Strona 1 z 1

[B3 JN] SWAP na 2,3 NG

: 06 paź 2013, 00:54
autor: Fatman94
Witam
Okazyjnie kupiłem Audi 90 87r z silnikiem NG i chciałbym przełożyć sobie ten silnik do mojej Audi w której obecnie mam silnik JN. Silnik NG mam już wyciągnięty i czeka na remont , zacząłem rozbierać środek auta żeby wyciągnąć komputer i inną elektrykę.W końcu pooddzielałem od siebie kable i została mi sama wiązka z komputera.I mam pytanko do kogoś kto robił coś podobnego do auta wchodzi wtyczka z komory silnika taka czarna która ma kabelki od czujników od temp.na deskę, ciśnienie oleju ogólnie chyba te kable idą do zegarów w tej wiązce nad nogami kierowcy. i teraz czy jak podłącze tą czarną kostkę do kostki która oryginalnie była w JN to wszystko będzie dobrze czy może coś na zegarach nie będzie mi pokazywało. W aucie mam Auto Checka i nie wiem czy nie będzie problemu z podłączeniem tych kabelków pod niego.

: 06 paź 2013, 17:30
autor: Audi 80 Polska
Podłączaj a jak coś nie będzie działać to kable do poszczególnych funkcji AC można sobie później dorezeać.

Czujnik poziomu płynu spryskiwacza jest razem z wiązką silnika?

: 06 paź 2013, 19:42
autor: Fatman94
nie sprawdzalem jeszcze tego jutro sprawdze ale chyba w wiazke wchodzi bo to oryginal jak cos to bede musial dorobic jak myslicie bo ja jeszcze nie patrzylem czy kolory kabelkow w inst.elek z audi 90 ke jet 87rok beda takie same jak w 80 ke jet z 90roku chodzi np; pompa paliwa. zauwazylem ze obok komputera ke jet jest drugi komp taki mniejszy to on bedzie od zaplonu? bo wiazka wchodzi do glownej wiazki kompa ke jet.

[ Dodano: 2013-10-06, 19:52 ]
a jescze jedno pytanie jedną wtyczke trzeba podlaczyc do skrzynki bezpiecznikow czy tez wystarczy ja tylko podłączyc w to samo miejsce??

: 06 paź 2013, 20:19
autor: Audi 80 Polska
Fatman94 pisze:a jescze jedno pytanie jedną wtyczke trzeba podlaczyc do skrzynki bezpiecznikow czy tez wystarczy ja tylko podłączyc w to samo miejsce??
Chodzi ci o te kostki z wieloma kablami czy te pojedyncze grube kable?

: 06 paź 2013, 22:34
autor: Fatman94
ten jeden gruby to wiem gdzie go podłączyć chodzi mi o tę wtyczkę pod przekaźnikiem pompy paliwa (chyba) na zdjeciu jest to kostka czarna z jedną kropką (kropki sam robiłem:D)
http://imageshack.us/photo/my-images/27/948p.jpg/

: 06 paź 2013, 22:43
autor: Audi 80 Polska
Podłączasz w to samo miejscu gdzie miałeś w dawcy. Tak napisałeś poprzednie pytanie że nie właściwie nie rozumiem o co ci chodzi.

: 06 paź 2013, 23:22
autor: Fatman94
no to 1 pytanie od czego jest ten drugi komputerek którego przewody idą z wiązką od ECU(jetronica) czy może to jest moduł zapłonu??
2 pytanie czy kabelki w wiązce z 87roku a w wiązce z roku 90 będą miały takie same kolory?

: 07 paź 2013, 10:39
autor: Audi 80 Polska
1. Tak to sterownik zapłonu
2. Powinny być w większości przypadków podobne bo miejsca podłączeń w skrzynce bezpieczników i kostkek obok kolumny w większości przypadków są takie same.

: 16 paź 2013, 22:20
autor: Fatman94
Przy swapie na 2,3 pas przedni będę musiał wymienić od 2,3 bo trochę się różnią 1,8 od 2,3??
Czy jeżeli miałem kiedyś w aucie oryginalnie skrzynie automatyczną (zmieniono na manuala) to mogę się spodziewać jakiś niespodzianek podczas swapu??