Strona 1 z 2
[ALL Audi 1,9 TDI] - Panowie warto coś takiego - wtryski 216
: 22 maja 2012, 17:41
autor: audki
witam kolegów pytanie odnośnie czegoś takiego:co tu wybrac
http://moto.allegro.pl/tuning-sportowe- ... 05116.html
http://moto.allegro.pl/sportowe-wtryski ... 93642.html
http://moto.allegro.pl/sportowe-wtryski ... 92869.html
Czy można to jakoś taniej zrobić i czy jest to dobre rozwiązanie?
Narazie będę wymieniał wtryski potem program i turbo.
Pozdrawiam i czekam na porady.
Ps koledzy ze slaskiego a najlepiej czestochowy gdzie mozna zrobic dobry program znacie kogos od nas z okolic?
: 23 maja 2012, 10:21
autor: VW_parts
NIE OPLACA SIE za taka kase.
: 23 maja 2012, 10:29
autor: audki
to co bys kolego zaproponowal?
: 23 maja 2012, 10:36
autor: VW_parts
twoje wtryski ( obojetnie moga byc od 1z/ahu ) kupic nowe 216 firada lub thm i masz tanio i dobrze.a i znalezc kogo kto to poskłada i ustawi.ja takie cos robie jak cos to na pw
[ Dodano: 2012-05-23, 10:39 ]
a program jedz do jakies dobrej firmy zeby zrobili,bo kolega pojechał do v..... ( nie chce robic krypto reklamy) i wydał 1400zł a mu podniesli tylko 10km bo nie powiedzieli ze ma uszkodzona przeplywke. a mial juz chipa a o tym nie wiedzial.wymienil by sobie sam i kasa w kieszeni.
: 23 maja 2012, 10:40
autor: goldi j51
u cowboya z forum golfa masz za 800 zł i odsyłasz starę ja też zbliżam sie do wymiany wtrysków i znalazłem same końcówki bosch za 100 zł za szt tylko że ja zostaje przy 205 i teraz kwestia ile bierze pompiarz za wymiane i ustawienie ciśnienia.Druga sprawa jak założysz 216 i nie zrobisz programu będziesz miał zadymę z tyłu ja też jeśli bym założył 216 to musiał bym zrobić. korektę czipa a wydaje mi się że już przy 216 on nie będzie mi palił te 7 litrów
: 23 maja 2012, 10:47
autor: audki
Program bedzie tylko tez musze znalezc kogos kto sie zna i jest w miare blisko mnie czyli najlepiej slaskie lodzkie opolskie. A cowboy robi tez programy?
Wlasnie chce uniknac wydawania zbednie kasy bo mozna ja lepiej sporzytkowac
: 23 maja 2012, 10:50
autor: goldi j51
nie cowboy tylko zajmuje sie wtryskami znaczy wozi wtryski pewnie to znajomego pompiarza i tyle
: 23 maja 2012, 10:51
autor: VW_parts
heh ja tez woze
: 23 maja 2012, 10:58
autor: audki
No to tylko trzeba znalezc dobrego pompiarza ten od ciebie speckom to dobry gosciu? ile czasu potrzebuje na takie wtryski zalozenie nowych koncowek i ustawienie
: 23 maja 2012, 11:01
autor: goldi j51
Emil napisz jakie koszta żebym miał jakąś orientacje możesz na pw napisać jak nie chcesz tutaj mi chodzi o 205
: 23 maja 2012, 14:36
autor: VW_parts
205 dobrej firmy 85zl x4 + 100zł za regulacje. najtanszych nie zalecam wsadzac typu firds choc zle nie sa bo podroba firada ale to chinskie i tak.
: 15 cze 2012, 20:18
autor: krzyzyk
Witam. Wybaczcie za odświeżenie tematu ale nie znalazłem odpowiedniego. Dużo się mówi o wtryskach z AFN-a i tzw. 216 ale o 210 z AEL-a nie znalazłem informacji których chciałem się dowiedzieć. Byłem nawet dzisiaj u swojego mechanika i jego pytałem ale on mi odpowiedział, że nie odczuje różnicy jak do swojego AFN-a wsadze wtryski z AEL-a (210). Oczywiście używane bo możliwe, że mógłbym sobie załatwić po taniości. I jestem zawiedziony jego odpowiedzią :cry: Mówił że w 1Z różnice między większymi wtryskami się odczuje ale w AFN-e te z AEL-a nie dadzą odczuwalnej różnicy. Gdzieś kiedyś chyba Kostrz pisał, że 205 a 210 to różnica będzie (albo mi sie to tylko przyśniło bo nie mogę tego znaleść). Więc pytanie do was. Testował ktoś do AFN-a wtryski 210?? Odczuliście róźnice?? Chciałbym dodać, że na wakacje jak bozia da to dorzuce chipa
: 15 cze 2012, 22:51
autor: audki
A czemu nie wsadzisz 216??
: 16 cze 2012, 08:18
autor: Wostok
210tki mają chyba inne ciśnienia wiec coś sie sie odczuje ale tak jak przedmówca napisał lepiej 216 wstawiać i podkręcać turbo.
Z tego co wyczytałem do seryjnej turbinki najlepiej pasują 205tki później to już zadyma się robi na seryjnym osprzęcie...
: 16 cze 2012, 10:33
autor: krzyzyk
audki pisze:A czemu nie wsadzisz 216??
Ponieważ jak mam możliwość zdobyć używane 210 za cene powiedzmy 4flaszek
to myśle że kupywanie w moim przypadku nowych 216 za ok 900 zł nie ma sensu. Moje to 205 to i tak te dziurki były by większe o 5 (chyba mikrometrów) czyli połowa tego co brakuje moim do 216 i myślałem że róźnica będzie odczuwalna gdybym wyregulował ciśnienia.
Kolego Wostok chyba jesteś w błędzie z tymi ciśnieniami bo 210 i 205 mają 190/300 ale podobno to nie problem ustawić na większe ciśnienie.
Co do turba to będzie podkręcone na wakacje. Ja czytałem, że AEL ma to do siebie że troche kopci więc w tym co ty znalazłeś musi coś być
A jak sie wsadzi wtryski z AEL-a to zmieni mu się dawka wtrysku a kąt pozostanie ten sam??
Nikt nie testował w AFN wtrysków z AEL?
Dziękuje kolego audki i Wostok o zabranie głosu w temacie