mam nadzieje ze znajdzie się ktos kto dysponuje wiedzą która pomoże rozwiac kilka wątpliwosci a mianowicie, mam pomysł- jesli wszystko będzie w dobrym kierunku to postaram sie go wykonac, 4 gaźniki od motocykla zamiast kolektora ssącego przpustnicy i reszty bajerów, silnik chciałbym zasilac róweniez gazem.
Kontynuując, falansza grubosci ok 5mm w niej otwory do nich przyspawane rurki odpowiedniej średnicy dalej gumowe rurki za pomocą których będzie połączenie z gaźnikami,
od strony filtra powietrza- gumowe krócce do gaźnika drugi koniec do puchy ( zeby gaz sie mieszał z powietrzem) wykonane z blachy pospwane , dalej do puchy dolt powietrza rurą zakonczonczoną stożkiem odowieniej srednicy,
no i dobra tyle potrafie wykonac sam ale teraz pytania bo czytałem w różnych źródłach
-Jeśli chodzi o prace na benzynie to mysle ze nie powinno byc problemu z jako taką pracą bo paliwo będzie powietrze tez ale jak to jakos sensownie zgrac zeby nie było muła i nie paliło 20l. i czy moze byc tak ze będzie chodzic na gazie a benzyna nie będzie dochodzić czy to jakis osobny sterownik jest do tego a jak nie to pstryczek od pąpki paliwa i właczana ręcznie.
-Praca na gazie, nie wiem czy dobrze sobie to wymysliłem ( nizej rysunek) gaz do puchy i gotowe dawka paliwa na śrubie od parownika bo wydaje mi sie to za proste,
-w normalnym 1.8s idą jakies podcisnienia od czego to jest, oczywiscie mam zamiar je podpiąc do mojej puchy
- no i cos ludzie pisza o zapłonie i tych podcisnieniach, no ale ja mam aparat zapłonowy na rozrządzie wiec to mnie raczej nie dotyczy
no i to co najważniejsze efekty
jak to będzie smigac i czy wogole najlepiej na gazie jakie mogą byc przyrosty w spalaniu przy normalnej jeździe( wedłyg mnie to nawet spalanie spadnie)
w jaki przyrost mocy mozna celowac
napewno silnik powinien sie lepiej wkręcac i miec lepszy dzwiek.
Czekam na opinie, rady.