Strona 1 z 1

[B3 1.6TD SB] LDA - Regulacja, demontaz.

: 24 gru 2012, 10:16
autor: Grzela233
Witam!
Przeczytalem mnustwo tematow na temat tuningu mechanicznego tych silnikow i jednym z nich jest spilowanie czy tez przestawienie krzywki pracujacej w LDA na pompie wtryskowej, i tu pojawia sie moj problem poniewaz znalazlem na forum golfa instrukcje co i jak mam zrobic, oto link http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0 ale napisane jest tam ze caly ten tloczek powinien wyjsc bez problemow bo nie jest niczym zamocowany a u mnie bardzo mocno cos go trzyma i nawet po letkim podwadzeniu srubokretem nie moge go wyciagnac, a nie chce mocniej tego robic zeby czegos nie uszkodzic i wlasnie z takim pytaniem sie do was kieruje co moze go tam trzymac? czy to moze byc ten bolec chodzacy po krzywce czy cos innego bo wydaje mi sie ze ten bolec powinien sie tam chowac a jednak cos trzyma przed wyciagnieciem. Jesli wiecie co to moze byc to bede wdzieczny z gory dzieki.

: 24 gru 2012, 10:30
autor: andi77
Grzela233, Na początku nic nie piłuj, tylko ustaw pina pod innym kątem.
Grzela233 pisze:co moze go tam trzymac?
Przyjrzyj się tej animacji <ok> http://faq.piranha-net.de/index.php?id=26&node=11

: 24 gru 2012, 10:40
autor: Grzela233
andi nie zamierzalem nic pilowac na poczotku tylko wlasnie chcialem go przekrecic w agresywna strone ale bez wyjecia calej membrany skad mam wiedziec kiedy jest dobrze przesunieta? A z tej animacji wynika ze moze go ten bolec trzymac ale czytalem kilka tematow i kazdy pisal ze wychodzilo bez problemow wiec nie mam pojecia jak mam go cofnac albo cos :(

[ Dodano: 2012-12-24, 15:18 ]
Zastanawiam sie czy jest moze mozliwosc odkrecenia tej kopolki od LDA w czasie pracy silnika i przekreceniem tego pina w czasie prycy? I czy wogule uslyszal bym zmiany w pracy silnika? Czy lepiej sie nie bawic na chodzacym silniku? Wrucilem wlasnie z garazu i nie moge nadal tego wyjac nie mam juz pomyslu jak to zrobic a krecic moge tym bez problemu ale nie mam pojecia kiedy jest przekrecony w agresywna strone, mialem taka nadzieje ze po ustawieniu tego moze silnik troche ucichnie bo teraz strasznie klekocze takim metalicznym dzwiekiem i gdzies czytalem ze moze to byc zly kat wtrysku a obrucenie tego pina cos go ponoc przestawia.

: 06 mar 2013, 22:15
autor: pawelrybak15
Albo zły kąt wtrysku albo lejące wtryski - to a propos metalicznego hałasu.
A co do wyjęcia boostpinu z LDA to w mojej starej pompie wtryskowej w Audi miałem też ten problem - udało się go wyszarpać po złapaniu za nakrętkę szczypcami morse'a. Zdecydowanym szarpnięciem go wydostałem i niczego nie uszkodziłem <ok>
Tam tak naprawdę nie ma co się uszkodzić przy wyciąganiu - gorzej gdybyś próbował wbić na siłę np młotkiem - wtedy można skrzywić ten bolec który wychodzi z boku w pompie i który jest sterowany boostpinem. Jak już wydostaniesz boostpin to wywal spod niego plastikową podkładkę a następnie wsadź boostpin z powrotem najbardziej wyciętą częścią w stronę bolca.