[2.0ABF] Pomoc z kolektorem ssącym
: 27 sty 2013, 19:12
Witam panów. :mrgreen:
Otóż mam taki problem. Aktualnie posiadam B3 z silnikiem ABF. Silnik zamontowałem na sankach tak jak oryginalny 3A, misę olejową zapodałem od 3A, żeby silnik siadł jak najniżej. Podczas montażu silnika dowiedziałem się że różni się od ACE wysokością bloku. Dodatkowo silnik ten pochodzi z seata , gdzie montowany był poprzecznie. W budzie audi przepustnice mam z przodu co również uniemożliwiało zamykanie maski. Bez kolektora ssącego maska się zamyka ok. Postanowiłem więc zrobić tzw.wlot powietrza na masce żeby wszystko było ok. Dodatkowo bardzo rzuca się to w oczy. Ale nie w tym problem. :shock: Musiałem usunąć także trochę wzmocnienia maski , podczas spawania "budki" poszycie maski pofałdowało się. Trzeba było szpachlować.. Silnik niestety miał oryginalne poduszki, a przy ostrym bucie unosił się do góry i bił o maskę. Poduchy wymieniłem i jest ok. Ale na masce popękała szpachla i będę za niedługo musiał poprawiać i malować.
Chodzi mi o to żeby zmienić kolektor ssący aby był z boku silnika , tak jak jest w AEB. Może ma ktoś pomysł jak to rozwiązać. Może kolektor z 1.8T i dorobić taki dystans do bloku??
Mógłbym zapodać wtedy ori maskę i problem by znikł.
Zaznaczę tylko że budowa tego autka pochłonęła parę tys. i teraz dopiero cieszę się jego eksploatacją. Silnik jest w b.przyzwoitym stanie, ani grama oleju, czyściutki , mocny, .
Chciałbym zrobić tak aby nie ucierpiał na mocy :mrgreen: :mrgreen:
Otóż mam taki problem. Aktualnie posiadam B3 z silnikiem ABF. Silnik zamontowałem na sankach tak jak oryginalny 3A, misę olejową zapodałem od 3A, żeby silnik siadł jak najniżej. Podczas montażu silnika dowiedziałem się że różni się od ACE wysokością bloku. Dodatkowo silnik ten pochodzi z seata , gdzie montowany był poprzecznie. W budzie audi przepustnice mam z przodu co również uniemożliwiało zamykanie maski. Bez kolektora ssącego maska się zamyka ok. Postanowiłem więc zrobić tzw.wlot powietrza na masce żeby wszystko było ok. Dodatkowo bardzo rzuca się to w oczy. Ale nie w tym problem. :shock: Musiałem usunąć także trochę wzmocnienia maski , podczas spawania "budki" poszycie maski pofałdowało się. Trzeba było szpachlować.. Silnik niestety miał oryginalne poduszki, a przy ostrym bucie unosił się do góry i bił o maskę. Poduchy wymieniłem i jest ok. Ale na masce popękała szpachla i będę za niedługo musiał poprawiać i malować.
Chodzi mi o to żeby zmienić kolektor ssący aby był z boku silnika , tak jak jest w AEB. Może ma ktoś pomysł jak to rozwiązać. Może kolektor z 1.8T i dorobić taki dystans do bloku??
Mógłbym zapodać wtedy ori maskę i problem by znikł.
Zaznaczę tylko że budowa tego autka pochłonęła parę tys. i teraz dopiero cieszę się jego eksploatacją. Silnik jest w b.przyzwoitym stanie, ani grama oleju, czyściutki , mocny, .
Chciałbym zrobić tak aby nie ucierpiał na mocy :mrgreen: :mrgreen: