[Passat B4 1Z] Sprzęgło
: 21 paź 2012, 11:16
Witam
Mam pytanie do posiadaczy modzonych 1Z , jak sprawuje się fabryczne sprzęgło??
Ja u siebie zapodałem wtryski 205 i kompa 16Bit z programem od dobrze znanego kolegi z forum , i rzeczywiście samochód śmiga jak szalony na tym setupie , ale muszę bardzo uważać na wciskanie gazu bo reakcja jest tak gwałtowna że sprzęgło się ślizga . Wymieniłem sprzęgło bo byłem przekonany że się kończy ale nic to nie zmieniło a stare okazało się w całkiem dobrym stanie.
Objaw jest taki że ciężko jest zerwać przyczepność na kołach gdyż sprzęgło poddaje się wcześniej natomiast na fabrycznym sterowniku jest wszystko w porządku gumy piszczą jak tylko mocniej pocisnę .
Na sterowniku z chipem rozpędzając dynamicznie samochód na 4biegu do 80km/h jest ok a przy tej prędkości sprzęgło zrywa przyczepność .
Poczytałem sporo na necie i planuje zmontować wzmocniony docisk we własnym zakresie bo Radzikowski krzyczy za taki 1000PLN a sam zrobię to za 150 . Robiliście kiedyś coś takiego czy to sie sprawdzi bo obawiam się tylko tego że nie będzie to wyważone i morze powodować wybijanie panewki na wale bądź nie przyjemne wibracje , chociaż jeżeli zrobię to dokładnie to nie powinno się wiele zmienić od oryginału.
Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego sie tak dzieje z tym sprzęgłem albo mieliście styczność z takim modzonym dociskiem to będę wdzięczny za wszelkie sugestie .
Mam pytanie do posiadaczy modzonych 1Z , jak sprawuje się fabryczne sprzęgło??
Ja u siebie zapodałem wtryski 205 i kompa 16Bit z programem od dobrze znanego kolegi z forum , i rzeczywiście samochód śmiga jak szalony na tym setupie , ale muszę bardzo uważać na wciskanie gazu bo reakcja jest tak gwałtowna że sprzęgło się ślizga . Wymieniłem sprzęgło bo byłem przekonany że się kończy ale nic to nie zmieniło a stare okazało się w całkiem dobrym stanie.
Objaw jest taki że ciężko jest zerwać przyczepność na kołach gdyż sprzęgło poddaje się wcześniej natomiast na fabrycznym sterowniku jest wszystko w porządku gumy piszczą jak tylko mocniej pocisnę .
Na sterowniku z chipem rozpędzając dynamicznie samochód na 4biegu do 80km/h jest ok a przy tej prędkości sprzęgło zrywa przyczepność .
Poczytałem sporo na necie i planuje zmontować wzmocniony docisk we własnym zakresie bo Radzikowski krzyczy za taki 1000PLN a sam zrobię to za 150 . Robiliście kiedyś coś takiego czy to sie sprawdzi bo obawiam się tylko tego że nie będzie to wyważone i morze powodować wybijanie panewki na wale bądź nie przyjemne wibracje , chociaż jeżeli zrobię to dokładnie to nie powinno się wiele zmienić od oryginału.
Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego sie tak dzieje z tym sprzęgłem albo mieliście styczność z takim modzonym dociskiem to będę wdzięczny za wszelkie sugestie .