Strona 1 z 2
[all] Sposób na tani gwint?
: 04 sie 2013, 09:24
autor: Przemo95
Panowie ostatnio szperając na allegro natknąłem się na coś takiego:
http://allegro.pl/uniwersalne-sprezyny- ... 57358.html
Co o tym sądzicie? Czy to może być sposób na tani gwint?
: 04 sie 2013, 10:47
autor: suchyq
tez o tym myslalem ale jakos przekonac sie do tego nie moge
: 05 sie 2013, 19:42
autor: skoti
Też o tym myślałem ale odpuściłem, zrobiłem gwinta sam se a co
tak na poważnie to kupię ten shit ale tylko dla sprężyn( bo moje są za wysokie) a resztę pogonię
: 05 sie 2013, 20:03
autor: juba
A ktoś robił pomiary czy bu pod pasowało do naszych 80tek?
: 05 sie 2013, 20:20
autor: skoti
Ma kolega z forum w 80 ale b2
: 05 sie 2013, 20:32
autor: juba
Właśnie poleciałem pomierzyć i z przodu na ściśniętej sprężynie mam pomiędzy łożami 15cm, z tyłu 25, przy glebie -60/-40, teraz zastanawiam ile ugną się te sprężyny przy silniku ABT i ile zostaje zapasu bez gwintu na tulei.
Kolega nie narzeka na ten wynalazek?
: 07 sie 2013, 23:16
autor: grU
jak dołożysz taki tunningowy gadżet do seryjnych amorów, to padną Ci na pierwszym wyboju. Lepiej już dorawć mtsa, czasami się zdarzają przeceny, albo kupić chociażby używkę. Chociaż drugiej opcji nie polecam, bo nie są zbyt wytrzymałe.
: 07 sie 2013, 23:21
autor: juba
A kto powiedział że ma serie amor? MTS'a nigdy nie kupie, wole już kupić i nawet zregenerować używkę. Zresztą zreynowałem z tego pomysłu, bo uniwersalne czyli do niczego :mrgreen:
: 08 sie 2013, 12:12
autor: duo
jak nie mieliście tego w rękach to przestańcie gadać, że to jest takie złe i wszystko co zrobicie sobie sami będzie lepsze od tego sprzedawanego bo w takich temat najwiecej jest postów "wole se sam zrobić - czyt. nigdy tego nie zrobi i tak" tak super tanio to też jakoś to nie wyjdzie kupić ten zestaw kupic sportowe amory jak ktos sam sobie nie poskłada to jeszcze komuś zapłacić i wyjdzie tyle co jakis MTS który hitem wiadomo nie jest, ale powiedzmy sobie szczerze po co zakładac coś lepszego do zwykłej wypierdzianej 2litorwej B4 ? lepiej jeździc na mts nisko i zwykłej szerokiej feldze niż gadać, że sie szuka mega gwintu i skręcanego koła i jeździć całe życie serią szukając zawsze dziury w całym
: 08 sie 2013, 12:19
autor: juba
Osobiście nie miałem nigdy gwintu MTS'a w aucie ale mam znajomych z którymi jeździłem na gwintach różnych marek i w tym wypadku MTS wypada gorzej niż używki lepszych firm.
: 08 sie 2013, 12:34
autor: duo
to prawda ale nowy lanos też wypada gorzej od uzywanego audi.
: 08 sie 2013, 12:42
autor: juba
I tak wybrał bym audi :mrgreen:
[ Dodano: 2013-08-08, 14:04 ]
Czy gwint z golfa 2/3 tył pasuje do budy B4?
: 13 sie 2013, 12:09
autor: vigo1984sz
Juba raczej nie podejdzie, taki golfoski to do b3/coupe/cabrio
Pozdrawiam!
: 13 sie 2013, 12:14
autor: skoti
juba pisze:Osobiście nie miałem nigdy gwintu MTS'a w aucie ale mam znajomych z którymi jeździłem na gwintach różnych marek i w tym wypadku MTS wypada gorzej niż używki lepszych firm.
Duo ma racje ale czego się spodziewać po gwincie za tysiaka gdzie markowy kit stoi 2 koła , a dobry gwint np. h&r z 4 tysie. Sami wybieramy to co chcemy nikt nas nie zmusza
: 13 sie 2013, 15:50
autor: SzymonTG
A do B3 podpasuje gwint z golfa ? Bo wiem że tył na pewno ale jak jest z przodem ? Albo od czego zaadoptować gwinta