Strona 1 z 1

[B4 2.8] Swap, przekładka quattro z avanta do sedana

: 10 sty 2013, 18:37
autor: brax9
Witam, mam na części B4 2.8 w quattro avanta i kupiłem też okazyjnie B4 2.8 ośke w sedanie i bardzo bym chciał przełożyć quattro do sedana, ma wszystkie części itd oprócz tylnym mcpersonów, moje pytanie czy da się to zrobić troszkę poszukałem na forum i ponoć się da, nie którzy bynajmniej tak twierdzę ale nie jestem pewny czy napewno podejdzie z avanta do sedana chodzi mi o kwestie długość wału i inne takie co ze zbiornikiem, wiem że to dużo pracy ale jeżeli części podejdą to bardzo bym chciał... :mrgreen:

Jest to dla mnie ważne i szanuję wszystkich użytkowników ale jeżeli macie pisać "było już poszukaj sobie" albo "daj sobie spokój, lepiej sprzedaj to i kup quattro" to darujcie sobie takimi tekstami nie pomożecie mi ani nie zniechęcicie tylko zrazicie do siebie

Pozdrawiam i z góry dzięki jak się uda to tym pomocnym funduję nie jedno <piwo> na spocie

: 10 sty 2013, 19:39
autor: IC69
brax9 pisze:"było już poszukaj sobie"
Wybacz, ale nic innego nie mogę Ci powiedzieć. Jest już taki temat, więc po co tworzyć nowy? W tym wątku już jest chyba wszystko na temat takiego swapu, a jeśli nie, to dopytasz.
Prosze :arrow: https://audi80.pl/allswap-napedu-quattro-vt73979.htm

: 10 sty 2013, 20:27
autor: brax9
IC69 pisze:Jest już taki temat, więc po co tworzyć nowy? W tym wątku już jest chyba wszystko na temat takiego swapu, a jeśli nie, to dopytasz.
Prosze :arrow: https://audi80.pl/allswap-napedu-quattro-vt73979.htm
czytałem i tam więcej o hamulcach niż o swapie :evil: ktoś tam przekładam ale z tego co kojarzę to w avancie, ktoś tam pisał że kupił manela na przekładkę do swojego ale nikt nie napisał czy z avanta graty podejdą do sedana tylko że z B3 nie podejdą do B4... jak to jest z długością wału ze zbiornikiem i co z tymi kolumnami -dalej tego nie wiem. To nie jest tak że wchodzę na forum i zakładam nowy temat. O wiele mniej czasu zajmuje przeczytanie istniejących wątków niż założenie nowego i czekanie aż się rozwinie to przecież oczywiste

Fakt mogłem się dopytać ale temat w tym wątku jest zbyt ogólny a mnie interesuje konkretny typ przekładki

: 10 sty 2013, 21:26
autor: IC69
brax9 pisze:nikt nie napisał czy z avanta graty podejdą do sedana
Avant i Sedan, oprócz dachu, tylnych boków i pokrywy bagażnika, niczym się nie różnią. Płyty podłogowe są identyczne, więc wszystko będzie pasować.
brax9 pisze:jak to jest z długością wału ze zbiornikiem i co z tymi kolumnami

Wał bez przeróbek, zbiornik do przełożenia z quattro i kolumny też.

Polecam Ci też temat sagem'a, bo to kopalnia wiedzy na ten temat. :arrow: https://audi80.pl/b4-avant-rodzinne- ... 4,1065.htm

: 10 sty 2013, 22:48
autor: sagem
IC69 pisze:brax9 napisał/a:
nikt nie napisał czy z avanta graty podejdą do sedana

Avant i Sedan, oprócz dachu, tylnych boków i pokrywy bagażnika, niczym się nie różnią. Płyty podłogowe są identyczne, więc wszystko będzie pasować.
Dokładnie.

Całe tylne zawieszenie musisz mieć od quattro, włącznie z zaciskami i linkami ręcznego.
Kolumny, wahacze, ławę, dyfer, wał, przednia ławę z wyjściem na dwie łapy skrzyni, osłonę baku i bak. Musisz dospawać lub dorobić przednie mocowanie dyfra ( trzeba to zrobić dobrze bo przenosi spore obciążenia ), podporę wału też trzeba dospawać. No i na tylne mocowanie ławy masz gotowe otwory, ale tylko otwory, dalej musisz pomyśleć. Nie polecam spawania nakrętek bo blacha się przegrzewa i jest słabsza. Tak samo dwa mocowania baku do "dorobienia". Pamiętaj, spawając wyjąć wygłuszenie i wykładzinę z auta żeby go nie spalić.

Jak coś to pytaj, postaram się pomóc, co będę wiedział.

Pozdrawiam.

: 10 sty 2013, 23:06
autor: brax9
i o to mi chodziło, wielkie dzięki Wam, kolumny muszę kupić i wszystko mam :mrgreen:
od marca ruszam z robotą 8-)

: 23 sty 2013, 00:32
autor: SzymekB
Ja to jestem przeciwny takim przeróbką.... No chyba ,że ktoś ma jakąs iglę swoją 80 albo jakis nietypowy egzemplarz.



Nie lepiej poswięcic tego sedana na rzecz Avanta ??

Skoro chcesz podłoge spawac ??

: 23 sty 2013, 09:24
autor: brax9
no właśnie mam taką igłę kupiłem w DE ma 103tyś km przejechane -jak nówka wygląda tylko zderzak był pęknięty

: 23 sty 2013, 21:08
autor: FranoF1
W quattro nie było igieł? :roll:

: 28 sty 2013, 17:43
autor: wg79
witam
Całe tylne zawieszenie musisz mieć od quattro, włącznie z zaciskami i linkami ręcznego.
linek nie trzeba. u mnie zostały od ośki.
pozdrawiam