Strona 1 z 1
[B4 ALL]Swap na tdi
: 10 wrz 2012, 22:30
autor: ffsapher
witam chciałbym zorientować się mniej wiecej w tamacie swapu na tdi.
koncepcja jest taka, kupuje bude b3 bo jest nico lzejsza, wsadzam silnik pd 1,9 tdi i modzimy :evil: cel to ponad 200 km i ponad 450 NM, a diesel dlatego że na benzyne mnie nei stać a gazu wsadzać też nie zamierzam:) pytanie jest następujace. czy warto szukać auta z Quattro, bo wiadomo że bedzie ciezsze i nie wiem czy bedzie to opłacalne to raz, a dwa to jakie skrzynie biegów polecali byście bez zbytniej rzeźby. Pozdrawiam <mikolaj>
: 11 wrz 2012, 07:15
autor: Mabrothrax
Na wache nie masz a chcesz swapować TDI a później zrobić z niego ponad 450nm? To 5 zł nie kosztuje.
: 11 wrz 2012, 08:12
autor: Ganimadeus
Nie chcę niczego negować ale... na moje: Przerost formy nad treścią ;p
Dużo kaski będzie to kosztować oj dużo... patrząc na parametry jakie chcesz osiągnąć :p
A dawcą ma być? Zetor!?
: 11 wrz 2012, 08:21
autor: Mabrothrax
Przecież napisał, że silnik ma być PD, to gdzie tutaj widzisz zetora skoro to VP ?
: 11 wrz 2012, 09:15
autor: Ganimadeus
Nie zauważyłem przedrostka :oops: Fakt mój błąd
Myślałem już, że może autora poniosły fantazje ;p
: 11 wrz 2012, 12:57
autor: ffsapher
Mabrothrax pisze:Na wache nie masz a chcesz swapować TDI a później zrobić z niego ponad 450nm? To 5 zł nie kosztuje.
wiem ale swapa zrobię sam wiec wyjdzie na pewno taniej. chodzi na to że autem bede sporo jeździł a na utrzymanie 2 tym bardziej mnei nie stać. a dieselki mają to do siebie że nawet mocno zmodzone przy delikatnej jeździe mało palą.
wiec pytanie jest takie.czy jest sens pakować się w ośkę?
: 11 wrz 2012, 13:58
autor: sagem
ffsapher pisze:wiec pytanie jest takie.czy jest sens pakować się w ośkę?
A czemu ma nie być sensu, jeśli chcesz zrobic to co napisałeś, a potem normalnie użytkować auto to nie widze żadnych przeszkód.
Do takiej mocy/momentu przy normalnych oponach, czyt. 225 albo 235 dobrej firmy ( a nie komplet 205 z allegro dot. 06. z chin) wcale nie jest potrzebne quattro, jednak zawsze trafi sie idiota ktory bedzie mówił że 200+ konne auto w ośce to jakaś pomyłka, a on trakcji nie ma na 2gim biegu w ABK
Na pewno na deszczu bedzie troche gorzej ale śmiało można normalnie jeździć, a jak ktoś ma parcie na zaczek Q albo slizganie sie w blocie lub na polach w zime to jak najbardziej potrzeba quattro... chocażby w ABK
, albo drugi wariant, nawet tańszy, jakaś trójeczka z bawarii w gazie z 1.6 pod maską i juz ronda są nasze <ok>
Przy dobrych oponach, dobrym zawieszeniu (twardosc) i suchym, przyczepnym asfalcie takie 2,8 w Q ruszy tak samo jak ośka.
: 11 wrz 2012, 14:23
autor: chmiel25
Zależy do czego chcesz używać auta . Quattro w PD tdi PAli 10l średnio nie ważne czy spokojnie czy ogniem.
Ośka zawsze mniej. Na ćwiartke nawet 200ps+ tdi z Q dostanie od 170ps ośki.
Więdz określ do czego ci to Audi i bierz B4 a nie B3 młodsze roczniki = mniej styrana buda.
Skrzynie tylko od TDi bo benzynowe kończą sie na max 160/170km/h.
I tak nic z tego nie wyjdzie. Ale kolejny raz napisze Jak coś pomoge / pomożemy.
Pozdro